Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olisit, mies joka ilta pois kotoa?

Vierailija
02.08.2014 |

Mitä ajattelisit tilanteessa, että oma puoliso olisi joka ilta pois kotoa joitain tunteja (2-5), niin että lähtisi kun on lasten aika mennä nukkumaan ja tulisi joskus yöllä, yleensä silloin kun itse jo nukut? Eli esimerkiksi joka ilta, arkena ja viikonloppuna klo 20-23.

Meillä näin on ollut nyt viimeiset 10+ vuotta. Mies notkuu huoltoasemalla juomassa kahvia, minä laitan lapset unille ja päivystän kotona. Usein ärsyttää se, että lasten nukkumaan laitto on kokonaan minun vastuullani, enkä tämän järjestelyn takia ole voinut esimerkiksi harrastaa mitään myöhemmin illalla ja monet kiinnostavat ohjelmatkin ovat jääneet väliin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä alko tilanne mennä tohon, siks ukko saikin kenkää

Vierailija
2/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa? Mitä ihmettä Se mies tekee huoltoasemalla? Huolestuisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tyhmä täytyy naisen olla että hyväksyy tuollaisen? miksi ihmeessä olet mennyt yksiin tuollaisen ukon kanssa joka vain kittaa kahvia huoltiksella (jos se nyt edes on poissaolon syy)

Vierailija
4/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ole ylpeä itsestäsi ja kanna itsesi kunnialla. Älä alistu moiseen.

Jos miehesi rakastaa sinua ja lapsia hän varmaan olisi teidän kanssa, olen pahoillani.. Voimia sinulle.

Vierailija
5/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:47"]Miksei se halua viettää sun kanssa aikaa? Kannattaisko kysyä? Ehkä siinä perhearjessa joku rassaa, jos tarvitsee noin paljon omaa aikaa. En todellakaan sano, että ois mitenkään sun syytä, mutta kannattais ehkä jutella ja sitten koettaa muuttaa asioita. Jos tähän käytökseen on siis joku järkevä syy..

[/quote]

No ei meillä mitenkään hirveästi mitään yhteistä ole, en minäkään sitä tänne kotiin taida varsinaisesti kaivata. Sillä on siellä varmaan samanhenkistä juttuseuraa kun minua ei jaksa lätkä/ralli/mamujen haukkuminen kiinnostaa. Lähinnä tykkäisin että aikatauluni olisi vapaampi ja voisin vaikka näin helteillä mennä lenkille kun lapset nukkuvat. Ap

[/quote]

Lapset kasvaa ja sitten ne voi rauhassa jättää kotiin lenkin ajaksi. Eikä tarvi niin nukutellakaan ja voit iltaisin touhuta omiasi. Ei nyt ihan unelmatilanne, mutta ota se oman ajan kannalta. Pahenmi olisi, jos kotona olisi koko ajan joku nalkuttava nipottaja.

Vierailija
6/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä teidän on olla yhdessä? Äläkä sano, että lasten takia, koska eron myötä miehesi joutuisi olemaan lasten kanssa väkisinkin, kun sä et ole paikalla. Enkä usko, että toista yhtä tyhmää löytää, joka hoitaa kaiken ja hän vain hilluu jossain huoltsikalla kuin joku 18 v.

Vierailija
7/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miettisin, että mies ei taida järin paljon tykätä kotona olosta jos huoltoasemakin on kiinnostavampi paikka. Eniten risoisi se, että iltarutiinit jäisi omalle vastuulle ja toiseksi että mies ei halua viettää aikaa vaimonsa kanssa. Oisin varmaan ennemmin yksin tai sitten vapaa suhde jos lasten takia jäisi saman katon alle... jotain tällaista.

Vierailija
8/22 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin siirtänyt ukon sinne huoltsikalle ulkoruokintaan jo aikoja sitten. Olisi sitten omalla vastuulla, minne päänsä kallistaisi. Valitettavasti noita ikuisia nulikoita on aina vaan ja ne kuvittelevat, että vaimo = äiti, ei se koskaan mitään sano, vaikka olen illat pois kotoa. Just joo. Ja ainakin osa vaimoista ei todellakaan sano mitään. Miksi ei? Pankaa äijä valinnan eteen: joko kaverit huoltsikalla (tai missä nyt ovatkaan) tai perhe. 

Vierailija
9/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muutama tuttu naimisissa, toinen algerialaisen ja toinen marokolaisen kanssa.Kumpikin muuttui häiden jälkeen totaalisesti. Eivät olleet kotona koskaan, vaan pyörivät huoltoasemilla ja yökerhoissa.

Myöhemmin selvisi, että toisella oli lapsia myös kahden muun naisen kanssa ja toinen vaan hävisi, lähti saksaan.

Vierailija
10/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:04"]miten tyhmä täytyy naisen olla että hyväksyy tuollaisen? miksi ihmeessä olet mennyt yksiin tuollaisen ukon kanssa joka vain kittaa kahvia huoltiksella (jos se nyt edes on poissaolon syy)

[/quote]

Tämä tuli yllätyksenä sitten kun esikoinen syntyi, ja tapa on jäänyt päälle. Huoltiksella notkuminen ei ole ollut vuosien varrella mitenkään päällimmäinen ongelma, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa risoa. Ap

Vierailija
11/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää, ja jos ei petä niin on vain typerä nahjus. en tiedä sitten kumpi on parempi. mieti itse.

Vierailija
12/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko puolisosi suomalainen?

Vierailija
13/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on kokoajan töissä. Aikaisin aamulla menee töihin ja tulee kotiin myöhään yöllä, eli perjaatteessa melkein 24/7 töissä. Saattaa toki käydä välillä päivällä kotona.

Vierailija
14/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 22:02"]

Mitä ajattelisit tilanteessa, että oma puoliso olisi joka ilta pois kotoa joitain tunteja (2-5), niin että lähtisi kun on lasten aika mennä nukkumaan ja tulisi joskus yöllä, yleensä silloin kun itse jo nukut? Eli esimerkiksi joka ilta, arkena ja viikonloppuna klo 20-23.

Meillä näin on ollut nyt viimeiset 10+ vuotta. Mies notkuu huoltoasemalla juomassa kahvia, minä laitan lapset unille ja päivystän kotona. Usein ärsyttää se, että lasten nukkumaan laitto on kokonaan minun vastuullani, enkä tämän järjestelyn takia ole voinut esimerkiksi harrastaa mitään myöhemmin illalla ja monet kiinnostavat ohjelmatkin ovat jääneet väliin.

[/quote]

minkämaalainen mies

Vierailija
15/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että alkaa pikku hiljaa ärsyttää, mutta olet tottunut jo? Miten muuten elämänne sujuu? Mies ei taida luonnollisesti olla töissä? Ja ei tietenkään tee kotonakaan mitään, tuhlaa vaan kaikki teidän rahat ja maleksii päivät? Mitäköhän voisit tehdä vai oletko vieläkin todella ra-kas-tu-nyt mieheen? Voi itku teidän kanssanne...

Vierailija
16/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki on niin, että mies harrastaa iltaisin, lähtee kun lapset laittavat nukkumaan ja saapuu yöllä.. Olen tottunut tähän, mutta joskus ärsyttää, kun itse olen aina kotona..

Vierailija
17/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap, mun mies teki just noin. Usein se kotiutui vasta aamuyöllä. Se tapa syntyi sille vähitellen, ja aina vaan paheni. En jaksanut enää, ja ero tuli.

Vierailija
18/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma tiedan suurin piirtein mita mies tekee, on valilla yot poissa.

Vierailija
19/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suomalainen on. Käy päivät töissä, tulee kotiin syömään, nukkuu päiväunet ja on hetken perheen kanssa, sitten lähtee notkumaan. Ja ihan oikeasti notkuu kaikki illat siellä huoltsikalla, tarkistin joskus vuosia sitten kun aloin epäillä tosissani uskollisuusasioita. Ap

Vierailija
20/22 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se halua viettää sun kanssa aikaa? Kannattaisko kysyä? Ehkä siinä perhearjessa joku rassaa, jos tarvitsee noin paljon omaa aikaa. En todellakaan sano, että ois mitenkään sun syytä, mutta kannattais ehkä jutella ja sitten koettaa muuttaa asioita. Jos tähän käytökseen on siis joku järkevä syy..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme