Yhdysvaltalaiskuvernööri - on aika alkaa syyttää rokottamattomia
Osavaltion republikaanikuvernööri Kay Ivey ei ole lukemasta mielissään.
– Olen tehnyt kaikkeni (nostaakseni lukemia). Voin rohkaista tekemään jotakin, mutta en voi pakottaa ketään pitämään huolta itsestään, Ivey sanoi toimittajille torstaina.
Kun kuvernööriltä kysyttiin, miten osavaltion asukkaat saataisiin ottamaan rokotteet, ei hän säästellyt sanoissaan.
– En tiedä, kertokaa te. Ihmisillä tulisi olla tervettä järkeä. On aika alkaa syyttää (viruksen leviämisestä) rokottamattomia ihmisiä, ei täsmällisiä ihmisiä. Rokottamattomat ovat niitä, jotka pettävät meidät.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/97644636-3686-4b2a-8769-5813e385636b
Aikooko alkaa ampua rokottamattomia ihmisiä tuo yläluokkainen tättärä? Kuolleisuus koronaan on maailmanlaajuisesti noin 1/2000 eli yksi kahdesta tuhannesta kuolee. Heistä suurin osa on valmiikfsi sairaita tai vanhuksi. Koronaan kuolleiden keski-ikä on lähellä 80-vuotta.
Tättärä on päässyt valtaan, mutta onko järkeä tehtävän hoitamiseen?
Kommentit (5)
En ole itsekkään ottanut rokotetta. Jotkut kuolevat rokotteeseen tai saavat vakavia, pitkäaikaisia sivuvaikutuksia. Riski suhteessa hyötyyn? AP
Alhainen pelkuriapina, joka ei osaa suhteuttaa asioita.
Syöpähoidoistakin saan kieltäytyä, mutta influrnssarokotteesta en? Ratsastusta saan harrastaa ja eutanasia on laillista jossain päin maailmaa.
Yhteiskunta joka pakottaa ihmiset ottamaan rokotteen vasten tahtoaan on sairas eikä todellakaan tervejärkinen tai puhtaat jauhot pussissa. Mitä seuraavaksi?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laaketeollisuus-houkuttelee-tutkijo…
Yli 10 vuotta vanha uutinen.
Itse olen rokottamaton ja asun syrjässä vailla ihmiskontakteja, että että minun vuoksi ei kukaan saa koronaa saati kuole. Käytän maskia ja käsidesiä, huolehdin aina väleistä muihin ihmisiin. Kaupassa käyn aina niin, että saan alle vartissa tehtyä ostokset, ei kiinnostanut ennen koronaakaan viettää aikaa ostoskeskuksissa. Meidän paikkakunnan ainoat tartunnat ovat tulleet kesälomalaisilta ja turisteilta.
Surullista, että kaikki rokottamattomat aina haukutaan huolimattomiksi 5g hörhöiksi, en varmasti ole ainut laatuani. Itse uskoin koronaan ja olin siitä tietoinen jo ennen kuin se levisi sen kummemmin edes Kiinassa, seuraan aika tarkkaan maailman uutisia. En ole rokotevastainen, enkä laukkaa paljoa oman ison tonttini ulkopuolella enkä käy ulkomailla, mutta en koe olevani valmis ottamaan tämän hetkistä rokotetta missään merkissä.
Odottelen suomalaista nenäsumutetta ja järkeviä, rehellisiä, päätöksiä hallitukselta.