Suurehko osa naisista ei tahdo seksiä kuin...
...suhteen alussa ja tiettyyn aikaan kuukaudesta tai ei ollenkaan. Tämä ei tietenkään koske kaikkia, mutta kun aloittaa parisuhteen naisen kanssa, kannattaa varautua siihen, että seksiä ei ole kuin harvakseltaan.
Poikkeuksellista ei ole sekään, että seksi loppuu kokonaan, mikä ei välttämättä tarkoita suhteen loppumista, mutta tavaton tilanne se ei ole.
Jostain syystä näistä asioista ei puhuta. Jauhetaan vain siitä, kuinka naisetkin ovat seksuaalisia, mutta jostain syystä ei käsitellä sitä, että monilla naisilla seksuaalisuus on hyvin ajoittaista eikä samankaltaista ainahalua kuin miehillä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin yleensä nauttivat orgasmeista. Jos seksissä ei saa, niin kyllä se lakkaa kiinnostamasta. Lakkaisi miestäkin kiinnostamasta, jos ei saisi.
Suurehko osa naisista kuitenkin sinkkuaikoinakin itsetyydyttää, joten erikoista, että seksuaalinen halu sammuisi sitten vain parisuhteessa?
Eipä tunnu kiinnostavan, vaikka joka kerta saakin orgasmin. On kaikkea muuta tärkeää, kuten puutarhurointi ja some. Ei kuulemma harrasta myöskään itsetyydytystä, vaikka sinkkuna oli silläkin saralla kuulemma ahkera. Niin siinä vaan saattaa käydä, että kiinnostus koko touhuun vain lakkaa pitkässä suhteessa.
Rakkaus ja seksi
Rakkaus ja seksiRakkaus ja seksi -artikkelit
Saatko orgasmin yhdynnässä? Ei saa suurin osa muistakaan naisista
Neljä viidestä naisesta ei saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia. Olet siis täysin normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisetkin yleensä nauttivat orgasmeista. Jos seksissä ei saa, niin kyllä se lakkaa kiinnostamasta. Lakkaisi miestäkin kiinnostamasta, jos ei saisi.
Suurehko osa naisista kuitenkin sinkkuaikoinakin itsetyydyttää, joten erikoista, että seksuaalinen halu sammuisi sitten vain parisuhteessa?
Eipä tunnu kiinnostavan, vaikka joka kerta saakin orgasmin. On kaikkea muuta tärkeää, kuten puutarhurointi ja some. Ei kuulemma harrasta myöskään itsetyydytystä, vaikka sinkkuna oli silläkin saralla kuulemma ahkera. Niin siinä vaan saattaa käydä, että kiinnostus koko touhuun vain lakkaa pitkässä suhteessa.
Minulla on käynyt tuuri, kun löysin reilut 20v sitten naisen, joka pitää seksistä. Vieläkin 1-3krt. päivässä. En nyt tullut tänne kehuskelemaan, mutta kertomaan, että ei se aina vähene pitkässäkään suhteessa. Mutta jos vaimoa kiinnostaa vain some, ja puutarhanhoito, muttei seksi, niin tee samoin. Kun on jotain, mitä vaimo haluaisi sinun tekevän, niin älä tee. Ota olut, ja istu sohvalle katsomaan naisten beach volleyta. Kerrot vaimolle, että tämä on se, mikä kiinnostaa minua enemmän, kun sinun puutarhakasvisi.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käynyt tuuri, kun löysin reilut 20v sitten naisen, joka pitää seksistä. Vieläkin 1-3krt. päivässä. En nyt tullut tänne kehuskelemaan, mutta kertomaan, että ei se aina vähene pitkässäkään suhteessa. Mutta jos vaimoa kiinnostaa vain some, ja puutarhanhoito, muttei seksi, niin tee samoin. Kun on jotain, mitä vaimo haluaisi sinun tekevän, niin älä tee. Ota olut, ja istu sohvalle katsomaan naisten beach volleyta. Kerrot vaimolle, että tämä on se, mikä kiinnostaa minua enemmän, kun sinun puutarhakasvisi.
M42
Voi kuule,kyllä kiinnostaa jokapäivä yhä vaan! 40 vuotta jo kimpassa, ja seksiä piisaa, ja se on ihanaa ja monipuolista! Hirveät himot yhä molemminpuolin. Ja sitten vielä rakkauttakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Voi kuule,kyllä kiinnostaa jokapäivä yhä vaan! 40 vuotta jo kimpassa, ja seksiä piisaa, ja se on ihanaa ja monipuolista! Hirveät himot yhä molemminpuolin. Ja sitten vielä rakkauttakin.
Klittapapitar palasi linjoille.
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydyttää kyllä, mutta sitten on niitäkin, joille se oma häpy on niin hävettävä asia että mies ei voi siihen koskea kuin kullillaan, pimeässä ja peiton alla. Tai joille se orgasmin saaminen on niin vaikeaa, ettei siihen kykene kukaan muu kuin itse olin sormin tai Satisfyerillä. Eniten vituttaa kun ei saa edes yrittää ja seksi on pelkkä nopea penetraatio. Ja kaikki tämä siis naisen vuoksi, ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydyttää kyllä, mutta sitten on niitäkin, joille se oma häpy on niin hävettävä asia että mies ei voi siihen koskea kuin kullillaan, pimeässä ja peiton alla. Tai joille se orgasmin saaminen on niin vaikeaa, ettei siihen kykene kukaan muu kuin itse olin sormin tai Satisfyerillä. Eniten vituttaa kun ei saa edes yrittää ja seksi on pelkkä nopea penetraatio. Ja kaikki tämä siis naisen vuoksi, ei minun.
Ilmeisesti suhteen alussa ei ollut nuin rajoittunutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti suhteen alussa ei ollut nuin rajoittunutta?
Ei ollut, vaikka aika rajoittunutta se on aina ollut. Nuoleminen onnistuu vain jos on pari promillea veressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Klittapapitar palasi linjoille.
Onko sulla joku ongelma suhteessasi klitorikseen? Tai pitisikö naisen hävetä klitoristaan? Tai olla pitämättä
sen hyväilystä?
Kiellätkö kalusi nautinnon samoin tein. Mikä sulla vikana?
Oma kokemukseni on se, että ehkä n. 1 /10 on miehistä edes jokseenkin hyvä sängyssä. 9/10 on niin hakoteillä, ettei edes opastaminen auta.
Esimerkkinä yritin vuoden verran opettaa miesystävälleni sitä, miten voisi saada minulle tuotettua käsin orgasmin. Ei oppinut eikä koskaan tehnyt, mitä pyysin.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemukseni on se, että ehkä n. 1 /10 on miehistä edes jokseenkin hyvä sängyssä. 9/10 on niin hakoteillä, ettei edes opastaminen auta.
Esimerkkinä yritin vuoden verran opettaa miesystävälleni sitä, miten voisi saada minulle tuotettua käsin orgasmin. Ei oppinut eikä koskaan tehnyt, mitä pyysin.
Näitä miehiä on 12 /tusina. Vai olki se tiu... ihan what ever. Haluavat vain panna ja panna, ku siitä se heppi nauttii. YÖKS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä miehiä on 12 /tusina. Vai olki se tiu... ihan what ever. Haluavat vain panna ja panna, ku siitä se heppi nauttii. YÖKS.
Ehkä niistä osaavista pidetään niin tiukasti kiinni, ettei heitä riitä sinne vapaille markkinoille kuin joka kymmenennellä kokeilulla vastaan tulevaksi? Ja ehkä he ovat osaavia ihan sen vuoksi, että ovat löytäneet sen jonka kanssa on aikaa myöten rakentunut se hyvä ja tyydyttävä seksielämä? Seksikokemuksen laajuus ei aina tule suuresta kumppanimäärästä, vaan voi syntyä ihan yhden elämänmittaisen suhteen kuluessa. Tällainen mies (tai nainen) ei päädy näiden omatoimisten vertailututkimusten tilastoihin, vaikka olisi kuinka hyvä tyydyttämään kumppaninsa.
Nimim 25 vuotta paneskeltu, ja oikeastaan nytkin taas panettaa.
Vierailija kirjoitti:
On jonkin verran kokemusta. Pelkästään oraalia nainen sai usein ja paljon. Lisäksi leluja ja munaa niin paljon ettei varmasti ollut puutteessa. Silti niin vain kävi että lakkasi haluamasta. Se ärsyttää vieläkin. Tosi helppoa olisi syyttää miestä. Sitä kuitenkin epäilen. Ei sitten kuitenkaan ollut tarpeeksi iso.
Minulla oli kerran venäläinen naisystävä. Mahtava nainen,hyvännäköinen, varakas ja seksissä paras nainen mitä minulla oli koskaan ollut. Hänen ansiostaan opin venäjää sujuvasti, alkeet opin lukiossa. Meidän piti mennä naimisiin, mutta kävi pahasti. Hän kuoli auto- onnettomuudessa lähellä Viipuria tullessaan Pietarista minun luokseni. En ole vieläkään kolmen vuoden jälkeen toipunut menetyksestä.
Aloitus pitää paikkansa, joissain suhteissa seksi tosiaan hiipuu ja ei ehkä koskaan palaa. Paljon suurempi hys hys aihe on kuitenkin se, miten usein miehiltä loppuu seksissä kaikki yrittäminen pitemmässä suhteessa. Yli 30v miesten libido muutenkin tuntuu vaan laskevan.
Tai sitten ongelma on molemmissa sukupuolissa? Näin vaikuttais olevan sekä kaverien puheiden, että näiden palstojen perusteella. Moni nainen ei halua, ja ihan hirvittävän moni mieskin vaan muuttuu seksuaaliseksi lapaseksi joidenkin vuosien jälkeen.
Miksihän tässä asetetaan muut hyväilyt ja seksi toisiaan vastaan 🤔 Muiden hellyyden osoitusten, pussailun tai vaikka pyllyn läpsimisen (kuka mitenkin) kautta seksi voi olla todennäköisempää, mutta se on varma että jos halailun ja pussailun pitäisi aina johtaa seksiin, niin voi olla että vähemmän seksiä haluava torjuu sen hellittelynkin ettei joutuisi taas olemaan se joka kieltäytyy.
Seksi pitää myös oikeasti mahdollistaa arjessa. Meillä se käy yksinkertaisesti niin, että yritetään mennä illalla sänkyyn yhtä aikaa (ja alasti). Meillä se on ehkä tylsästi se paras säännöllinen hetki seksille kun on pieniä lapsia perheessä. Kun siinä vierekkäin alasti ollaan, ja vielä hyvän yön halaus ja suukkoja vaihdetaan, niin kyllä se suutelu panemiseen asti jatkuu keskivertona 2-4 kertaa viikossa. Välillä on himokkaita kausia ja jonkun aikaa seksiä on joka ilta ja väsyttävinä stressaavina aikoina voi joskus mennä viikko ilman seksiä.
Tärkeää on että molemmat luottaa, että juuri sillä jokailtaisella aikataulullisella mahdollisuudella + ihan tietoisella fyysisen ja toki tunneyhteydenkin hakemisella himot kyllä nousee luonnostaan kohtuullisin väliajoin eikä kumpikaan kiukuttele toiselle, jos toista ei haluta kun seuraavana päivänä on taas ilta uus. Kun viikossa on kuitenkin 7 iltaa, niin keskiverrosti sitä "pelkkää" hellyyttä on siis 3-5 iltaa viikossa ja olisin kyllä todella loukkaantunut jos mies kokisi että se on hukkaan heitettyä aikaa ja pihtaamista. En yllättyisi, jos kävisi niin että luottamus toisen rakkauteen ja välittämiseen saisi sen verran kolausta ettei sen jälkeen tekisi hetkeen mieli enää sitä pussailuakaan saati seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus pitää paikkansa, joissain suhteissa seksi tosiaan hiipuu ja ei ehkä koskaan palaa. Paljon suurempi hys hys aihe on kuitenkin se, miten usein miehiltä loppuu seksissä kaikki yrittäminen pitemmässä suhteessa. Yli 30v miesten libido muutenkin tuntuu vaan laskevan.
Tai sitten ongelma on molemmissa sukupuolissa? Näin vaikuttais olevan sekä kaverien puheiden, että näiden palstojen perusteella. Moni nainen ei halua, ja ihan hirvittävän moni mieskin vaan muuttuu seksuaaliseksi lapaseksi joidenkin vuosien jälkeen.
Miten kauan mielestäsi pitää yrittää? Useamman vuoden kun yrittää ja saa 50 kerrasta 40 kertaa pakit, niin tyhmempikin mies tajuaa jo lopettaa. Jos miehen kipinä sammuu, sitä ei ihan helposti saa enää syttymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan mielestäsi pitää yrittää? Useamman vuoden kun yrittää ja saa 50 kerrasta 40 kertaa pakit, niin tyhmempikin mies tajuaa jo lopettaa. Jos miehen kipinä sammuu, sitä ei ihan helposti saa enää syttymään.
No ei naisenkaan. Jos vuosi mies vaan tulee kuivilteen sisään ja rynkyttää, ja siisnä se. Ei varmaan halut kasva, Näin sitten saakin vaimoa haukkua lahnaksi ja pihtariksi. eikös?
Itselle nämä asiat kummajaisia, kun aina on halut kohdanneet. En vaan tajua. Eikä mieskään. Ei tarvitse kuin mies työntää sormensa pilluun tai kalun, niin heti on nollasta sataan. Sama menee toisinpäin.
Kyllä saan;montakin päivässä. Siihen en sun kaluasi tarvitse!