Eilen junassa vieressäni istui n. 24-vuotias teini, joka kuunteli koko matkan korvalapuista pappamusaa. Se kuului läpi
Siis ihan sellaista metallimusaa, mitä Iron Maidenia tai jotain.
Kommentit (26)
Olisit koputtanut olalle ja sanonut, ettei se käy, kun on nämä musiikkinormit. Kannattaa pitää ihan tulostettuja musiikkilistoja mukana, niitä voi sitten jakaa näille omasta viiteryhmästään harhautuneille.
Unohtuiko etuliite iki teini-sanasta?
Ja minua vastaan käveli yksi ilta kaksi noin parikymppistä nuorta miestä huudattaen olalla stereoista Eppu Normaalia. Ois tehny mieli huikata, että onpas hyvää musaa mun nuoruudesta...
N53
Vierailija kirjoitti:
Ja minua vastaan käveli yksi ilta kaksi noin parikymppistä nuorta miestä huudattaen olalla stereoista Eppu Normaalia. Ois tehny mieli huikata, että onpas hyvää musaa mun nuoruudesta...
N53
Eihän nykyisin enää kanneta olalla stereoita, vaan niillä on sellaiset pikkuiset kajarit, joista kuuluu julmettu möykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N53Eihän nykyisin enää kanneta olalla stereoita, vaan niillä on sellaiset pikkuiset kajarit, joista kuuluu julmettu möykkä.
Luulin energiajuomatölkiksi kun näin teinin huoneessa sellasen.
onko maidenissa jotain vikaa
T: 17
Mä oon yrittänyt sanoa omille lapsille, että korvalääkärin ammatti olisi erittäin hyvä tulevaisuuden ammatti. Kuulolaitteilla on kysyntää muutaman vuosikymmenen päästä.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään, mutta se on pappaikäisten musaa, ei tehty nykynuorisolle. Jos nyt musiikkia voi kategorisoida jollekkin ikäryhmälle.
Vierailija kirjoitti:
"24-vuotias teini?"
Aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi. Keskenkasvuista kutsutaan teiniksi tai lapseksi.
Eli hänen ikänsä on englanniksi twentyfourTEEN? Eikös tuosta tule 2014, jos numeroiksi muutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"24-vuotias teini?"
Aivot kehittyvät 25-vuotiaaksi. Keskenkasvuista kutsutaan teiniksi tai lapseksi.
Sinulla vielä näköjään kehitys pahasti kesken. Meillä päin tuollaisia keskuskasvuisi kutsutaan kakaroiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään, mutta se on pappaikäisten musaa, ei tehty nykynuorisolle. Jos nyt musiikkia voi kategorisoida jollekkin ikäryhmälle.
Ainakin Maidenin keikoilla suurin osa yleisöstä on melko nuoria (pari-kolmekymppisiä).
Hyvä ap👍🤣