Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurehko osa naisista ei tahdo seksiä kuin...

Vierailija
24.07.2021 |

...suhteen alussa ja tiettyyn aikaan kuukaudesta tai ei ollenkaan. Tämä ei tietenkään koske kaikkia, mutta kun aloittaa parisuhteen naisen kanssa, kannattaa varautua siihen, että seksiä ei ole kuin harvakseltaan.

Poikkeuksellista ei ole sekään, että seksi loppuu kokonaan, mikä ei välttämättä tarkoita suhteen loppumista, mutta tavaton tilanne se ei ole.

Jostain syystä näistä asioista ei puhuta. Jauhetaan vain siitä, kuinka naisetkin ovat seksuaalisia, mutta jostain syystä ei käsitellä sitä, että monilla naisilla seksuaalisuus on hyvin ajoittaista eikä samankaltaista ainahalua kuin miehillä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole yksiavioinen.

Pitkässä suhteessa halut laantuu jos ei saa välillä vierasta. Toki pieni osa ihmisistä jaksaa koko elämänsä panna yhtä ja samaa. Mutta mulla kiinnostus avioseksiin säilyy kun käyn välillä rakastajan luona.

N38

Vierailija
42/43 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei ole yksiavioinen.

Pitkässä suhteessa halut laantuu jos ei saa välillä vierasta. Toki pieni osa ihmisistä jaksaa koko elämänsä panna yhtä ja samaa. Mutta mulla kiinnostus avioseksiin säilyy kun käyn välillä rakastajan luona.

N38

Näin se vaihtelee eri ihmisillä. Rakastan aivan hulluna miestäni, en ikinä voisi olla toisen kanssa, en usko että hänkään. No ollaan elossa joten ei voi sitten tetää mitä tapahtuu jos toinen kuolee...ajatus aika karmea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi noiden asioiden selviävän jo seurustelun aikana. Haluaako nainen seksiä, haluaako oikeasti kullia ja saako orgasmeja naimalla jne.. Sama juttu miehen  kanssa, onko oikeasti aina halukas ja valmis tekemään mitä tahansa naisen nautinnon vuoksi.  Me selvitettiin noi asenne asiat jo parisuhteen alussa. Vaimoke vielä testasi ennen kihlausta mua 10pv mökillä. Olin kehunut, että olen aina valmis kun hän haluaa seksiä. Sitten naitiin monta kertaa päivässä 10 pv putkeen. Alkoi jo paukut  ja kyky loppumaan.  45v yhdessä ja seksissä intohimoa yhä edelleen. Kertaakaan en ole kieltäytynyt seksistä tai pillun nuolemisesta, eikä vaimolta ole jäänyt mitään kokematta mitä halunnut.  Asenne haluta toista ja haluta toisen tyydyttämistä ratkaisee parisuhdeseksissä.   Jos vaimolta olisi loppunut silti jostain syystä halu haluta seksiä ja minun parastani, olisi parisuhde loppunut siihen. Yksin en olisi parisuuhteessa ollut enkä siihen jäänyt. Kun rakkaus toiseen kuolee kuolee parisuhdekin. Sellaista rakkautta olekaan, että rakastaa muttei halua toiselle parasta ja halua tyydyttää toisen haluja.  Asenne, asenne.

Ps. 70% naisista saa orgasmeja naidessa, kun sitä vähän avitetaan klitoriksista tai muulta erogeenisistä pisteistä. Ei aina mutta saa. Se on fakta. Toisilla naisilla on sellainen rakenne, ettei saa tarpeeksi painetta klitorikseen, esim takapillu, matala häpykumpu jne, jolloin vaatii lisää painetta sormilla jne. Iso osa naisista saa silti takaan naidessa parhaiten, eikä aina edes kosketa klitorikseen ollenkaan.  Toki miehenkin varustus orgasmien saantiin vaikuttaa, kovuus, koko ja kestävyys.  Lisäksi palikoiden pitää sopia keskenään, sopivista geeneistä nyt puhumattakaan. Eniten taitaa vaikuttaa riittävän pitkä ja tehokas esileikki, jolla naisen saa kiihoitettua lähelle orgasmia ennen naimista. Silloin nainenkin ehtii mukaan.  Sitten vielä kaikki ei vain sovi kaikkien kanssa yhteen, vaikka miten olisi haluja. Toisten miesten pelkästä katseesta naisten housut on märät, joten orgasmien todennäköisyys on suurempi.