Mistä olet löytänyt rakkaan miehesi?
Mistä naiset olette löytäneet sellaisen miesaarteen rinnallenne?
Pidä hänestä kiinni. Se ei ole itsestään selvä asia.❤️
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Olen jo sen ikäinen nainen, äiti ja mummo, joka löysy miehensä ihan tanssilavalta, kesäiltana.
Sellainen tumma nuori, aivan toiselta seudulta alkoi minua tanssitella. Tarjosi limsaa kanttiinissa ja vannotti, että tulethan seuraavanakin lauataina tänne.
Ja tulinhan minä. Siitä se lähti. Aluksi ainoat tapaamsit olivat tansslavoilla lauantai-iltaisin.
Mutta sitten mies rohkaistua kysymään, että voistaisk sitä tavata viikollakin, hän voi tulla autolla sinun asuinpaikkakunnalle.
Ja siitä se lähti. Vuoden päästä pidettiin kunnon maalaishäät.
Miehellä oli työpaikka läheises Alsä kaupungissa, jonne sitten minäkin pääsen töihin kaupallisen peruskoultuksen ansiosta.
Itseasiassa hyvin tavanomainen tarina noina vuosikymmeninä, tansseista ja kesätanssilavoilta se kumppani löytyi.
Alussa niin herkkää, arkaa kokeilevaa tunnetta, että välittääköhän se minusta oikeasti.
Mutta kosina osoitta että välittää.
Kolme lasta liitosta tuli, nyt jo aikuisi ja omissa elämissään ja ammateissa. Ja me nyt mummina ja vaarina hoidamme tarvittaesa lastenlapsia, on jo tulossa lapsenlapsen lapsikin.
Rakkaus kantaa, kun sille antaa mahdollsuuden. Kenenkään liitto ei ole koskaan pelkkää päivänpaistetta, monenlaisia ongelmia matkan varrella kohtaa, mutta suuri tekijä niiden vastoinkäymisten kohtammisessa on se, että ne hoidetaan yhdessä puolison kanssa. Molemmat saa voimia toisen tuesta ja empatiasta.
Ah, olen kateellinen.
Näitä lukiessa, toivon minäkin että se MR oikea löytyy.
Tinder on ehdottomasti EI.
Demi.fi :----D Eikä ole edes vitsi.
Myöhäisteininä siellä eksyttiin johonkin ketjuun väittelemään, siitä skypeen juttelemaan ja lopulta tavattiin.
Nyt on oltu melkein 10v yhdessä.
Muutamaan kertaan on löytynyt harrastusporukoista. En voi suositella, koska siinä on harrastusporukka hajonnut joka kerta.
Rinnakkaisluokalta, kuolemaan saakka onnellisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa, toivon minäkin että se MR oikea löytyy.
Tinder on ehdottomasti EI.
Miksi? Sieltä minunkin sielunkumppani löytyi, usko tai älä. Kun ihan huvikseen ajattelin käydä pareilla treffeillä aikani kuluksi, kun "eihän siellä ole ikinä mitään kunnollista". Toisin kävi. Ja tiedän muitakin.
Tinderistä. Jouduin kyllä pussaamaan paria sammakkoa ensin, ennen kuin löysin tämän helmen ❤️
12 vuotiaana habbo hotellissa :D Sillon asuttiin 500km päässä toisistaan. Nyt ollaan 25 vuotiaita ja yhessä oltu 8v, kaks lastakin on.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuulostaa uskomattomalta, mutta tien sivusta nukkumasta :D. Tulin yövuorosta töistä, kun lähellä kotiani nukkui ihminen tien vieressä, pellon puolella. Pysäytin auton tietenkin kun ajatteli, että joku on vialla. Mies heräsi herättelyyni ja selvisi, että eiitään hätää, rilluttelua kaverien kanssa kesäloman kunniaksi, ja kun yö on niin lämmin ja kaunis niin hän ajatteli kävellä majapaikkaansa taksin sijaan. Väsymys oli iskenyt kesken matkan ja pellonreuna houkutteli. Mä sitten sanoin, että tule tuohon minun saunakammarin petiin nukkumaan. Itse menin taloon ja kyllä, laitoin oven lukkoon. Herättyäni päivällä 14 aikoihin tsekkasin, siellä se edelleen oli. Keitin aamukahvit ja pyysin terassille kahville. Siitä se lähti.
Tämä. Kyllä miehille kelpaa jos joku vain suostuu antamaan.
Koulusta. Seiskalla meistä tuli kavereita ja ysillä ruvettiin seurustelemaan. 15 vuotta ollaan oltu yhdessä ja viisi lastakin löytyy.
Hiekkalaatikolta :) Pari päivää ensi tapaamisesta tapahtui kosinta, jonka jälkeen innokas sulhanen kaatoi tuoreen kihlattunsa maahan ja moiskautti suukon suulle. 20 vuotta myöhemmin vietettiin häitä.
Tuli , kumarsi ja haki tanssiin. Lapset jo aikuisia.
Rock tanssipaikalta vuosikymmeniä sitten❤️❤️
Töistä minäkin. Mies luonnehtii sitä näin: "Eräänä kauniina kesäisenä päivänä se (viitaten minuun) vaan käveli vastaan, ja tiesin sen oikean olevan siinä. 16 vuotta myöhemmin katson viereen ja se oikea on edelleen siinä." Mutta sama kaveri puhuu myös symbioosista, eikä edes hävetä. :)
059 ja "kuka tuli" 😄, v.1992.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi löytää kumppanin tosta vain esim. Töistä, kavereiden kautta, baarista tms. Jotenkin yököttää koko ajatus.
Miten sen pitäisi sitten tapahtua? Väkisellä etsimällä jostain deittipalstalta?
Kyllä, suomalaiselta deittipalstalta, mutta ei ollut onneksi väkinäistä tuo etsintä :)
Kaverin synttärikemuista. Hän oli siellä soittamassa.