Jos tehtäisiin av-miitti, ketkä kaikki haluaisit paikalle?
Kommentit (102)
Yhyhhyy on se niin väärin miksei meille tuu vauvvaaa miks saan vaan keskenmenoja Yhyhhyy miks joudun piikittään hormoneja byää. Ai tuota angstivalia kuunteleen? Kiitos ei.
Sen joka jauhaa aina siitä Osku-vauvasta
Minä haluan tavata ihan livenä
"ärsyttää kun ihastus ei vastaa"-tytön
sekä
"Eikö teitä nolota syödä IKEAN euron aamiainen"-mamman.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:42"]Mää tuun
T: hampuusi, voin tarjota joillekki hitit, nyt priimabudii n 160grammaa
Leipaset parit space-caket :D
Tykkään seurata blogikeskusteluja, ja haluaisin tavata (Laduréen) macaronseista ja LV:n muovilaukuista lukuisissa keskusteluissa kirjoittaneet henkilöt. Epäilen tosin, että kumpienkin blogikeskusteluissa tiheään toistuvien avausten takana on sama henkilö
Kaikki ap:lla on minun ystäviä kun tulen päivittäin tänne virtuaaliseen olkkariin, joten haluaisin paikalle teidät kaikki. :):)
Siis onko säälittävämpää? Suunnitella nyt miittiä jossa mennään haukkumaan joku joka on saanut keskenmenoja ja ollut lapsettomuushoidoissa? Miksi menette tyrkyttämään omaa näkökulmaanne oikeana? Miksi se olisi sen oikeampi kun jonkun valinta yrittää hoitaa lapsettomuuttaan?
Jos minä vastustaisin vaikkapa aborttia, niin ei minulla tulisi mieleenkään silti mennä urputtamaan ja tyrkyttämään mielipidettäni oikeana jollekin abortin tehneelle. Se on hänen valintansa.
Joku voi olla vaikka traumatisoitunut kkeskenmenosta ja hoidot sekä adoptioprosessi on todella rankkoja. En kyllä menisi lyömään lyötyä. Sairaita ihmisiä :(
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:42"]
Iso-Jarmon tietty! Typerä kysymys.
[/quote]
onks sitä vieläkään näkynyt?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:22"]
Haha olisi kiva mennä vierestä seuraamaan tahattomasti lapsettoman ämmän ja hoitojen vastustajan kohtaamista :P Taitaa ämmä saada aika hyvin turpaansa. Päätyy miehensä kainaloon parkumaan lapsettomuuttaan entistä enemmän.
[/quote]
muista se pinssi. :)
Minä haluan nähdä sen monisairaan jonka mies on yrittäjä ja määrää kaiken ja lapsella ei ole edes omaa huonetta/paikkaa siinä liian pienessä mökissä ja eikös tämä halunnut olla väkisin joku kioskiyrittäjä vaikka ei omasta elämästä selviä. Ja oikeasti on varmaan joku yksinäinen hullu jolla ei ole mitään elämää koska ne valitukset ja saamattomuus on niin potenssiin 100!
- kaikki porvoolaiset:)
- wt- hullun
- Läskihullun
- iso- Jarmo<3
Ja kaikki fiksut ja huumorintajuiset ihmiset, joita täällä pyörii:)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:57"]
Naisia! Mukana oitis!
T:38v neitsyt mies.
[/quote]
Ootko oikeesti vai horoskoopiltas? t. N37
Ikis ja asperger-Henna!
T. Sukeltaja-ap parin viikon takaa
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:42"]
Iso-Jarmon tietty! Typerä kysymys.
[/quote]
onks sitä vieläkään näkynyt?
[/quote]
Mä luulen, et Iso-Jamo on jonkun stadilaishomppelin karikatyyri, jolla ne yrittää kusettaa landeja. Mutta ei onnistu! Iso-Jamo vei jo naisten sydämet, joten olis parempi tulla ulos kaapista vaan. Vähän olen katkera, jos näin käy mutta minkä I-J luonnolleen mahtaa. Shit!
Taidan käydä ensi tiistaina klo 13 pyörimässä Anttilan ovella ihan vain nähdäkseni millaista porukkaa siellä näkyy :D Samalla voin käväistä k-supermarketissa ruokaostoksilla, niin ei mene reissu ihan hukkaan
-oululainen
Murun!