Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

säälittävät, puoli päivää kestävät menkat..mistä voi johtua?

Vierailija
02.08.2014 |

Olen syönyt pillereitä vuosikausia, tosin en voi väittää orjallisesti joka nappia ottaneeni, turhan usein unohtuu..tästä huolimatta menkat ovat aina tulleet ajallaan, tällä kertaa alkoivat about silloin kun pitää mutta kesto oli n. puoli päivää ja vuoto pelkkää ruskeaa tuhrua. Olen odotellut nelisen päivää josko alkaisivat kunnolla mutta ei.  Vauvaa emme siis yritä ja ilman pillereitä kierto on todella epäsäännöllinen, en siis pidä itseäni niin hedelmällisenä että raskaana olisin. Kertokaahan palstan tietäjät pitääkö huolestua vai onkohan tuo normaalia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana

Vierailija
2/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, raskaana. tai sitten kova stressi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana

Vierailija
4/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vastauksista ei aina tiedä kuinka vakavalla naamalla ne on heitetty :D Mielenrauhaa koitan saada sen suhteen että toivottavasti muitakin vaihtoehtoja kun raskaana oleminen olisi! Toki aion varmuuden vuoksi tämän testata mikäli menkat eivät kunnolla ala. Olen kyllä varsinainen stressierkki, mutta viime aikoina ei normaalia kummempaa stressiä ole ollut :) Onko kokemuksia, että tosiaan pillereitä syödessä vuoto jonakin kertana jäisi lähes kokonaan puuttumaan?

Vierailija
5/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaiset kun olin tullut raskaaksi. Eli kk aikaan juuri tuollaista pientä vuotoa. Ja sitten plussaa testistä.

Vierailija
6/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaiset kun olin tullut raskaaksi. Eli kk aikaan juuri tuollaista pientä vuotoa. Ja sitten plussaa testistä.

Vierailija
7/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäänyt kuukautiset kokonaan pois muutamaksikin kuukaudeksi. Huomaamaton ressi teki tehtävänsä ja jäi kokonaan välistä. Muutenkin kuukautiseni ovat todella niukat, pari päivää tulee vähän jotain punaisen tapaista, jos tulee.

Vierailija
8/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perkele.. optimistisesti odotan myös muita kuin positiivisia raskaustestituloksia :) Anyone?? Katastrofi vauva tuskin olisi mutta nyt kun ajattelee että oikeesti oliskin raskaana niin aikamoinen pakokauhu hiipii! AP

Vierailija
9/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viimeiset kuukaudet ollut aina kuukautisten välissä jonkinlainen välivuoto, ihan vähän verta. Luin netistä, että pitäisi olla harmitonta. Mutta tämä on tosiaan ollu kuukautisten välissä, ei niiden sijasta. Pillereitä en käytä.

Vierailija
10/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli vastaavanlaiset kuukautiset raskausoire. Tee testi niin sittenpä ei tarvitse jännittää enempää.

Vierailija
11/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laihtunut? Minä laihduin useamman kilon normaalipainon sisällä ja kuukautiseni olivat muutaman kerran ruskeaa tuhrua ja jäivät sitten kokonaan pois pari kertaa. Palasi normaaliksi kun lihoin kilot takaisin.

Vierailija
12/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:49"]Minulla oli tuollaiset kun olin tullut raskaaksi. Eli kk aikaan juuri tuollaista pientä vuotoa. Ja sitten plussaa testistä.

[/quote]

Sama täällä, mutta lisäksi testasin ensin negan ja vasta viikon päästä "kuukautisista" tuli plussa.

Vierailija
13/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko 7 ja 11 syöneet pillereitä raskaaksi tullessanne? Lataan kyllä samantien tilauksen testejä tulemaan.. kylläpä kävi ahdistamaan! AP

Vierailija
14/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumaan en kyllä tällä jätskin vetämisellä ja liikkumattomuudella ole päässyt, olisinkin :D Vaikka ihan normaalipainoinen siis olen, paino on pysynyt samoissa lukemissa vuosikaudet.

Vierailija
15/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, yazeja syönyt nyt pari vuotta. Alkuun oli aivan kamalan kivuliaat menkat kuten ennen pillereitä, nyt tyhjennysvuoto alkaa kun aloitan jo uuden levyn lumetablettien jälkeen ja kestää max päivän..

Vierailija
16/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimattomia ovat menkkojen tiet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi