Jos tehtäisiin av-miitti, ketkä kaikki haluaisit paikalle?
Kommentit (102)
ketäpä täältä voi haluta, täysin persoonatonta, toisin kuin ennen onlinella.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:42"]
Iso-Jarmon tietty! Typerä kysymys.
[/quote]
Kuka se on?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:52"]
Voisin tulla tapaamiseen, jos kyseessä olisi vuosia, vuosia (5-10v.) sitten palstailleet. Nyt en enää oikein pidä av:sta, on tullut niin paljon negaa ja provoo. Toki silloinkin, mutta paljon vähemmän. Sama trendi muuallakin, mistä liene johtuu.
[/quote]
Sama täällä, tämä ketju kertookin jo kaiken:(
Läskifoobikko, ryhävalas, suohirviö, spagettimonsteri, Sijaltainen, virikehoidattaja, miniä joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon, juustonpunnitsijan vaimo, kaapinovien sulkijan vaimo, katastrofimässyttelijä, hompanssi, lassukka ja ohituskaistakiihdyttäjä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:47"]
Tulisin itse eehdottomasti. Tahtoisin kohdata kaikki mahottelijat ja lapsettomuus hoitojen vastustajat. Tahtoisin että he kuuntelevat muntarinani ja katsovat mua silmiin. Sen jälkeen saavat vittuilla ja arvostella vapaasti. Jos tahtovat haukkua, saavat tehdä sen päin naamaa, eikä palstalla anonyymisti!
Olen valmis, milloin nähdään? Oulu sopii minulle paikaksi. T. Nainen 25v
[/quote]
ot, onneksi et ole iällä pilattu
[/quote]
Iällä ei ole juuri mitään tekemistä sen kanssa kuka kärsii lapsettomuudesta. Meitä alle kolmekymppisiä (noin 21-28v) hoitolaisia on paljon. Mutta ku se on sitä teidän ikuista väärinkäsitys urputusta että ikä ja lapsettomuus kuuluu yhteen. T. Nainen 25v
Tampereen järveenpaskojat, Mies29.
Naisia! Mukana oitis!
T:38v neitsyt mies.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:09"]
Olen ollut palstamiitissä 1.7.2000 Suomenlinnassa. Oli tosi paljon porukkaa. Kaikki sen aikaiset palstajulkkiset.
[/quote] Oikeesti? Kerro lisää!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 09:22"]
Haluaisin tavata sen naisen joka on ajellut pimpinkarvansa kokonaan pois.
[/quote] Voin tulla!
Psykomamman, Olen tatuoitu jätkä!, melba ja Beaver.
Tahtoisin tavata kaikki tiukkapipot, tärinänutturat, kukkahatut ja kielipoliisit! Tykkäisin heistä varmasti. Illan päätteeksi palstauskikset voisivat perustaa paneelin, löysin tahtia pastakauhalla.
Sara Chafak ei sitten saisi laittaa ruokaa eikä Tuksu laulaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:22"]
Pipsan
[/quote]
Joo ja sen, joka ilmestyy kellonajasta huolimatta jokaiseen ketjuun puolustamaan Pipsaa! Vaan tuskinpa he jaksaisivat toista miittiä näin peräkkäin.
Palstapersun ja sen naisvihaajan, joka ei ole löytänyt itselleen vieläkään tyttöystävää. Oliko peräti vielä neitsyt ja yli 30v.
Haluaisin vain nähdä minkä näköisiä ne on.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:22"]
Pipsan
[/quote]
Joo ja sen, joka ilmestyy kellonajasta huolimatta jokaiseen ketjuun puolustamaan Pipsaa! Vaan tuskinpa he jaksaisivat toista miittiä näin peräkkäin.
[/quote]Shh, ollaan ihan hiljaa, ettei tääkin ketju menee poistoon...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:28"]
Annieveliinan ja mungon :D
[/quote]Ihme ettei toinen noista ole vielä tullut avautumaan tänne & tehnyt postausta siitä, että on ollut vauvapalstalla keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:47"]Tulisin itse eehdottomasti. Tahtoisin kohdata kaikki mahottelijat ja lapsettomuus hoitojen vastustajat. Tahtoisin että he kuuntelevat muntarinani ja katsovat mua silmiin. Sen jälkeen saavat vittuilla ja arvostella vapaasti. Jos tahtovat haukkua, saavat tehdä sen päin naamaa, eikä palstalla anonyymisti!
Olen valmis, milloin nähdään? Oulu sopii minulle paikaksi. T. Nainen 25v
[/quote]
Kuulisin mielellään. Olen melko varma silti ettei kantani näiden asioiden suhteen muutu, olen luonnonvalinnan puolella aina. Ja sinä et minua pelota, päin vastoin :D oulukin käy oikeen hyvin. Mikä päivä sovitaan? Joku sellainen ettet ole liian hormoni huuruissa.