Mieheni kaivoi raparperit pois - valehteli ja nyt tulossa ero:(
Todella pettynyt mieheeni. Olen ihmetellyt, mitä tapahtui tuuhealle vanhanajan raparperilleni. Lapsemme paljasti, että isä on "ajanut ruohonleikkurilla sen yli". Olimme pari viikkoa lomalla ja huomasin lomalta tullessa. Naapuritkin ihmetelleet; kaikki sitä mieltä, että varkaita on käynyt, kuulema sitäkin tapahtuu.
Nyt sitten lopulta myönsi päivien väsytyksen jälkeen. Haukkui, ettei koskaan käytä niitä vaikka teen ihanat piirakat ja raparperimehut.
Olen syvästi loukkaantunut. Pahinta on valehtelu. Vanhan tutun kirvesmiehen mukaan "kuka muuntelee totuutta niin se on milli täällä päässä, mutta on metri toisessa päässä"...
Nyt mies sanoi, että tulee ero.
Miten toimisit? Olen todella loukkaantunut ja aloin itkeä.
Kommentit (63)
Laita korkki kiinni ja anna sen ukkos puhelinnumero. Meidän pihalta tarttee hävittää nokkoset ja haavan vesat. Jahka se on ne hoidellu, laitan sille mukaan vaikka pari rapsun juurakkoa sulle. On tietääkseni Petsamosta kulkeutuneet evakkojen mukana tänne. Sitä en tiedä mistä ja milloin sinne Petsamoon päätyivät.
Kyse on ehkä viimeisestä pisarasta, se viimeinen niitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin hyvä syy erota.
No en usko, että eroaa, mutta uhkailee aina näin...
Ja sitten väittää, että minä haluan erota.
Ongelma on, että EI KOSKAAN voi esim. pyytää anteeksi, hyvitellä yms.
Luonne on hänellä epämiellyttävä. KAikkien ihmisten kesken vaan pidetty, että minkäs teet
Normia paperitehtaan varastomiehen elämää siis.
Ette usko, mutta mieheni on hoitaja kotihoidossa. Oikein pidetty. Oliskin paperimies..lähäri, opiskelee sairaanhoitajaksi
Siis ero tulee eli Hän uhkailee erolla, koska sinulle selvisi, että hän ajoi raparperin yli ruohonleikkurilla???
Paitsi ettei ero tule, koska Hän aina uhkailee, muttei sitten kuitenkaan eroa, kamala ukko, ihan niinkuin kamala äitinsä ???
Mutta siis, SINÄ et ole eroamassa moisesta raparperimurhaajasta, joka on yhtä kamala kuin kamala äitinsä????
Mikset?
Ne Petsamon raparperit kiinnostaisi, voisin vaikka maksaa niistä.
En juo. Mies joskus muutaman kaljan, mutta ei nyt, on menossa aamuvuoroon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis ero tulee eli Hän uhkailee erolla, koska sinulle selvisi, että hän ajoi raparperin yli ruohonleikkurilla???
Paitsi ettei ero tule, koska Hän aina uhkailee, muttei sitten kuitenkaan eroa, kamala ukko, ihan niinkuin kamala äitinsä ???
Mutta siis, SINÄ et ole eroamassa moisesta raparperimurhaajasta, joka on yhtä kamala kuin kamala äitinsä????
Mikset?
En halua hajottaa perhettä ja olen kristittykin vielä. Rakastan perhettäni. Mutta tämä loukkasi eniten ikinä!
Raparperimurhaaja:)
Kiitos tästä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta tässähän pitää tarttua ehdottomasti tämän sepustuksen mielenkiintoisimpaan kohtaan eli tuttuun kirvesmiehen, jolla nyt vaan sattumoisin sattuu olemaan takataskussa sanontoja, jotka saavat miehen näyttämään lurjukselta.
Onko tässä kirvesmiehessä tuleva prinssisi? Vai ovat naapurit sittenkin oikeassa ja tuuhea puskasi on varastettu? Onko naapuri itse varas? Vai onko naapurisi tämä kirvesmies? Onko kirvesmies töissä ilman paitaa?
En malta odottaa mihin suuntaan lähdet tarinan kanssa ap!
Tämä kirvesmies on 80 v, ihana pappa:)
Te ootte ihania. Tää on tosi juttu ja raparperiin kulminoituu nyt tää.
Luulin aidosti, että on viety, koska paikallinen kesäravintola tarjosi rahaa, kun sinne vie puskan. Ajattelin, että ihan joku ohikulkeva hörhö/nuoriso yms, asutaan uimarannan lähellä
Kirvesmies - täällä paikkakunnalla on tosi sexy kirvesmies muuten, työskentelee ilman paitaa;)
On eronnut, vaimo petti 5 vuotta.
On liian komea mies mulle.
Ap
Eihän tässä ole sitten mitään epäselvää muu kuin se, että miksi mies uhkailee erosta vielä, kun sinä olet se, jonka kaiken järjen mukaan olisi jo pitänyt heittää henkisesti ja symbolisesti (googlaa) väkivaltainen mies mäkeen. Eroa nyt samantien.
Itsekin pahoihin mieleni, kun oli kutale sheivannut voikukkani. Olin juuri miettinyt tekeväni niistä salaattia.🤬 Kyllä lähtee eropaperit vetämään.
Rauhoituhan nyt. Raparperi kyllä kasvaa. Nyt olisi syytä keskustella erittäin vakavasti suhteestanne. Tuo raparperi-juttu on jäävuoren huippu, tai tekijä, joka katkaisi kamelin selän. Olet vihaine, kun miehesi on piittaamaton sinulle tärkeistä asioista. Toisin sanoen, kävelee kylmästi ja itsekkäästi ylitsesi, henkisesti siis. Varaa aika perheneuvojalta tai perheterapeutilta, tms. Avioero on iso juttu, taustalla on sinulla nyt suuremmat tunteet kuin pilattu kasvi. Tärkeää olisi saada keskustelu aikaiseksi suhteenne tilasta.
Oikein, mäkin eroihin heti, jos tuollaista ilmenisi. Mun kasveja ei tuhota. Mä olen tosi herkkä, kun on kyseessä ne.
Se kirvesmies ei ole liian komea, vaan just sulle sopiva, go for it!
Ja täällä taas av-mammat vastaa ihan tosissaan päivänselvälle provolle.
Mikä saatana teitä vaivaa?
Tuli vaan mieleen: miltäpä miehestäsi tuntuisi, jos toimisit kuin hän toimii? Heität järjestyksen ja siisteyden nimissä jonkun hänelle tärkeän jutun kylmästi pois? Kohautat olkapäitä, ja sanot että se sotki paikkoja.
No, ehkä tämmöinen kosto ei ole rakentavaa. Miehesi on kyllä ilkeä. Ja typerä, kaavoihin kangistunut sovinnainen äidinkasvattama jäykkis...
Normia paperitehtaan varastomiehen elämää siis.