Turkissa käyneet
Lomavinkkejä hotelleista ja kaikesta muustakin otetaan mielellään vastaan. Etenkin lasten kanssa matkustaneilta. Ollaan ensi syksynä lähdössä 11-, 5- ja 4-vuotiaiden kanssa kahdeksi viikoksi. Kaikki pienetkin vinkit on tervetulleita:)
Kommentit (25)
Antalyaan menisin, tai no, kylla se >Alanyaki teille varmaan sopii hyvin. Mutta miksi haluatte puolihoidon? Aamianinen mun mielestä riittää, sillä siellä on hitsin hyvää ruokaa kaikkialla, ei kait kukaan halua jok apäivä hoteliissa syödä??
Lasten kanssa se 24/7 all inc. on kyllä toimiva ja varsinkin niissä 5 tähden hotelleissa tarjonta on ihan ylenpalttinen ja eihän se estä syömästä muuallakin. Ihana kun hotellissa ja hotellin rannalla ei tarvitse rahaa vaan kaikkea saa syödä ja juoda jos haluaa.
Olen kerran ollut Belekissä viiden tähden hotellissa. En mene Turkkiin enää ikinä uudelleen. Aika turistirysä. Kaverit halus, niin lähdin mukaan.
Puolihoito siitä syystä ettei sitä ylenpalttista syömistä jaksa:) lounas tarjoillaan juuri pienempien päiväuni aikaan ja aiemmilla lomilla ollaan tultu siihen tulokseen että aamiainen ja illallinen riittää, jotain pientä välipalaa voi huoneeseen hankkia. Ja noutopöytä ruokailu on niin helppo, ei tarvitse joka ilta odottaa ruokaa, meidän kersojen kanssa ei ainakaan mikään nautinto:) mutta olen tosiaan tuota green gardenia katsellut, se lento olisi gazipasaan ja siellä saisi vielä sen suppeamman inclusiven, vois jokusen kerran käydä muuallakin sapuskalla. Kaunis kiitos teille kaikille kommentoijille:)
Tai lentäkää Dalamaniin ja kierrelkää Fethiyen, Kalkanin ja Kasin alueella. Ihania paikkoja kaikki! Näissäkin turkkilaisturisteja enemmän kuin ulkomaalaisia!