P.S. I love fashion, mekko = 6 postausta
P.S. I love fashion -bloggaaja teki samasta mustasta mekosta
jo kuudennen postauksen, hoh-hoijaa:)
Löytyisköhän jotain muuta välillä?
Kommentit (5)
Noi Lintuliinin laukut mua ihmetyttää! Uusia laukkuja ainaki kolme, 2 kertaa LV ja sit se Prada... Millä ihmeen rahalla? Miten noi yhteistyökuviot toimii? Saako jokaisesta klikkauksesta rahaa? Mua jo ihmetyttää. Muita?
Mikään ei oo hyvä: jos on liikaa erilaisia vaatteita, niin sitten motkotetaan ja jos liian usein samoja, niin jo on tylsää. Ja kolmonenkin näköjään aloitti tuon ikuisuusaiheen, laukkukateuden. Ja niin, blogista ei sais tienata rahaa, vaikka olisit Suomen suosituin bloggari, ihan kauheeta siis!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:21"]
Mikään ei oo hyvä: jos on liikaa erilaisia vaatteita, niin sitten motkotetaan ja jos liian usein samoja, niin jo on tylsää. Ja kolmonenkin näköjään aloitti tuon ikuisuusaiheen, laukkukateuden. Ja niin, blogista ei sais tienata rahaa, vaikka olisit Suomen suosituin bloggari, ihan kauheeta siis!
[/quote]
No näitä ketjuja kommentoi hyvin erilaiset ihmiset, jotka valittavat erilaisista asioista. Minua ärsyttää ja ahdistaa ekologisesta näkökulmasta bloggaajien (ja kenen tahansa) hillitön kulutushysteria, ja pidän tällaista projektia positiivisena kehitysaskeleena. Ap:llä on sitten ilmeisesti täysin päinvastoin.
Ja laukuissa joitain ihmisiä ärsyttää kateus, joitain niihin mennyt raha, joitain (kuten minua) se merkkien palvonta jossa en näe mitään hyvää...
Joka tapauksessa AV:lle kirjoittaa enemmän kuin yksi ihminen, joten totta kai "mikään ei oo hyvä" :) Mielipiteitä on niin erilaisia.
Vähän hupaisa tuo mekkojuttu. Sama mekko - juu hienoa että käyttää useasti samaa vaatetta - mutta jokaiselle päivälle läjäpäin uusia asusteita ja muuta oheisryysyä :)
Linda haastoi itsensä käyttämään samaa mekkoa viikon ajan. Mielestäni todella mielenkiintoista nähdä sama perusmekko eri tavoin stailattuna:)