Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin teinille, että jos huone ei ole siivottu iltaan mennessä, kerään kaiken jätesäkkiin

Vierailija
24.07.2021 |

Nyt teini toi pari jätesäkillistä tavaraa, sanoi keränneensä ne itse. Siellä on nyt sitten vaatetta, roskaa, astioita ja kaikkea mahdollista sekaisin. Vähän on tunne, että osui omaan nilkkaan. Mutta niin, tällainen uhkailu ei näköjään toimi kuin pikkulapsilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläk joku tekee tätä että uhkaa lapsiaan tavaroiden pois heittämisellä?! Itse en oo koskaan lapsiani näin uhkaillut, ovat jo aikuisia.

Vierailija
2/6 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tyttö, eikö olekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teinin huoneen ovi kiinni, ja avaa kun on muuttanut pois kotoa.

Vierailija
4/6 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Ja sitten huomaat vuoden aikana ostavasi ne jutut teinille uusina, kun sillä ei ole sitä ja tätä tarpeellista....

Ap, mitä jos uhkaat mieluummin etuuksien kuten viikko/kkrahan menetyksellä seuraavalla kerralla?

Vierailija
5/6 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläk joku tekee tätä että uhkaa lapsiaan tavaroiden pois heittämisellä?! Itse en oo koskaan lapsiani näin uhkaillut, ovat jo aikuisia.

Kyllä, kun koko viikon olen käskenyt siivota, eikä vielä tänäänkään ollut tapahtunut mitään.

Vierailija
6/6 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät pussista astiat ja muut tarpeelliset talteen ja heität teinin kamat menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä