Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin unta että minulla oli lapsi - olen vela

Vierailija
02.08.2014 |

Olen nyt kaksi kertaa nähnyt unta että minulla on tytär. Ensimmäisessä unessa tyttö oli aluksi vauva mutta kasvoi unen edetessä. Viimeöisessä unessa olin adoptoinut n. 5-vuotiaan tytön ja mietin että kyllä tuo äidinrakkaus loppujen lopuksi on aika siisti asia vaikka kyseessä onkin "vain" adoptiolapsi ja päätin että täytyy ehdottomasti tulla kertomaan näistä tuntemuksistani AV:lle siinä unessa.

Hassuinta tässä on, että jos joskus lapsen (yksi on aivan maksimi) ajattelin saada, niin toivoisin mieluummin että se on poika. Olen kyllä myös miettinyt että adoptio voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto. Raskaus kun ei houkuttele ei sitten ollenkaan eikä se ole edes isoin syy tähän vapaaehtoiseen lapsettomuuteen.

Olen 25. Seurustelen viidettä vuotta avomieheni kanssa. En ole koskaan kokenut vaivakuumetta, en ole lapsirakas ja vanhimpana kuudesta sisaruksesta ja 18 vuotta vauva-arkea kokeneena tiedän mitä se on. Lapsettomuus on meidän molempien päätös, tai aikaisintaan voisin kuvitella lapsen ajankohtaisuutta kymmenen vuoden päästä.

Mutta kieltämättä noissa unissa on ollut kiva fiilis ja ne ovat jääneet pyörimään päähäni. Ei ne vieläkään vauvakuumetta ole on istuneet aiheuttamaan, mutta on vähän saaneet miettimään minkälaista se olisi, näin niinkuin tunne puolella. Nyt kun isoimmat syyt velallisuuteen on käytännölliset ja rationaaliset.

Onko muilla veloilla samaa ollut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta velalta. 

Vierailija
2/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kyllä nyt ihan velalta kuulosta :)

Mä olen joskus nähnyt unta että olen raskaana, ja siinä unessa olin äärimmäisen ahdistunut tulevasta äitiydestä ja raskaudesta. Onneksi mahan sai siirrettyä ja annoinkin sen kaverilleni, voi apua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivakuume=vauvakuume, tahaton mutta melko osuva typo :D

Vierailija
4/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vela ja nähnyt unta jopa synnyttämisestä. Olen nähnyt unta myös mm. seksistä parhaan ystävän miehen kanssa, omien vanhempieni kuolemasta, monista muista sekavista unista puhumattakaan. Unia ne vain ovat.

Vierailija
5/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, ja näen joskus unia olevani raskaana. Herätessä olo on hemmetin helpottunut, ettei uni ollut totta. Joskus myös näen unta olevani pienen lapsen äiti, enkä tunne lasta kohta mitään.

Vierailija
6/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivakuume :D

Vierailija
7/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa lapsen saaminen ja sen kasvaminen unessa merkitsee unikirjojen mukaan jotain suurta tapahtumaa tai vastaavaa. Ehkä saat ylennyksen töissäsi. 

Vierailija
8/8 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pitkälle päälle 20-vuotiaaksi varma, etten ikinä halua lapsia. Näin kuitenkin lapsesta asti muutaman kerran unia, että minulla oli lapsi. Unet olivat mukavia ja niistä jäi hyvä fiilis heräämisen jälkeen. Vuosien varrella mieli muuttui ja sainkin kaksi lasta. Olen onnellinen lapsistani. Olen kyllä miettinyt, että jos unet olisivat olleet ahdistavia, olisin miettinyt lasten hankkimista vielä pitempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi