*** Entinen Vauva Online ja sen veteraanit???
Moi,
eksyin pitkästä pitkästä aikaa tännekin, kun piti yksi kiperä asia selvittää ;)
Samalla hetkellä nousi hirvittävä nostalgiahyöky otsalohkoon, perjantai kun on ja herkänsamea olo.
Muutamaan vanhaan vakkariin olen satunnaisesti pitänytkin yhteyttä, mutta onko kenelläkään mahdollisesti tietoa, mitä kuuluu mm. tv:lle, Allille, MM:lle, Makaroni™:lle, äikille, Taukolle, Kinskille, Martalle, Tyralle, Taijalle, Onnentytölle, Lahnikselle, Tonnikselle, kirpulle, Turvikselle, ETC:lle, 69:lle, Ikliölle, Kätkävaaralle, Esterille, BNM:lle, Wiccalle, Jarnalle, Valerielle jne. jne. kuuluu?
Jos tiedätte kuulumisia, niin ilmoitelkaa.
tai kiinnostaisiko olla yhteydessä esim. Facebookin kautta? Joku suljettu ryhmä tms. ja annetaan sanan kulkea?
Petri
Kommentit (344)
Mä muistan kanssa nuo kaikki. :) Itse olen roikkunut täällä vuodesta 2001, mutta usein ilman nimimerkkiä, joskus aikojen alussa nimimerkillä Neppari. :)
22 jatkaa, että erityisesti olen kitiaran. wiccan ja tv:n kuulumisia kaipaillut, kun heidän kanssaan tuli usein höpöteltyä.
Runotyttö siistii nähdä! :D
Alli on täällä välillä pyörähtänyt jotain omaansa sanomassa ja häipynytkin samantien. :D
Tyypilliseen tapaan. :)
Alli on täällä välillä pyörähtänyt jotain omaansa sanomassa ja häipynytkin samantien. :D
[/quote]
Wohhoota :)
Heissun vaan Petri, onneksi viidakkorumpu pärisi niin tiedän ilmoittautua muonavahvuuteen.
Hyvää kuuluu, elämä on kuljettanut kummallisia reittejään mutta niin vaan sen minunkin paattini taisi löytää meren rauhaisan rannan ;)
Facestakin löytää khyl ja sähköpostikustikin polkee
tv
Pläääh, mua ei muista kukaan ;)
Vakkari vuodesta 2001.
Jaahas :D
Uskomatonta :)
Onnetytön tekstin luettuani en voinut kuin nauraa..
mutta eipähän jäänyt epäilykselle sijaa :D
Tyra, hieno kuulla sun kuulumisia, samoin kuin kaikkien muidenkin. Ja jarnakin täällä :D
Käsittämättömän nopeasti tuo aika kuluu :)
Petri
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:03"]Wohhoota :)
Heissun vaan Petri, onneksi viidakkorumpu pärisi niin tiedän ilmoittautua muonavahvuuteen.
Hyvää kuuluu, elämä on kuljettanut kummallisia reittejään mutta niin vaan sen minunkin paattini taisi löytää meren rauhaisan rannan ;)
tv
[/quote]
:) jarna
ps. nukahti -> parvekkeelle siiderille :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:03"]
Wohhoota :)
tv
[/quote]
Ja tv:kin :D
Ettei vaan joku paatti löytänyt sinusta suojaisaa lahtea.. :D
Petri
Mulla tuo kuopus menee yläkouluun ja esikoinen on lukiossa toista vuotta :) Edelleen olen yh, sillä niin kovin käperryin lasteni elämään, että oma jäi vähän elämättä. Nyt olen alkanut panostaa myös itseenikin vuosien tauon jälkeen.
Myy
Mitä Taukolle kuuluu? Kätkishän kait "liittoutui" naisen kanssa lopulta?
Olipa kiva lukea tätä ketjua. En ole vauva onlinen vakkareita, mutta olen ollut vakkari eräällä toisella palstalla takavuosina. Kaipaan samanlaista virtuaaliyhteisöä itselleni. Sellaista, jolla olisi hyvä henki ja paljon vakkareita.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:27"]V.o teidän viides taitaa olla jo aika iso? :)
Tyra
[/quote]
On kyllä :) Viides on jo 8-vuotias ja Tiitiäinenkin 9v. Olen edelleen kotona heidän kanssaan ja isoimmista 2 on muuttanut avoliittoon. Kolmas poika kirjoittaa nyt. Tukevasti tässä keski-ikäistytään. Olen edelleen yhteydessä "mamaan".
[/quote]
Aivo:on? Täällä joskus törmätty, muistelen, mutta sun kanssa kyllä pariin otteeseen :)
Myy
Ai niin, mitä kuuluu Kolmannelle kamelille?? Ja yhtäkkiä muistin sellaisetkin nikit kuin Peeri ja Perry :O
v.o.
Onko joku Winkun unohtanut, muka?
Myy :)
Heissan :)
Hyvää kuuluu. Nautimme kesästä. Olipas monta tuttua nikkiä ja moni tuttu vastaillut tähän ketjuun.
t. Kirppu
Mä muistan vittumaiset ja mukavat ev:t ja ohiksetkin :D
Petri
Aivoa en ole nähnyt aikoihin, menimme pahemman kerran ristiin kesälomilla pari kertaa, mutta yhteystiedot vielä löytäisin! Olisi kivaa kyllä löytää Facessakin tutut.
Olen siellä itse, mutta sukunimi vaihtui avioliiton myötä. On kyllä ihana kuulla teistä, parhaimmillaan oli niin hyvä porukka koolla.., valokuvia ja yhteystietoja ihan jaeltiin. Jollekin lähetin Irinan CD-levyn :D v.o.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:22"]
Mä muistan vittumaiset ja mukavat ev:t ja ohiksetkin :D
Petri
[/quote]
Näitä ei edes voi unohtaa :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:19"]
Onko joku Winkun unohtanut, muka?
Myy :)
[/quote]
No Winkkua nyt ei voi unohtaa..
Petri
Aivan mahtavaa kuulla kaikista. Meni ihan kylmän väreet, kun luin tuota Petrin nikkilistaa! VAU! Mä muistan teidät kaikki. :D
Tyra ja Onnentyttö kiva kuulla teistäkin. Muksutkin jo niin isoja. :)
AP, AV tai OHIS ja joitain perjantai-illan nikkejä.