Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet löytänyt rakkaan miehesi?

Vierailija
24.07.2021 |

Mistä naiset olette löytäneet sellaisen miesaarteen rinnallenne?

Pidä hänestä kiinni. Se ei ole itsestään selvä asia.❤️

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveli kadulla vastaan 40 v sitten. Ja todellakin pidän kiinni, ihana mies!

Vierailija
42/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. Olin itsekin todella yllättynyt, että tuolta se nyt sitten löytyi, oli todella pienet odotukset Tinderin suhteen aiempien kokemusten perusteella....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irkistä. Kaveripohjalta juteltiin kuukausia, pitkin puheluiden jälkeen tavattiin livenä ja siitä lähtien oltu yhdessä.

Vierailija
44/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkarin chatistä.

Vierailija
45/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisen ystävän kautta.

"Pitääkö olla huolissaan" Kaikki ystävät (sekä miehet että naiset) kehuu kun on kunnollinen, fiksu.... mies ja yksikään ystävä ei ole ikinä suositellut minua vapaalle naisystävälleen?

Vierailija
46/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Discosta 70-luvulla.

Vierailija
47/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitti minulle ja tuli hakemaan kotoa. Ollaan kyllä tunnettu kauan. Mutta ihana yllätys ja siitä se homma lähti. Päivä päivältä vain paranee.

Vierailija
48/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule on käynyt niin, että se toope ei ole löytänyt minua. Minä taas en yhdenkään miehen perässä ala juosta enkä sitä etsiä. Kerrankin löytäköön minut. Minä olen etsimiseni etsinyt.

Vierailija
49/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:n treffeiltä, uskomatonta mutta totta. Hyvä tuuri kävi kun löysin parhaimman miehen sieltä kaikkien ihme tapausten joukosta.

Vierailija
50/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulusta. Seiskalla meistä tuli kavereita ja ysillä ruvettiin seurustelemaan. 15 vuotta ollaan oltu yhdessä ja viisi lastakin löytyy.

Tarinoita jotka aina päättyvät eroon ennemmin tai myöhemmin, liian aikaisin ja juoksut jätetty juoksematta.

Mutta toivon että olette poikkeus:)

Vierailija
51/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisen ystävän kautta.

"Pitääkö olla huolissaan" Kaikki ystävät (sekä miehet että naiset) kehuu kun on kunnollinen, fiksu.... mies ja yksikään ystävä ei ole ikinä suositellut minua vapaalle naisystävälleen?

Pitää olla. Minullakin on kunnollinen ja hyvä mies tuttavana. Silti en usko inhoavani ketään niin paljon että häntä suosittelisin. Ottaa mieluummin lemmikiksi vaikka kultakalan. 

Vierailija
52/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule on käynyt niin, että se toope ei ole löytänyt minua. Minä taas en yhdenkään miehen perässä ala juosta enkä sitä etsiä. Kerrankin löytäköön minut. Minä olen etsimiseni etsinyt.

Ja tuolla kommentilla taitaa kunnon miehet olla tyytyväisiä kun eivät ole sinuun törmännyt?

Vierailija
53/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisen ystävän kautta.

Pitää olla. Minullakin on kunnollinen ja hyvä mies tuttavana. Silti en usko inhoavani ketään niin paljon että häntä suosittelisin. Ottaa mieluummin lemmikiksi vaikka kultakalan. 

Vai ehkä inhoat omaa suhdetta ja et halua kenenkään saavan parempaa?

Vierailija
54/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan nuortenleiriltä

Vierailija
55/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään suomalaisen artistin keikalta, kun kumpikin oli saanut ilmaislipun eikä kumpikaan tykännyt laulajasta. Oltiin kumpikin muun asian takia siellä, ei sen artistin. Itse olin kaverin seurana, mutta kaveri löysi muuta seuraa.

Vierailija
56/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulusta. Seiskalla meistä tuli kavereita ja ysillä ruvettiin seurustelemaan. 15 vuotta ollaan oltu yhdessä ja viisi lastakin löytyy.

Tarinoita jotka aina päättyvät eroon ennemmin tai myöhemmin, liian aikaisin ja juoksut jätetty juoksematta.

Juoksut ovat ihan turhia.

Vierailija
57/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tinderiä

Suomi 24 treffit

Vierailija
58/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisen tuttavan pihalta

Vierailija
59/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksut ovat ihan turhia.

Tieto mitä hyvä seksi on ja olla villi sekä vapaa "turhia". Juoksuissa on tärkeintä nähdä mistä itse pitää ja mitä toiselta haluaa. Ruoho on harvoin vihreämpää toisella puolella mutta juoksuilla se selviää ja sen jälkeen on yleensä helpompi nähdä, mitä nähtävissä on?

Vierailija
60/61 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Vantaalta 16 vuotta sitten. Pidän kiinni, kunnon kultakimpale.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi