Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Entinen Vauva Online ja sen veteraanit???

Vierailija
01.08.2014 |

Moi,

eksyin pitkästä pitkästä aikaa tännekin, kun piti yksi kiperä asia selvittää ;)

Samalla hetkellä nousi hirvittävä nostalgiahyöky otsalohkoon, perjantai kun on ja herkänsamea olo.

Muutamaan vanhaan vakkariin olen satunnaisesti pitänytkin yhteyttä, mutta onko kenelläkään mahdollisesti tietoa, mitä kuuluu mm. tv:lle, Allille, MM:lle, Makaroni™:lle, äikille, Taukolle, Kinskille, Martalle, Tyralle, Taijalle, Onnentytölle,  Lahnikselle, Tonnikselle, kirpulle, Turvikselle, ETC:lle, 69:lle, Ikliölle, Kätkävaaralle, Esterille, BNM:lle, Wiccalle, Jarnalle, Valerielle jne. jne. kuuluu?

Jos tiedätte kuulumisia, niin ilmoitelkaa.

tai kiinnostaisiko olla yhteydessä esim. Facebookin kautta? Joku suljettu ryhmä tms. ja annetaan sanan kulkea?

Petri

Kommentit (344)

Vierailija
301/344 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
302/344 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kiinnostaisi kuulla mitä Mansonille kuuluu? Oma lapsenikin sairastui sitten aikuisuuden kynnyksellä kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja joskus muistelin Mansonin juttuja täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/344 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva lukea enemmän näistä vakkareista :) Se oli mukavaa aikaa :)

Vierailija
304/344 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten kiinnostaisi kuulla mitä Mansonille kuuluu? Oma lapsenikin sairastui sitten aikuisuuden kynnyksellä kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja joskus muistelin Mansonin juttuja täällä.

Kiinnostaisi minuakin, tykkäsin hänestä paljon, kaikesta huolimatta!

Vierailija
305/344 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BNM,Kitiara,ETC,Juliana ym. ym. ei kai jengi ole voinu kadota kokonaan?

Vierailija
306/344 |
17.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oli PAKKO palata tänne vielä. Oon siivonnut (nyt jo) noita neljän vuoden takaisia nopeassa muutossa pakattuja laatikoita varastossa ja törmäsin muutamaan CD-levyyn joissa oli mm. kuvia. Ja sitten oli tää:tv
PALSTAN LEGENDAARISIMMAT JUTUT KAUTTA AIKOJEN, osa 1

174/72 Lihva? 500 euroa viikoksi, miten selviän? Alli Paasikivi, alkoholisti Anaaliseksi Annemari ja Kotivalo Armon vuonna Aromipesä Bruttotulosi, nettotulosi, velaton varallisuutesi sekä asuntolainasi määrä, lyhennys ja marginaali Datanomi, tuo kaikkien alojen erikois asian tuntia Eeva Leino Eino Leino Elsa Tilkanen on Esa Tikkasen äiti Etupylly ja pymppeli Ev, ov, ohis, sama, ap Ev-poliisi, *raps* EVVK Fairya kuurenjalkaan Feikki, provo, trolli Fidci ja Raffe Hélan hoitometukka Henna ja Tico Hotel Iskender Hyppykiikku ja kävelytuoli Imetys/korvikkeet Janna-Jemina ja Nico-Jamppa JSSAP Juustonpunnitsija Kakspuoliteippi persvaossa, stringit Kari-Pekka Kyrön fanclub Karjalanpaistin oikea ohje Karppi on kala Kassa neiti Keeshond Keiko-kala ja tsunami akvarioon Kondylooma saunanlauteilta Kotiäiti/uraäiti Laahaava mies *laah laah* LAUKAUS Lentokapteenin vaimon sisar Lähihoitaja vs. sairaanhoitaja Mehiläismulkero Metsäneläinten kokoontuminen Metsäpanijan seikkailut Mieheni ei runkkaa Miehesi kalun koko Mies ei tullut baarireissulta kotiin Mikko Alatalon markiisilaulu Milloin lapsilisät tulevat? Mitä lasissa? Mitä mieltä nimestä? Mokkapalojen ohje Muivipussi Nastolan tapaus Olenco vihannes? Annica Onko sectio synnytys? Onko vauvalla häntää? Onnentytön virtuaaliraskaus Oravat muuntajassa Pakastettu sipuli/purjo Pallogrilli Palstahaahka Palstakuolema, klo 16

Palsta mamma, palsta vahvero Parsa joululaulu PEENI JA PIETA!!! Peeniks-lintu Pefletti Pehkosten webbikamera Pidätkö kauniista väreistä? *Pierelee, mylvii, nylkyttää ja ovuloi* Piispafantasia Pillimehu, pillumehu Pilluilkiö PINO, kyssäripino, mielikuvapino, fiilispino, rv-pino jne. Pitsan äiti Pituus ja paino Podemamma Pommiuhka Helsinki-Vantaan lentokentällä Puskasuhari Putkikassi Pyllymehut saunan lauteilla Pyräilykypärät Päivän syömiset, mitä mieltä? Reimatec *Reps, kops, totalreps* Salomoninkadun Salava Seminologi Serlan jättiorkku Sherlock-mamma Sijaltainen Supposota Syysmorsian Syön räkää ja valkovuotoa, pissaan suihkussa Söisitkö mieluummin sunnuntai-Hesarin vai joisitko litran liimaa? Taikataikina *Tietää* Tiimarin vihko Tiina IV ja ryhmäseksi laivalla Toinen torni kaatui ensin Tuttelilehmä Uimahallipierelijä Unikko Valokaapeli Valtavat sisemmät häpyhuulet uimahallissa Vauvakassit Dutureen Vauva nukkuu yönsä parvekkeella Vauvasatanen Virtaset Ydinpommit tarjouksessa Cittarissa Ydinvoimalaonnettomuus Fazerin tehtaalla Vantaalla Yhteishyvän A- ja B-luokan asiakkaat Yves Rocherin yvekset YÖPINO, olenko yksin täällä?Äiti/lapsi, oletko täällä? 

*mylvähtää nostalgisesta ilosta*

Mä olin aina joku ev tai av, paitsi joskus trollasin €irana, olin rikas rouva Eirasta.

Vierailija
307/344 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up..nostalgiaa :)

Vierailija
308/344 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö aloittaa nyt lukion :O

Ja samalla muuttaa pois kotoa, kun piti päästä juuri tiettyyn lukioon, pääsi kaverinsa perheeseen alivuokralaiseksi. Tuntuu kyllä kummalliselta.

Muuten jälkikasvun kanssa on mennyt todella hyvin, jotain on tullut hoidettua oikein ja ylpeä saa olla. Kuten yleensäkin tästä nykynuorisosta. Ja sitä pelkäämääni kauheaa murrosikääkään ei tullut :)

Itse olen siirtynyt työelämässä taas vaihteeksi operatiiviselle puolelle, liiketoimintajohtajaksi pienehköön, mutta nopeasti kehittyvään ja kasvavaan yritykseen. Hektistä touhua, missä alkaa myös huomata sen, miten vuosia on kertynyt..

Pari sellaista vaikeasti selitettävää parisuhdetta tässä on ollut, ehkä on parempi nyt keskittyä vaan töihin ja sitten eläkepäivillä katsoa joku keinutuoliparisuhdekaveri. 

Vierailija
309/344 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kuulumisia kiitos! :)

Vierailija
310/344 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sälapoliisin vaistot ei toimeneet kunnolla ja olin varmaan ainut vakkari joka ei tiennyt kuka on Alli Paasikiven nikin takana.

Vierailija
311/344 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää kuuluu ainakin tänne!

Opiskellut monta vuotta sosiaali- ja terveysalalla, ja nyt työelämässä tahkotaan rahaa että saadaan pankille velkaa maksettua ja ostettua coretexit lapsille :)

Tässä sivussa lapsetkin kasvaneet jo murrosikäisiksi nuoriksi ja vauva/lapsiaiheisilla sivuilla ei tule juurikaan notkuttua, mutta tänne löysin ihan vaan sattumalta. Terveisiä kaikille vanhoille vakkareille! Pitäkää lippu korkealla. Teitä koskaan en unohda <3

Terveisin Brand New Mother

Vierailija
312/344 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Näätä? Oli hauska tyyppi. Onlinella oli muistaakseni pakko olla kirjautunut ja itse olin 'finn'. Asuin ulkomailla silloin ja olin juuri saanut keskemenon. 

Vierailija
313/344 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna ei saanu duuneja tehtyä, kun roikkui palstalla. Vuosi 2001. 

Vierailija
314/344 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sälapoliisin vaistot ei toimeneet kunnolla ja olin varmaan ainut vakkari joka ei tiennyt kuka on Alli Paasikiven nikin takana.

No en kyllä tiennyt minäkään, vaikka aika paljon tuli Onlinella keskusteltua.

En tosin tiennyt kovinkaan monen oikeaa henkilöllisyyttä ja olin omastanikin aika tarkka.. :D

Vierailija
315/344 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Persevä vielä hengissä? Kaipa se pääsi turvallisesti eroon siitä miehestään, joka ei ollut kovinkaan kiltti...

Vierailija
316/344 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä nostalgiaa kun selaa ketjua!

18 vuotta sitten eksyin palstalle ja tuttuja nimimerkkejä tuolla vilisee.

Vierailija
317/344 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mitä nostalgiaa kun selaa ketjua!

18 vuotta sitten eksyin palstalle ja tuttuja nimimerkkejä tuolla vilisee.

Todellakin!

Vierailija
318/344 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä aikoja :)

Vierailija
319/344 |
17.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PINO!

Vierailija