*** Entinen Vauva Online ja sen veteraanit???
Moi,
eksyin pitkästä pitkästä aikaa tännekin, kun piti yksi kiperä asia selvittää ;)
Samalla hetkellä nousi hirvittävä nostalgiahyöky otsalohkoon, perjantai kun on ja herkänsamea olo.
Muutamaan vanhaan vakkariin olen satunnaisesti pitänytkin yhteyttä, mutta onko kenelläkään mahdollisesti tietoa, mitä kuuluu mm. tv:lle, Allille, MM:lle, Makaroni™:lle, äikille, Taukolle, Kinskille, Martalle, Tyralle, Taijalle, Onnentytölle, Lahnikselle, Tonnikselle, kirpulle, Turvikselle, ETC:lle, 69:lle, Ikliölle, Kätkävaaralle, Esterille, BNM:lle, Wiccalle, Jarnalle, Valerielle jne. jne. kuuluu?
Jos tiedätte kuulumisia, niin ilmoitelkaa.
tai kiinnostaisiko olla yhteydessä esim. Facebookin kautta? Joku suljettu ryhmä tms. ja annetaan sanan kulkea?
Petri
Kommentit (344)
Milloin Online hiljeni, milloin loppui kokonaan? Ketä siellä kävi enää loppuaikoina Petrin lisäksi :) ??
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:32"]Milloin Online hiljeni, milloin loppui kokonaan? Ketä siellä kävi enää loppuaikoina Petrin lisäksi :) ??
[/quote]
Loppumetreillä taisi olla tv, Martta, Lahnis aka... Enpä muista vuotta. Mihin se kaatui? Kaipa meitä oli liian vähän ja liian tiiviitä kaveriporukoita, kun ihmiset tunsivat toisensa irl. Lähdin pois ennen loppusoittoa.
En edes muista alkuperäistä nickiäni, mutta jossain välissä palstailin nimellä amanda01. Muistan teidät (melkein) kaikki. Aika vähän kirjoittelin, mutta kirjoittelin kuitenkin.
kukas olikaan se mukava kajaanilainen, joka opiskeli lähäriksi ja tykkäs viskistä? mitähän martalle kuuluu?
69
Moi kaikki nikilliset ja nikittömät! Ajattelin olla laittamatta savumerkkiä itsestäni, mutta tulin toisiin ajatuksiin. :) Maapallo pyörii ja elämä soljuu itsestään. Olen ehkä hivenen viisaampi, mutta missään nimessä en kalkkeutunut! Minäkin pähkäilen muutamien nikkiä ja kielen päällä pyörii 69:n kaipaama kajaanilainen. Ei ole Tiimarin vihkoa enää! ;)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:40"]
Moi kaikki nikilliset ja nikittömät! Ajattelin olla laittamatta savumerkkiä itsestäni, mutta tulin toisiin ajatuksiin. :) Maapallo pyörii ja elämä soljuu itsestään. Olen ehkä hivenen viisaampi, mutta missään nimessä en kalkkeutunut! Minäkin pähkäilen muutamien nikkiä ja kielen päällä pyörii 69:n kaipaama kajaanilainen. Ei ole Tiimarin vihkoa enää! ;)
[/quote]
Valerie :)
ETC:lle ja tv:lle kuuluu hyvää =)
Kuin myös allekirjoittaneelle... ;)
Sadetta
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:31"]
kukas olikaan se mukava kajaanilainen, joka opiskeli lähäriksi ja tykkäs viskistä? mitähän martalle kuuluu?
69
Äiki oli yks riemastuttavimmista hyypiöistä Onlinella, siis kommentteineen. Tykkäsin ihan sikana.
Ja yksi ehkä rehellisimmistä. Ainakin nikillään :D
Petri
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:31"]
69
[/quote]
Onnistuiskohan nyt paremmin:
Äiki oli yks riemastuttavimmista hyypiöistä Onlinella, siis kommentteineen. Tykkäsin ihan sikana.
Ja yksi ehkä rehellisimmistä. Ainakin nikillään :D
Petri
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:42"]
ETC:lle ja tv:lle kuuluu hyvää =)
Kuin myös allekirjoittaneelle... ;)
Sadetta
[/quote]
Mukavaa kuulla sinustakin, heti muistui nikki mieleen :)
Petri
Himmi pääsi pois hevon perseestä. En nyt ihan muista, missä olin Himminä, nyt kuitenkin ihan jossain muualla.
Onhan se Petrikin vielä elossa :) Nyt tuli ikävä vanhaa kunnon Onlinea. Ei tämä Aihe Vapaa ole yhtään kiva! Lueskelemassa käyn välillä mutta harvoin kirjoitan. Mulla menee suht hyvin elämässä. Imetän täällä maalla kaneja ja marsuja ;) Iso osa vanhoista Online-nikeistä on mun FB-kavereita.
Martta *just tuli uimasta*
Terve toverit!!
Äiki täällä! Ihanata lukea teijän kuulumisia =) =)! Lapset on jo melko isoja: 18v, 14v, 12v ja 10v. Täällä on esikoisesta päästy jo reippaasti eroon: Se muutti eilen Helsinkiin opiskelemaan lähäriksi. Kunnianhimo ja menestys kulkee suvussa! Mä koitan lukea työn ohessa sairaanhoitajaksi ja pysyä järjissäni. En ehkä onnistu.
Viskistä tykkään edelleen, tuppaa vaan työ, opiskelu ja perhe jarruttamaan harrastusta. Ehkä mä joskus alan dokaa...
Voi, että mulla tuli ikävä teitä kaikkia =)
Ohoh, olihan meitä kuitenkin näinkin paljon ja muutama vielä loistaa poissaolollaan :O
Hyvää lauantai-iltaa kaikille
v.o. vuodesta -05
*peittelee lapset sänkyyn ja ojentaa pillimehua... Ei vaan sihijuomaa lasillisen*
Ai ku ihana ketju :')
Joo, murun kanssa oon naimisissa hah en edes muistanut että olin vielä tuolloin palstallakin käynyt.
Tyra
R.I.P. Letkunpuistonkulmalainen...
Mikähän sen nimimerkin "Äiti ja lapsi xxx kk" lapsen kk-lukema mahtaisi tällä hetkellä olla?
Mitähän kuuluu tuuliviirille, Nakkelille ja Ketulle? :)
Valerie
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:24"]
Mitä Perrrhoselle kuuluu?
[/quote]
En uskalla edes ajatella, montako lasta hänellä on!