Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks jotkut miehet laittaa treffi ilmoitukseen virheelliset tiedot siis esim

Vierailija
24.07.2021 |

että ois jo seksittömässä pari suhteessa ja ilmottavat lapsienasa kappalemäärän väärin? Vaikka siis ei oikeesti olis parisuhteessa ja lapsiakin eri määrä

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuinka suuri merkitys on naisille että miehen profiili on ylipäätään verifioitu? Siis tinderissä.

Vierailija
22/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu ihminen jolla on lapsia ja hakee panoseuraa. Mitä väliä on parisuhteen tilalla tai lapsien määrällä sille syrjähypylle?

Mutta kun se ei oo oikesti syrjöhyppy kun mies on oikeesti vapaa ja lapsia om mutta on ilmotranut lapsien määrän väärin treffi ilmossa

Ei halua tulla tunnistetuksi lapsiluvusta eikä houkutella naista, joka oikeasti haluaisi parisuhteeseen. Jos ilmoittaisi olevansa vapaa, niin houkuttelisi naisia, jotka elättelisivät toiveita parisuhteesta. Tai sitten tykkää kehitellä muutenkin tarinaa, ei halua treffailla omana itsenään, vaan jossain ”roolihahmossa”.

sairasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sekomies

Vierailija
24/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu ihminen jolla on lapsia ja hakee panoseuraa. Mitä väliä on parisuhteen tilalla tai lapsien määrällä sille syrjähypylle?

Mutta kun se ei oo oikesti syrjöhyppy kun mies on oikeesti vapaa ja lapsia om mutta on ilmotranut lapsien määrän väärin treffi ilmossa

Ei ole profiiliaan päivittänyt noin 7 vuoteen. Ja kuka niitä kaikkia lapsiaankaan tietää, yksi ainakin on naapurin aisankannattajan nimillä kun pantu eukko olikin naimisissa.

Vierailija
25/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, no pitäisiköhän sitä kysyä joiltakin miehiltä?

No pitäskö olla kaltaistesi naisten sitten vastaamatta?

Vierailija
26/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä jänniä miehiä, jotka eivät halua tulla tunnistetuksi.

Vierailija
27/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä yh-mammoja joilta selviää vasta kolmansilla treffeillä, että on lapsi(a) kun tullaan myöhässä, koska lapselle piti saada vahti. Nämä tuhlaavat vain molempien aikaa.

Vierailija
28/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em tajuu!

Vierailija
29/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks

Vierailija
30/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä olen tavannut kuusi miestä. Yhtä lukuunottamatta kaikilla kuvat on otettu useampi vuosi sitten. Yleensä myös useampi kilo sitten. Joillakin ikä on "vahingossa" heittänyt kolmella vuodella. Siis tietysti niin, että väittävät olevansa nuorempia kuin ovat. Joku kysyi mun pituutta. Kerroin sen. Mies vastasi olevansa 175cm. Treffeillä tämäkin paljastui valheeksi. Jestas. Lievästi turhauttavaa.

Vierailija
31/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä kuulla, mitä nämä ihmiset luulevat saavuttavansa vanhoilla kuvilla ja virheellisillä tiedoilla. Itse lähden treffeille hyvin matalalla kynnyksellä ja heivaan nämä valehtelijat hyvin äkkiä elämästäni pois.

Vierailija
32/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, vai onko aihe liian vaikea...

Vierailija
33/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kuvat profiileissa sen sijaan ovat täysin rehellisiä ja ylipainoa ei milloinkaan pyritä piilottelemaan.

34/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinkuin naisten profiilit olisi täyttä totta!

Itse vastasin vuosia sitten kirjeenvaihtoilmoitukseen, jossa nainen väitti asuvansa osan vuodesta ulkomailla. Asui ulkomailla ja kävi vain lomillaan Suomessa.

Vierailija
35/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoja

Vierailija
36/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kuvat profiileissa sen sijaan ovat täysin rehellisiä ja ylipainoa ei milloinkaan pyritä piilottelemaan.

Mulla on tuoreet kuvat ilman filttereitä ja meikkiä. Mulla ei ole mitään tarvetta piilotella yhtään mitään. Siks nää miesten vanhat kuvat ottaa päähän. Ehkä alan vaatia kuvaa päivän lehden kanssa ennen kuin tapaan ketään.

Vierailija
37/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin naiset jotka pistävät vahvasti fillteröityjä kuvia profiiliin: saadakseen itseään tasokkaampaa seuraa. 

Tosin, tämä strategia tulee tiensä päähän ensimmäisillä treffeillä. 

Totuudenmukaisempia ne naisten kuvat on kuin miesten. Nene vasta valheellisia onkin, ja todellakin vanhoja, vielä silloin kun oli hiukset päässä ja 30kg sitten.

Miehet valehtelevat enemmän kuin naiset, siis populaatiotasolla.

Se ei estä sitä että rehellinen mies voi törmätä epärehelliseen naiseen, mutta tavallisempaa on toisin päin.

Vierailija
38/42 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kyllä kuulla, mitä nämä ihmiset luulevat saavuttavansa vanhoilla kuvilla ja virheellisillä tiedoilla. Itse lähden treffeille hyvin matalalla kynnyksellä ja heivaan nämä valehtelijat hyvin äkkiä elämästäni pois.

Seksiä.

Vierailija
39/42 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukisitko aloituksen ensin, kiitos.

Vierailija
40/42 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuoreet kuvat ilman filttereitä ja meikkiä. Mulla ei ole mitään tarvetta piilotella yhtään mitään. Siks nää miesten vanhat kuvat ottaa päähän. Ehkä alan vaatia kuvaa päivän lehden kanssa ennen kuin tapaan ketään.

Näinpä. Itse toivoisin lähtökohtaisesti, että kaikki olisivat rehellisiä deittipalveluissa, ettei livenä tarvitsisi sitten pettyä. En tiedä yhtäkään ihmistä, joka viehättyisi ylipainoisista tai lihavista henkilöistä, joten kyseessä on merkittävä ongelma.

Väitän myös, että ihmisten ylipainoisuus on ainoa syy sille, että maassamme on niin paljon ilman parisuhdetta olevia ihmisiä, jotka parisuhteen kuitenkin haluaisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä