Olikohan mulla keskenmeno?
Kun sain jo plussan testiin kp.25/28 ja vuoto alkoi jo kp.27/28 ja jatkui peräti 6vrk kun normaalisti menkat mulla kestää kolmisen vuorokautta. Ja testin uusin nyt viikonloppuna ja negaa taas näytti :(
Olikohan testini viallinen vai oliko tämä alkuvaiheen keskenmeno? No, yritetään taas uudelleen, vastahan viime kierrossa alettiin ylipäätään yrittämään vauvaa.
Kommentit (4)
Oli kyllä ihan oikea plussa, ei haamua, tein vielä kaksi kertaa testin :|
Itsekin tuossa viime kuussa tein positiivisen raskaustestin, ja viikon päästä alkoi vuoto. Mulla se alkoi todella niukalla tuhruttelulla, ja loppuvaiheessa vuosin kuin seula. Kokonaisuudessaan vuoto kesti 14 päivää, menkat mulla kestää normaalisti 6-7 päivää.
Kannattaa varmaan tehdä vielä viikon päästä testi. Jos se on positiivinen, niin ota yhteyttä neuvolaan. Joskushan raskaana ollessakin saattaa tulla ns. valemenkat.
Juuri sait keskenmenon ja 6 vrk vuotoa, mutta odotuspuolella oli niukkaa vuotoa ja odotat kaksosia? Tai sitten olen sekoittanut 2 eri kirjoittajaa...
Riippuu tietysti myös hieman testistä,halvat liuskatestit saattavat helposti antaa haamun.
Mutta jos kyse on kemiallisesta raskaudesta, hedelmöittynyt munasolu vain "hipaisee" kohdunseinämää (ei siis kiinnity kunnolla). Tai näin minäolen asian ymmärtänyt kun olen keskusteluja lukenut.
Onnea plussajahtiin!