Vitsi miten hyvin riitelin äsken anopin kanssa.
Siis ihan oikeesti
Pysyin asiassa, en nimitellyt.
Puhuin päättäväiseen sävvyyn, en huutanut.
Olin mennä henkilökohtaisuuksiin, sain nielastua.
Hyvä minä!!!!
Anoppi taas kerran alotti normaalin arvostelunsa.
pistin Stopin ja sanoin että
-talo elää tavallaan vieraat käy ajallaan
-jos meidän eläminen häiritsee niin ei meille ole pakko tulla.
-SINUN pitää lopettaa meidän elämisen arvostelu (jatkunut koko meidän yhdessä olo ajan 14 vuotta)
V***u miten kevyt olo, kuin olisi elefantti poistunut olohuoneesta, tai harteilta!!!
Sen keskustelun kun olis saanu YouTubeen niin peukuteltas sitä siellä sitten porukalla...
Hyvä meidän joukkue!!!
Mies 36v
Kommentit (23)
Joo, mikään en tykkää tuollaisista...eihän tänne ole pakko tulla- kommenteista. Ikäviä. Mieluummin sanoo suoraan mikä häikkää. Hyvä, kun olet sanonut, mutta toi ei oo reilua. Tavallani on pakko tulla kuitenkin. Ihan kuin sinullekin olisi merkitystä näkevätkö lapset isovanhempiaan. Minulle se on tärkeää.
Iäkkäälle en sanoisi, ettei ole pakko tulla. Ehken muillekaan, ellen olisi suovaantunut. Kun se on vaan kiukuttelu-kommentti.
Se on kuin sulkisi oven nenän edestä. Ehkä sanoisin siitä kommentoinnista mieluummin, etten halua kuulla ikuista arvostelua. Teen asiat omalla laillani. Ja kiva, että olet olemassa, mutta anna minun tehdä asiat minun laillani. Se kai se ydin kuitenkin on.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:58"]
Onneksi ei tarvitse olla lastensa kanssa missään tekemisissä sen jälkeen, kun ovat kotoa pois muuttaneet!
[/quote]
Teitkö ne liian nuorena ja jäi nuoruus elämättä
V***u
V***u
V***u