Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ständimyynnistä?

Vierailija
02.08.2014 |

Onko täällä ketään, joka olisi myynyt sähkösopimuksia ständitiskeillä? 

Pitävätkö lupaukset kiinteästä palkasta paikkaansa vai onko työnantajapuolella samanlaista kusetusta kuin puhelinmyynnissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ketään? -ap

Vierailija
2/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myynyt. Kiinteä palkka on muistaakseni joku 7-9 euroa koulutuksesta riippuen. Sitten yhdestä myydystä sähkösopimuksesta saa aina tietyn summan. Tavoitteet ainakin on kovat eli paljon pitää saada myytyä, muuten ihan kiva duuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole tehnyt tuota pelkällä provikalla. Palkka tuli, mutta monta kuukautta myöhässä, kun firmalla ei kuulemma ollut varaa. Työnantaja oli Pro Marketing Finland

Vierailija
4/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia luonnollisesti ärsyttää tyrkyttävä myyntitapa. Oletteko joutuneet kohtaamaan erittäin törkeitä ihmisiä työssänne?

Olen siis opiskelija ja olen miettinyt, että hakisin ständimyyntihommiin vaikka se ei millään houkuttaisi. (myönnän että sähkönmyyjät kauppakeskuksissa ärsyttävät minuakin) -ap

Vierailija
5/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä kohtaa älyttömän törkeitä ihmisiä. Heitä lähinnä ärsyttää se kun yritämme pysäyttää heidät, joskus useammankin kerran vahingossa jos kävelee useasti pisteen ohi. Siinäkin vaiheessa kun he tajuavat että yrität myydä heille jotai siinä ja nyt, monet ärsyyntyvät ja haluavat lähteä. Jos olet positiivinen ja tulet toimeen ihmisten kanssa etkä ota niitä törkeyksiä itseesi niin mene kokeilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi