Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sulle merkitsee miehen ääni?

Vierailija
02.08.2014 |

Mulle ääni on aina ollut todella tärkeä elementti. Rakastuin exäänikin juuri hänen miehekkään, seksikkään äänensä takia. Uusi nettideittikumppani taas... ollaan kirjoteltu kauan, ja viimein mies soitti, mutta sen ääni oli jotenkin aivan helvetin ärsyttävä! Mutta miten voin jättää tapaamatta, koska ääni on turn-off?!

Jotkut on visuaalisia tyyppejä, mulle taas ääni merkkaa kaikkea. Kun exän kanssa soiteltiin, kiihotuin jo hänen äänestään. 

Ehkä pitää sanoa treffikumppanille että pää kiinni :D 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko kysyä, että mistä päin tuo outoääninen mies on? Itsellä vaan ihan samanlainen kokemus :D

Vierailija
2/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se merkkaa. Eikä se poissulje ulkonäön tärkeyttä tiettyyn pisteeseen saakka. INHOAN miehissä LYHYYTTÄ, HINTELYYTTÄ, ÄRSYTTÄVÄÄ, LIIAN KORKEAA ÄÄNTÄ ja kaikkea mahdollista naismaisuutta. Sellainen mies ei iske ikinä minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:09"]

Ääni on kyllä mullekin tärkeä. En pidä sellasesta ylimiehekkäästi Käteis-äänestä, mutta sellanen matala ja miellyttävä... 

Ei ole hyvä juttu jos miehellä on korkeampi ääni kuin mulla hehe

[/quote]

Mulle oli tosi pitkään aivan käsittämätön mysteeri, millä lihaksilla Käteinen pääsi siihen asemaansa. Sitten kuulin hänen äänensä ja se selitti kaiken. Kun on tarpeeksi matala ääni, niin on aivan se ja sama mitä soopaa sieltä suusta tulee, kuulostaa vakuuttavalta ja tyhmät äänestää.

Vierailija
4/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jonkin verran merkkaa. Ainakin kiinnitin alussa huomiota, kuinka paljon pidän mieheni äänestä. :)

Vierailija
5/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon! Ei voi mitään mutta mielenkiinto menee heti, jos mies kimittää tai lässyttää, tai on jotenkin muuten ääneltään omituinen.

Vierailija
6/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen ääni merkitsee paljon. Onneksi kuitenkin useimmilla on miellyttävä ja matala ääni. Hyvin harvoin olen tavannut miehen jolla on jotenkin huonon kuuloinen ääni, mutta sellaisen kanssa en todellakaan voisi seurustella.

Vierailija
7/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen naismainen ääni miehellä aiheuttaa sen, että kiinnostus katoaa.

Vierailija
8/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on kyllä mullekin tärkeä. En pidä sellasesta ylimiehekkäästi Käteis-äänestä, mutta sellanen matala ja miellyttävä... 

Ei ole hyvä juttu jos miehellä on korkeampi ääni kuin mulla hehe

Vierailija
9/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on mulle todella, todella tärkeä. Jos kuulen sellaisen puheäänen, joka on monilla bassolaulajilla, esimerkiksi Jaakko Ryhäsellä, menen ihan sekaisin. :)

Vierailija
10/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, just ajattelin yhtä ihanaa miestä, jolla on niin seksikäs ääni... Aivan kehrään kun kuulen sen. Olen itse äänenkäytön ammattilainen, joten kyllä se mulle merkitsee. Äänen väri, sävy, syvyys... hrrrrr <3

Vierailija
11/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miehen kuin naisen ääni vaikuttaa mielikuvaan ihmisestä. Nariseva ääni on hirveintä. Kenellä tahansa.

Vierailija
12/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:21"]

Niin miehen kuin naisen ääni vaikuttaa mielikuvaan ihmisestä. Nariseva ääni on hirveintä. Kenellä tahansa.

[/quote]

Mulla KIMEÄ ääni. 

Vierailija
13/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkun verran kyllä. Ei se nyt ratkaisevassa roolissa ole, mutta naismainen korkea ääni, nasaali tai toisaalta sellainen röökin polttama viskikurkkukaan ei ole kovinkaan ihana ääni. 

Vierailija
14/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon<3 Minulla on abs. sävelkorva :) Tästä syystä olen juuri lähdössä treffeille 20v vanhemman miehen kanssa, hänellä on täydellinen ääni!

Vierailija
15/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin paljon. Pitää osata myös laulaa puhtaasti ja tunteikkaasti.

Vierailija
16/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon. On yksi tietty mies, jonka ääntä voisin kuunnella kaikki päivät ja yöt. *huoh* Juuri sellanen ihana. En osaa selittää. Saa minut aivan sekaisin puhelimessa, halutessaan... 

Vierailija
17/17 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme