Jos tehtäisiin av-miitti, ketkä kaikki haluaisit paikalle?
Kommentit (102)
Haluaisin paikalle OMO-maanikon. Olisi kiva nähdä hänet juoksemassa ihmisten keskellä etsien OMON LÖYHKÄÄ, YHH. :)
Sen joka aina aloittaa keskusteluja tyyliin 18-vuotias ei voi vielä asua yksin jne. Jotain kiksejä hän tästä saa. Olis kiva nähdä millainen ihminen hän on, kun pitää samalla tavalla aina kerjätä huomiota.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:47"]Tulisin itse eehdottomasti. Tahtoisin kohdata kaikki mahottelijat ja lapsettomuus hoitojen vastustajat. Tahtoisin että he kuuntelevat muntarinani ja katsovat mua silmiin. Sen jälkeen saavat vittuilla ja arvostella vapaasti. Jos tahtovat haukkua, saavat tehdä sen päin naamaa, eikä palstalla anonyymisti!
Olen valmis, milloin nähdään? Oulu sopii minulle paikaksi. T. Nainen 25v
[/quote]
Kuulisin mielellään. Olen melko varma silti ettei kantani näiden asioiden suhteen muutu, olen luonnonvalinnan puolella aina. Ja sinä et minua pelota, päin vastoin :D oulukin käy oikeen hyvin. Mikä päivä sovitaan? Joku sellainen ettet ole liian hormoni huuruissa.
[/quote]
Onpa kiva että uskallat.Miten ensi viikko? Tiistaina päivällä voisi käydä? Keskusta taitaa olla turvallisin vaihtoehto. Nainen 25v
Miika Nousiaisen, se on ihana <3
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:42"]
Kaikki mammat joiden ÄÖ ylittää 85. Ei siis kovin montaa.[/quote]
Eipä tuo sinunkaan ÄO kauhean korkealta vaikuta.... Ajattelitko sen olevan lyhennys esim. ÄlykkyysÖsamäärä
[/quote]
Juu, ajattelin, kun ei katsos ole parempaa tietoa enkä koulussa ole oppinut kovin paljoa. Siis ainakaan kirjoitustaitoa enkä kotiloloissa tilannetajua. Mutta kuitenkin ylittänee oma ÄO tuon 85 tuollakin kirjoitusvirheellä. Asia miten epäilen suuresti monen muun kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:47"]Tulisin itse eehdottomasti. Tahtoisin kohdata kaikki mahottelijat ja lapsettomuus hoitojen vastustajat. Tahtoisin että he kuuntelevat muntarinani ja katsovat mua silmiin. Sen jälkeen saavat vittuilla ja arvostella vapaasti. Jos tahtovat haukkua, saavat tehdä sen päin naamaa, eikä palstalla anonyymisti!
[/quote]
Kuulisin mielellään. Olen melko varma silti ettei kantani näiden asioiden suhteen muutu, olen luonnonvalinnan puolella aina. Ja sinä et minua pelota, päin vastoin :D oulukin käy oikeen hyvin. Mikä päivä sovitaan? Joku sellainen ettet ole liian hormoni huuruissa.
[/quote]
Onpa kiva että uskallat.Miten ensi viikko? Tiistaina päivällä voisi käydä? Keskusta taitaa olla turvallisin vaihtoehto. Nainen 25v
[/quote]
Ehdottaisin klo 13 ja olisiko vaikka Anttilan edustalla? Saat sitten valita mieleisesi paikan minne mennä juttelemaan. Kahvit voin tarjota, sen verran ilo tavata kun näen naamasi kun huomaat ettei nyyhkytarinoilla mieltäni muuteta.
Olen ollut palstamiitissä 1.7.2000 Suomenlinnassa. Oli tosi paljon porukkaa. Kaikki sen aikaiset palstajulkkiset.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:47"]Tulisin itse eehdottomasti. Tahtoisin kohdata kaikki mahottelijat ja lapsettomuus hoitojen vastustajat. Tahtoisin että he kuuntelevat muntarinani ja katsovat mua silmiin. Sen jälkeen saavat vittuilla ja arvostella vapaasti. Jos tahtovat haukkua, saavat tehdä sen päin naamaa, eikä palstalla anonyymisti!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ehdottaisin klo 13 ja olisiko vaikka Anttilan edustalla? Saat sitten valita mieleisesi paikan minne mennä juttelemaan. Kahvit voin tarjota, sen verran ilo tavata kun näen naamasi kun huomaat ettei nyyhkytarinoilla mieltäni muuteta.
[/quote]
Sopii. Otan kaverin mukaan lähistölle. Nähdään tiistaina! Mulla on mustat legginsit tai farkut ja ruskeat hiukset. Odottelen klo 13 aikaan ovella... Nainen 25v
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:47"]Tulisin itse eehdottomasti. Tahtoisin kohdata kaikki mahottelijat ja lapsettomuus hoitojen vastustajat. Tahtoisin että he kuuntelevat muntarinani ja katsovat mua silmiin. Sen jälkeen saavat vittuilla ja arvostella vapaasti. Jos tahtovat haukkua, saavat tehdä sen päin naamaa, eikä palstalla anonyymisti!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sopii. Otan kaverin mukaan lähistölle. Nähdään tiistaina! Mulla on mustat legginsit tai farkut ja ruskeat hiukset. Odottelen klo 13 aikaan ovella... Nainen 25v
[/quote]
Tulisin mielelläni, mutta tulikin henilökohtaisia esteitä...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:47"]Tulisin itse eehdottomasti. Tahtoisin kohdata kaikki mahottelijat ja lapsettomuus hoitojen vastustajat. Tahtoisin että he kuuntelevat muntarinani ja katsovat mua silmiin. Sen jälkeen saavat vittuilla ja arvostella vapaasti. Jos tahtovat haukkua, saavat tehdä sen päin naamaa, eikä palstalla anonyymisti!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Selvä, nähdään silloin. Lupaan ainakin tulla paikalle. Olisi tietysti hyvä jos tulisi muitakin jotka olette minun kannallani hedelmöityshoitojen järjettömyydestä.
Haha olisi kiva mennä vierestä seuraamaan tahattomasti lapsettoman ämmän ja hoitojen vastustajan kohtaamista :P Taitaa ämmä saada aika hyvin turpaansa. Päätyy miehensä kainaloon parkumaan lapsettomuuttaan entistä enemmän.
Minä, "kusipervo" ja "karvahullu" tulisin mukaan. Hämmästyisitte.
Aivan kaikki tulisivat tapahtuman liepeille katsomaan, että mitä vitun friikkejä av:lla istuu. Ihan arvostellakseen tapahtuma-alueen ulopuolelta, ettei kukaan arvaa av-mammaksi. Eli varsinainen miitti olisi tyhjä.
Alushousujaan 6? kertaa päivässä vaihtavan, uutisia pelkäävän, jokaisen syömänsä hedelmän/vihanneksen Fairyllä pesevän, ikiksen ja kaikki muut neurootikot.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:22"]Haha olisi kiva mennä vierestä seuraamaan tahattomasti lapsettoman ämmän ja hoitojen vastustajan kohtaamista :P Taitaa ämmä saada aika hyvin turpaansa. Päätyy miehensä kainaloon parkumaan lapsettomuuttaan entistä enemmän.
[/quote]
No tule mukaan jos aika ja paikka käy? Vai Katsotko mieluummin hiljaa vierestä ja naurat kun ihmiset vaihtaa mielipiteitä? Turpaan saattaa tulla ja saattaapa mieheni olla vähemmän iloinen jos minua loukataan, mutta otan sen riskin. T. Nainen 25v
Miikka Nousiaisen!