Mitä tää kaveri oikein meinaa?
Eli Tossa helmikuussa viestitteli kauheasti ja laittoi mulle vielä ystävänpäiväviestin kuinka olen hyvä ystävä yms ja niitä on harvassa. Olin niin ilonen että oon löytäny ihanan ystävän.
Samoihin aikoihin olin aika allapäin koulussa ja väsynyt. Suunniteltiin meille reissua yms. Kaveri laittoi mulle paljon viestiä ja meinasi jo varata hotellin yms mutta tulin just kipeeksi. Huhtikuussa kaveri puhui tästä reissusta ja sanoi että soitellaan ja viestitellään siitä sitten ja oli innoissaan mukana.
Noh... tän jälkeen ei koulussa nähty. Meni hetki ja pistin kuulumisien kyselyitä yms rupattelua. Ja laitoin kans kuulumisia että hyvin menee. Hän laittoi että" mukava kun pistit viestiä yms oli oikein kivan oloinen jne. Kysyi mua mukaansa yhteen paikkaan ja päivämäärä. Ja sitten laitoin että soitellaan yms lähempänä sitä.
No päivä tuli eikä hänestä kuulunut. Ajattelin, että hän ottaisi yhteyttä koska hänen autollaan oltais menty ja kysyi mua mukaansa...
Tossa yks päivä ehkä kaks viikkoa sitten pistin viestiä että" mites jos nähtäis tässä lähiaikoina. Hän vastasi että "Kuule ei mulle oo niin väliä ja kerroin miten sain töitä yms muuta kuulumisia. Hän vastasi että" Mahtavaa että olet löytänyt töitä ja tosi kiva juttu. Sitten tässä viikko sitten laitoin että "Ilmoitteletko jos tuut käymään täälläpäin niin tehään jotain vaikka käydään kahvilla syömässä yms ja ei vastannut tähän..
Tuli mieleen että eihän kaveri ole näitä jotka on yhteydessä kun mulla menee huonommin niinkuin tollon talvella. Hänellä itsellään on kanssa välillä jotain ongelmaa ollut mitä joskus kertoi "Onkohan mulla joku mielialahäiriö ja ootko sä koskaan miettinyt et haluisit kuolla yms :p
En tiedä miten jatkaa tästä hänen kanssaan. Vähän vaikea tilanne. Kaipaisin neuvoja ja kiitos vastauksista!