Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä tamponeja käytät? Onko halvat merkit yhtä hyviä kuin kalliimmat?

Vierailija
21.08.2014 |

Mitä tamponia suosittelisit?

Siteitä oon vaan käyttäny mutta haluaisin kokeilla tamponejakin vaihteeksi. Kuukautiset on aika runsaat alkupäivinä ja kestää kokonaisuudessaan 7 päivää.

Kuukupista en oo kiinnostunut.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Rainbown asettimellisia ja ovat ihan yhtä hyviä mielestäni kuin "merkkitamponit" :)

Vierailija
2/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

o.b. normaali comfort. En ole muita merkkejä koskaan käyttänytkään, ihan hyviä nämä ovat. Käytän kyllä myös siteitä, eli en ole muutenkaan tamponien suurkuluttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampax Regular. Pienempi imukyky olisi itselleni sopiva ja sellainen onkin kai olemassa, mutta useimmissa kaupoissa sitä ei ole saatavilla.

Vierailija
4/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:45"]

Itse käytän Rainbown asettimellisia ja ovat ihan yhtä hyviä mielestäni kuin "merkkitamponit" :)

[/quote] Nää on munmielestä myös hyviä. Ja ei maksa niin paljon kuin vaikka Tampax. Ja yksi hyvä vinkki. Mä silloin tällöin ostan ulkomaanreissuilta jotain paikallisia halpistampooneja. En nyt hamstraile tai työkseni lähde niitä hakemaan, mutta jos sattuu osumaan matkan varrelle. Usein tosi paljon halvempia.

Vierailija
5/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin siemprejä käytän. Iso paketti eikä maksa paljon mitään ja on vielä hyviäkin.

Vierailija
6/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.b on ainoa mitä käytän. Muitakin oon kokeillut mutta en tykkää.

Vierailija
7/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän nimenomaan jotain Saksan reissulta tuotuja halpiksia :D Merkkiä en muista!

Vierailija
8/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noita mielipiteitä ole yhtä paljon kuin pil.. ihmisiäkin.

Vierailija
9/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö käyttää asettimen kanssa vai ilman?

Osa vastasikin jo tähän.

Noita Rainbowin tamponeja oon miettinytkin ja katellu, mutta epäröinyt kuitenkin, että onko ne niin hyviä ku jotkut o.b.:t.

Ap

Vierailija
10/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytän Lidlin asettimettomia tamponeita. 80 kappaleen pakkaus ei maksa paljon mitään ja se mahtava knick-knack -teknologia ilahduttaa mua joka kerta.

Vierailija
11/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:56"]Mäkin käytän Lidlin asettimettomia tamponeita. 80 kappaleen pakkaus ei maksa paljon mitään ja se mahtava knick-knack -teknologia ilahduttaa mua joka kerta.

[/quote]

Mikä knick knack?

Ap

Vierailija
12/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:56"]Mäkin käytän Lidlin asettimettomia tamponeita. 80 kappaleen pakkaus ei maksa paljon mitään ja se mahtava knick-knack -teknologia ilahduttaa mua joka kerta.

[/quote]

Mikä knick-knack teknologia? kuulostaa kivalta 8)

Vierailija
13/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa oli asiaa myös tampoonien sisältämistä myrkyistä: http://www.vauva.fi/keskustelu/3920909/ketju/formaldehydittomia_terveyssiteita

Suosittelen Pirkkaa.

Vierailija
14/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown on parhaita, parempia kuin tampaxit!

Vierailija
15/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:56"]Mäkin käytän Lidlin asettimettomia tamponeita. 80 kappaleen pakkaus ei maksa paljon mitään ja se mahtava knick-knack -teknologia ilahduttaa mua joka kerta.

[/quote]

Mikä knick knack?

Ap

[/quote]

Se muovi siitä tampoonin päältä kierretään sillain hassusti auki. Knick knack kuvaa sitä ihan täydellisesti.

Vierailija
16/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown asettimettomia käytin ennen, olin niihin tyytyväinen. Sitten sain verkkokaupasta superhalvalla luomupuuvillatamponeja ja nyt olen käyttänyt niitä ja ollut oikein tyytyväinen. Ne ovat kuivina pienempiä kuin muiden merkkien vastaavat, mutta imevät ja laajenevat enemmän. Tuolta näemmä saa halvalla vieläkin, minun kokeilemani ovat siis merkkiä Organyc: http://www.ekolo.fi/kauppa/tarjoukset/43/  (vieritä sivun alareunaan)

Vierailija
17/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt ob:sta, joten käytän Tampax Regularia. Taidan seuraavalla kerralla kokeilla Rainbowta.

Vierailija
18/18 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 14:00"]

Rainbown asettimettomia käytin ennen, olin niihin tyytyväinen. Sitten sain verkkokaupasta superhalvalla luomupuuvillatamponeja ja nyt olen käyttänyt niitä ja ollut oikein tyytyväinen. Ne ovat kuivina pienempiä kuin muiden merkkien vastaavat, mutta imevät ja laajenevat enemmän. Tuolta näemmä saa halvalla vieläkin, minun kokeilemani ovat siis merkkiä Organyc: http://www.ekolo.fi/kauppa/tarjoukset/43/  (vieritä sivun alareunaan)

[/quote]

Pestäänkö ne ja käytetään uudelleen?

Tamponit narulla kuivumassa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan