Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evoluutiopsykologi lataa: Kaikki miehet haluavat 22-vuotiaita naisia, mutta vanhemmilta saa helpommin seksiä

Vierailija
24.07.2021 |

Monet miehet suosivat nuoria naisia, vaikka he eivät sitä myöntäisikään. Naiset taas rakastuvat renttuihin – kunhan he ovat komeita.
– Vanhemmat miehet sanovat, että he suosivat etenkin itseään nuorempia, mutta usein 10–15 vuotta nuorempia. Kuusikymppinen mies harvemmin sanoo, että hän suosii 22-vuotiasta naista. Mutta sitten kun heidät laitetaan laitteisiin kiinni ja katsotaan, mitä he oikeasti suosivat, kokevat he seksuaalisesti puoleensa vetävämmäksi naiset, jotka ovat 22-vuotiaita, Rantala kertoo.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tämä tulkita niin, että mulla saattais olla mahiksia löytää keski-ikäinen kumppani, joka ei torjuisi mua pikkulapsena (tietty asian pitäisi olla niin, että hän myös välittäis musta eikä vaan haluais seksiä, koska itelle ei yhden yön jutut sovi, vaan mun täytyy ainakin jotenkin tuntea toinen ja voida luottaa häneen)

N19

Kyllä varmasti jollekin Dannylle tai Teuvo Hakkaraiselle kelpaat.

K y r p ää olisi hyvä imeä, mutta senhän sinä varmasti osaat.

No nyt oli asiaton kommentti joka meni vielä ihan päin mäntyjä. Oon nimittäin täysin kokematon. 

Vierailija
42/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samalla tavalla naisetkin katsovat hyväkroppaisia nuoria miehiä versus vanhoja kaljamahoja. Taas huomaa kuinka mies puhuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun JLO menee kontilleen, niin siinä keskenkasvuiset parikymppiset misut kalpenee.  Näin o.

Vierailija
44/45 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö tämä tulkita niin, että mulla saattais olla mahiksia löytää keski-ikäinen kumppani, joka ei torjuisi mua pikkulapsena (tietty asian pitäisi olla niin, että hän myös välittäis musta eikä vaan haluais seksiä, koska itelle ei yhden yön jutut sovi, vaan mun täytyy ainakin jotenkin tuntea toinen ja voida luottaa häneen)

N19

Kyllä varmasti jollekin Dannylle tai Teuvo Hakkaraiselle kelpaat.

K y r p ää olisi hyvä imeä, mutta senhän sinä varmasti osaat.

Katkera vanha haaska kirjoittaa.

En ole kumpaakaan

Niin niin.

Vierailija
45/45 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten tuo mies edes saa työskennellä yliopistolla. Jos siis ylipäänsä enää nykyisin saa. Ihan uskomatonta skeidaa.

"uskomatonta skeidaa" on muuten varsin mitätön vasta-argumentti, joka ei tarkoita käytännössä mitään. Olisko sulla heittää jotain ihan oikeeta parempaa tietoo, miksi mies on väärässä ja miksi sillä perusteella hänen työsuhteensa tulisi irtisanoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän