Antaisiko tyttäresi menettää neitsyyden CHEEK :ille?
Kommentit (11)
Onneksi mun tyttö on niin fiksu, ettei edes siedä koko poskea....luoja, kuka sellasta paskaa jaksaa kuunnella?
Antaisin. Riittäisi jotain kerrottavaa kutsuilla.
eiköhän se mene jonkun tautisen mamun kanssa steissin takana puskassa. Seurauksena kondylooma, kuppa, tippuri ja paha mieli loppuelämäksi. Helsingissä ainakin 90 %.a menettää sen jollekin partapakolaiselle, joka väittää iäkseen 18 ja oikea ikä 38. Sitten sitä saa hävetä koko loppuelämänsä ekä voi kertoa siitä kenellekään, vielä pahempi jos jossain laivan hytissä jollekin lukutaidottomalel mamulle. Cheek olisi ihan varmasti parhaimmistoa kenen kanssa harrastaa seksiä ensimmäisen kerran.
Raakel Liekki aikoinaan sanoi, En ottais Poskelta poskeen.
Raakel on viisas nainen.
Menettäisin itsekin kakkosneitsyyden
Onko aloittaja kaiketi antanut vanhempiensa valita oman ensimmäisen seksikumppaninsa, vai mistä oletus, että vanhemmat voisivat tällaisesta päättää?
No jos tytär olisi tarpeeksi vanha ja haluaisi sitä itse muustakin syystä kuin siksi, että kyseessä on julkkis-fani-suhde, niin mikäpä minä olisin estämään. Tai mikäpä minä olisin muutenkaan estämään. Tuskin hän tulisi minulta kuitenkaan erikseen mitään lupaa anomaan.
Cheek varmasti yrjöäisi jos sattuisi joutumaan lähellekään pimpsaa. Turvallinen ihastuksen kohde nuorille tytöille siis.
Pojan neitsyyden pikemminkin