Uusi mieheni pitää rintoja ällöttävinä
Kuulemma "lehmillä on utareet". Minulla on pienet rinnat, kokoa 80 A. Aluksi mies kosketteli niitä, koska tiesi minun pitävän siitä. Kun tapasimme taas, hän ei halunnut minun ottavan paitaanikaan pois. Enää ei koskettele ollenkaan. Kun makasimme sängyssä laitoin itse hänen kätensä rinnalleni, kun makasin kyljelläni ja hän tokaisi: "onko sun rinnat kasvaneet? Tuntuu isommilta kuin ennen". Ei ole kasvanut, sanoin.
Mies lakkasi koskettelemasta ja kysyin: "Miksi sä lopetit?" Mies vastasi: "mä en ole mikään tissimies".
Ymmärrän kyllä ettei kaikki miehet ole niin rintojen perään, mutta tällainen on jo ihan uutta, että toinen tuntuu niitä inhoavan.
Olenko tavannut yhden miljoonasta vai onko muille tullut eteen vastaavaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Nänni on neutraali. Koettakaa jo päättää mitä te haluatte meiltä miehiltä.
Kaikki miehetkö apn kanssa on?
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyttä trollausta.
Eipä ole trollausta. Siksihän tästä tein avauksen, kun ei tällaiseen omituisuuteen ole koskaan ennen törmännyt. Miehessä on muitakin omituisia puolia, eli olen kyllä punninnut vakavasti onko ne hyvät puolet niin hyviä, että voittavat nämä omituisuudet.
Ap
No hän nyt vain pitää rintoja ällöttävänä. Niin kuin joku voi esim. pitää selkäkarvoja tai miesten naistissejä tai jalkoja tai ihan mitä vaan. Se nyt on vaan hänen juttunsa ei sun siitä tarvii stressaa tai sit hankit miehen joka ei pidä rintoja ällöttävinä jos itse pidät että niistä tykättäisiin.
Ei ne muuten miehenkään nännit tykkää pahaa kosketuksesta. Just saying.
Minulle sopisi tuollainen mies , en tykkää että rintojani kosketellaan. Ei varsinkaan seksin aikana.
Vierailija kirjoitti:
No hän nyt vain pitää rintoja ällöttävänä. Niin kuin joku voi esim. pitää selkäkarvoja tai miesten naistissejä tai jalkoja tai ihan mitä vaan. Se nyt on vaan hänen juttunsa ei sun siitä tarvii stressaa tai sit hankit miehen joka ei pidä rintoja ällöttävinä jos itse pidät että niistä tykättäisiin.
Öh, minusta ei kyllä oikein voi pitää verrannollisena selkäkarvoja ja rintoja. Rinnat ovat erogeeniset, niiden koskettelusta kiihottuu sekä kosketeltavat että koskettelijat. Harvemmin selkäkarvoja koskettelemalla tapahtuu samaa efektiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei olleet kovin kummoiset tissit eilisellä tinder painolla. Ihan hyvä etu pillu, mutta huonot tissit. Ei jatkoon👎 Mies 36v
Et osannut vaatteiden läpi pisteyttää tissejä? Aika heikko esitys. Vai oliko niin kova hinku p.llun perään, että päätit ignoorata tissien puutteellisuuden?
Oot aika isokokoinen nainen, kun kokosi on 80A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, minusta ei kyllä oikein voi pitää verrannollisena selkäkarvoja ja rintoja. Rinnat ovat erogeeniset, niiden koskettelusta kiihottuu sekä kosketeltavat että koskettelijat. Harvemmin selkäkarvoja koskettelemalla tapahtuu samaa efektiä.
Paitsi jos tykkää karvaisista miehistä. Kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs minä, 110A.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, minä kun luulin ennen kommenttiasi olevani tosi pieni ja siro.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tähän ne rintojen epäseksualisointikampanjat johtaa. Jos mammat imettää rinnat paljaina heiluen kahviloissa (kerrankin isot rinnat, joita saa ylpeänä esitellä) ja lesbot juoksee rinnat heiluen rannoilla ja kohta varmaan kaduilla ja kahviloissa, äiti ja siskokin kai kotona ja mökillä täysin välinpitämättömiä kodin nuoren herran seksuaalisuuden varjelemisesta. Voisiko olla näin, vai oliko vääriä arveluja?
Kuule ihmisnaarat on muutaman satatuhatta vuotta heiluneet jatkuvasti rinnat paljaana roikkuen miesten edessä. Se on ihan meidän lajin normaalitila. Tää vaatetus ja tiettyjen ruumiinosien peittäminen on ihan nykyajan höpötyksiä.
Hih hih