*** Entinen Vauva Online ja sen veteraanit???
Moi,
eksyin pitkästä pitkästä aikaa tännekin, kun piti yksi kiperä asia selvittää ;)
Samalla hetkellä nousi hirvittävä nostalgiahyöky otsalohkoon, perjantai kun on ja herkänsamea olo.
Muutamaan vanhaan vakkariin olen satunnaisesti pitänytkin yhteyttä, mutta onko kenelläkään mahdollisesti tietoa, mitä kuuluu mm. tv:lle, Allille, MM:lle, Makaroni™:lle, äikille, Taukolle, Kinskille, Martalle, Tyralle, Taijalle, Onnentytölle, Lahnikselle, Tonnikselle, kirpulle, Turvikselle, ETC:lle, 69:lle, Ikliölle, Kätkävaaralle, Esterille, BNM:lle, Wiccalle, Jarnalle, Valerielle jne. jne. kuuluu?
Jos tiedätte kuulumisia, niin ilmoitelkaa.
tai kiinnostaisiko olla yhteydessä esim. Facebookin kautta? Joku suljettu ryhmä tms. ja annetaan sanan kulkea?
Petri
Kommentit (344)
Anastacia muistaakseni voitti jossain arvassa ja Reddi löysi ulkomaalaisen miehen ja läks maasta :)
*muistelee ja mylvii*
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:59"]
Anastacia muistaakseni voitti jossain arvassa ja Reddi löysi ulkomaalaisen miehen ja läks maasta :)
*muistelee ja mylvii*
[/quote]
Reddi löys turkkilaisen ja muutti Ruotsiin, mutta sitten erosivat ja palasi Suomeen.
Brand New Motherista olisi kyllä kiva kuulla.Onko tullut kersoja lisää? Muistaakseni oli koneistajana sekä hän että miehensä.
Mites ETC? Muistatteko ETC:n sipsilaatikon ohjeen? :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:19"]Ässä, mieS, Kaizu, Isi, Tonnis..
Ei mäy, ei kuulu
Onnentyttö
[/quote] kaizu näkyy Kyl
Miten päin suppo laitetaan lapsen peppuun?
Onnentyttö
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:28"]
Hauska aloitus. Olen mädäntynyt täällä kesästä 2001, mut onlinella en ole ollut.
[/quote] Sama täällä vaikka aika online se silloinkin oli, nikit oli oltava ja kaikki keskusteli keskenään.
[/quote]
Hitsi mä en muista yhtään millä nikillä olen kirjoittanut...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:57"]Olisi kauhean kiva kuulla Ellalaan kuulumisia. Tapasimme Provinssissakin joskus yli 10 vuotta sitten. Yhteydenpito jäi ja yhteistiedotkin katosi.
Taija
[/quote]
Eiks ellaalaalla ole vähän outo etunimi? Jos on, sen perheestä oli juttu jossain ämmäinlehdessä viimevuosina. Joku rastapää(?) miehenä ja pari lasta lisää. En muista, miksi siitä oli juttu, olisko esitellyt riemunkirjavaa sisustusta.
[/quote]
Oliks ellallaa sama kuin EulaaliaEllallaa?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:06"]Muistaako kukaan imetysfanaatikkoa Jemppistä, Jemina vai mikäs se nyt olikaan nikkinsa?
[/quote]
Ai se jonka nimissä monet trollas? Joka ilmoitti, ettei voisi ikinä hylätä lastaan rattaisiin?
Kukas se oli se tamperelainen nainen, jonka web-kamera jäi päälle, kun harrasti seksiä sohvalla? :D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 02:19"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:57"]Olisi kauhean kiva kuulla Ellalaan kuulumisia. Tapasimme Provinssissakin joskus yli 10 vuotta sitten. Yhteydenpito jäi ja yhteistiedotkin katosi.
Taija
[/quote]
Eiks ellaalaalla ole vähän outo etunimi? Jos on, sen perheestä oli juttu jossain ämmäinlehdessä viimevuosina. Joku rastapää(?) miehenä ja pari lasta lisää. En muista, miksi siitä oli juttu, olisko esitellyt riemunkirjavaa sisustusta.
[/quote]
Oliks ellallaa sama kuin EulaaliaEllallaa?
[/quote]
En muista onko sama. Mutta palstaili 2000 luvun ihan alkupuoliskolla. Oltaiskohan tavattu 2002 tai 2003 Provinssissa. Etunimi oli Eva muistaakseni :)
Taija
MeNaisissa oli n. vuosi sitten juttu jostain taiteellisesta parista joka asuu Halikossa. Onko kyseessä sama?
Mä luulin että tv:lla ja parilla palstamiehellä oli sutinaa keskenään ja siksi tv eros?
OIspa kiva tietää mitä entisille vakkreille kuten BNM kuuluu?
Mukava lukea tätä. Itse aloitin onlinella (jäin koukkuun) kunnolla vasta 2006/2007, mutta kerkesin hyvin vielä aktiiviseen vaiheeseen ja muistan Teidät. Onlinella juttelijoita riitti vielä yösyötöilläkin :)
T: väsynyt kotiäiti
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 20:09"]
Himmi pääsi pois hevon perseestä. En nyt ihan muista, missä olin Himminä, nyt kuitenkin ihan jossain muualla.
[/quote]
Inarissa vai Ivalossa?
Mä aloitin vauvapalstailun lopuvuodesta -99 ja satunnaisesti tulee vieläkin käytyä täällä... Nikkejä sieltä melko alkuajoilta oli ainakin Vivian ja Arto, ÄippäSyyskuu99, Jane Doe, Hipsu2, Ellaalaa, Teide, Maria-73, Pandora, Anki, Pilke, Sassy at home, Brysselin pimu, Puskasuhari, Soopa- ja Soppa-Roosat, Voivalvatti, Zaikka, Nefer3, Juliaana, Kissantassuna, Koskiska, Kitiara, sss, Magdamilitant, Näätä, Rikki, Äiti ja poika XX kk... Oma nikkini vaihtui muutamaan kertaan enkä varmaan edes muista kaikkia nikkejäni.