Evoluutiopsykologi lataa: Kaikki miehet haluavat 22-vuotiaita naisia, mutta vanhemmilta saa helpommin seksiä
Monet miehet suosivat nuoria naisia, vaikka he eivät sitä myöntäisikään. Naiset taas rakastuvat renttuihin – kunhan he ovat komeita.
– Vanhemmat miehet sanovat, että he suosivat etenkin itseään nuorempia, mutta usein 10–15 vuotta nuorempia. Kuusikymppinen mies harvemmin sanoo, että hän suosii 22-vuotiasta naista. Mutta sitten kun heidät laitetaan laitteisiin kiinni ja katsotaan, mitä he oikeasti suosivat, kokevat he seksuaalisesti puoleensa vetävämmäksi naiset, jotka ovat 22-vuotiaita, Rantala kertoo.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html
Kommentit (45)
Eli siis miehen luonto ei sovi parisuhteeseen mitenkään?
Tutkijakin sanoo, että vähemmän komea mies on pidempään parisuhteeseen parempi, koska joutuu kompensoimaan ei-haluttavuuttaan paremmalla käytöksellä, mikä tietenkin tarkoittaa sitä, että miehet eivät lähtökohtaisesti kykene käyttäytymään hyvin parisuhteessa?
Tuollainen kompensaatiohan tarkoittaa sitä, ettei mies aidosti halua olla hyvä, vaan joutuu olemaan sitä koska ei ole niin komea.
Itse en ole ikinä ollut parisuhteessa, ja tällaiset ulostulot tietysti saavat pariutumisen vaikuttamaan entistäkin epähoukuttavammalta silmissäni.
Ihmetelkää siinä sitten miksei nuoriso pariudu, kun esim. itsekin olen lukenut koko nuoruuteni netistä miten parasta ennen päiväni on menossa ihan just umpeen, kuinka miehet ei oikeasti kykene rakkauteen jne.
No kävi sitten ilmi, että en ole mies. Itsetuntoni sortui. 45+ seksikkäimipiä naisia mielestäni.
Kaikki aikuiset miehet tietää, että 40v naiset ovat tunnetusti kaikista seksikkäimpiä ja parhaita sängyssä. Jos tutkija on itse kiinnostunut nuorista naisista, niin ei sitä pidä totuutena julistaa.
Vierailija kirjoitti:
No kävi sitten ilmi, että en ole mies. Itsetuntoni sortui. 45+ seksikkäimipiä naisia mielestäni.
Just tällainen poikkeusmies pitäisi löytää, että on järkeä sitoutua mieheen.
Ehkä vaan jättää pariutuminen sen verran myöhemmälle iälle että tietää, ettei miehellä ole mitään nuoruusfetissiä.
Vierailija kirjoitti:
Selvähän se. Naiset ovat ulkonäöllisesti parhaimmillaan 20-25-vuotiaina. Jokainen mies tämän tietää, mutta kaikki eivät tunnusta.
No niin ovat miehetkin. Kyllä mäkin voisin ottaa mieluiten 22-vuotiaan miehen jos puhtaasti seksiä ja ulkonäköä ajatellaan.
N43
45 ja 20 naiset on kiihottavia. Minua miehenä kiihottaa aluksi se mitä näen...pakko sanoa että nuoremman kokonaisuus kiihottaa enemmän ehkä sekin et tuon ikäsissä on itsestään huolehtivia enemmän eikä mahat roiku. Seksissä voi olla sit toisinpäin kokemuksen puute
Olen joskus kolmikynppisenä ihastunut hiukka vajaa kolmikymppiseen naiseen enkä ole tuntenut tarvetta vaihtaa. Olllaan nyt 60 ja 57. En vaihgaisi vieläkään.
Spedet on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä niin paksua että…
Aivan varmasti _kuva_ 22v naisesta voi olla kiihottavampi, kuin kuva vanhemmasta. Mutta tarkoittaako se että mies silti haluaisi oikeasti tällaista lasta?
Itsellä on jo 40v rikki ja kipuraja menee jossain 35v paikkeilla. Mieluiten likempänä omaa ikää. Silti voin aivan hyvin myöntää, että kyllä parikymppisten kuvat ja videot ovat sellaisenaan seksikkäämpiä. En minä silti sen ikäisen kanssa haluaisi seksiä saati seurustella.
Melko absurdisti vedetty yhtäläisyysmerkkejä ja johtopäätöksiä. Nikke Knattertonkin olisi näistä johtopäätöksistä kateellinen.
Eli koet nuoret kauniit naiset kiihottavampina kuin oma "vanha" naisesi? Katsot heidän kuviaan ja videoitaan ja nautit silmän ruoasta. Sitten kömmit vanhuksesi viereen ja väität että hän on ihana ja kaunis? Tämä on se pas*ka mitä miehet suoltaa naisille.
Minusta on hienoa että kerrankin asioista puhutaan totuuden mukaisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti _kuva_ 22v naisesta voi olla kiihottavampi, kuin kuva vanhemmasta. Mutta tarkoittaako se että mies silti haluaisi oikeasti tällaista lasta?
Itsellä on jo 40v rikki ja kipuraja menee jossain 35v paikkeilla. Mieluiten likempänä omaa ikää. Silti voin aivan hyvin myöntää, että kyllä parikymppisten kuvat ja videot ovat sellaisenaan seksikkäämpiä. En minä silti sen ikäisen kanssa haluaisi seksiä saati seurustella.
Melko absurdisti vedetty yhtäläisyysmerkkejä ja johtopäätöksiä. Nikke Knattertonkin olisi näistä johtopäätöksistä kateellinen.
Eli koet nuoret kauniit naiset kiihottavampina kuin oma "vanha" naisesi? Katsot heidän kuviaan ja videoitaan ja nautit silmän ruoasta. Sitten kömmit vanhuksesi viereen ja väität että hän on ihana ja kaunis? Tämä on se pas*ka mitä miehet suoltaa naisille.
Naiset meikkaa ja miehet valehtelee - näinhän se on aina ollut, kumpikaan ei ole rehellistä peliä, koska sillä ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan näin keittiö psykologialla mietittynä. Jos ne 22 naiset ovat niin paljon kiihottavampia niin mitä jollain ikäiselläsi naisella on sinulle annettavaa enää? Ei hänen katsomisensa kiihota samalla tavalla. Ja ihan rehellisesti. Kyllähän mies sitä "lasta" haluaa jos siitä niin kovasti kiihottuu. Turha Sitä minusta on erillisiin laatikoihin laittaa jotta se ei itsestä tuntuisi niin kamalalta.
Pitäiskö tämä tulkita niin, että mulla saattais olla mahiksia löytää keski-ikäinen kumppani, joka ei torjuisi mua pikkulapsena (tietty asian pitäisi olla niin, että hän myös välittäis musta eikä vaan haluais seksiä, koska itelle ei yhden yön jutut sovi, vaan mun täytyy ainakin jotenkin tuntea toinen ja voida luottaa häneen)
N19
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tämä tulkita niin, että mulla saattais olla mahiksia löytää keski-ikäinen kumppani, joka ei torjuisi mua pikkulapsena (tietty asian pitäisi olla niin, että hän myös välittäis musta eikä vaan haluais seksiä, koska itelle ei yhden yön jutut sovi, vaan mun täytyy ainakin jotenkin tuntea toinen ja voida luottaa häneen)
N19
Tulkitsit oikein. Kuka tahansa mies vaihtaisi vaimonsa kauniiseen nuoreen naiseen jos saisi.
Jos tuo pitäisi paikkansa niin aika surullista se olisi.
Vierailija kirjoitti:
N19
Kyllä varmasti jollekin Dannylle tai Teuvo Hakkaraiselle kelpaat.
K y r p ää olisi hyvä imeä, mutta senhän sinä varmasti osaat.
Miehet haaveilee aina jostain kauniimmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
K y r p ää olisi hyvä imeä, mutta senhän sinä varmasti osaat.
Katkera vanha haaska kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
K y r p ää olisi hyvä imeä, mutta senhän sinä varmasti osaat.Katkera vanha haaska kirjoittaa.
En ole kumpaakaan
Eli 22-vuotias voi seurustella miehen kanssa vuoden ja sitten mies vaihtaa nuorempaan?
Skeidaa.
Lihaksia löytyy lähinnä vähä-älyisiltä junteilta joiden kanssa tyhjäpäiset-ig tyrkyt pariutuvat. Match made in heaven.
Ihan kuka tahansa voi hankkia lihakset. Lihakset ei liity geeneihin vaan siihen miten elämänsä priorisoi.
Miehet ei näytä yhtään ymmärtävän mistä naiset pitävät. Siksi he yksinkertaistavat itselleen asian: rahalla ja lihaksilla saa naisia.
Hyvät geenit ei tarkoita että näyttää miesmallilta. Toisilla miehillä on vaan sitä ”jotain” ja sitä ei toiset miehet huomaa. Naiset taas huomaavat sen heti.