Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kaivoi raparperit pois - valehteli ja nyt tulossa ero:(

Raparperinalla äidinkasvimaalla
23.07.2021 |

Todella pettynyt mieheeni. Olen ihmetellyt, mitä tapahtui tuuhealle vanhanajan raparperilleni. Lapsemme paljasti, että isä on "ajanut ruohonleikkurilla sen yli". Olimme pari viikkoa lomalla ja huomasin lomalta tullessa. Naapuritkin ihmetelleet; kaikki sitä mieltä, että varkaita on käynyt, kuulema sitäkin tapahtuu.

Nyt sitten lopulta myönsi päivien väsytyksen jälkeen. Haukkui, ettei koskaan käytä niitä vaikka teen ihanat piirakat ja raparperimehut.

Olen syvästi loukkaantunut. Pahinta on valehtelu. Vanhan tutun kirvesmiehen mukaan "kuka muuntelee totuutta niin se on milli täällä päässä, mutta on metri toisessa päässä"...

Nyt mies sanoi, että tulee ero.

Miten toimisit? Olen todella loukkaantunut ja aloin itkeä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä ei ole provo. Ihan itkuissani väänsin tämän aloituksen.

Lapsi kertoi, että olisi nähnyt isän ajavan siitä ruohonleikkurilla ja ensin siis oli ilmeisesti jo kaivettu ne. En tiedä miten, mutta jotakin kovaa soraa tms maa-ainesta on sinne muhevan mustan mullan tilalle laitettu.

Mieheni on aiemmin tehnyt sellaista, että on kaivanut juuri istuttamiani pensaita ylös. Esim. uusi hieno Hortensia, ei muka menestynyt. Etupihalla lumet putoavat pensaiden päälle, joten ne piti poistaa. Ihme askeettista, on vain talo ja nurmikko, pari pensasta.

Hänen luonteensa on - tekee itse päätökset, ei kysy. Esim. vanhoja lasten leluja (joilla tunnearvo) on myynyt ja antanut kysymättä. Anoppi on ihan samanlainen. Kunhan vaan on siistiä. Voi että vihaan noita kahta...sellainen äiti, sellainen poika

Kivan loman jälkeen nyt paha mieli.

Ap

Oliko lapsellakin itkuntuhruiset silmät?

Vierailija
42/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää, että pari raparperia on tärkeämp kun parisuhde. Miksi mies ei ymmärrä naista, joka tekee raparperimehua. Anna mun kaikki kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vastaavasti ajaa ruohonleikkurilla jonkin hänen tavaran päältä?

Tämä! Sai hymyn huulilleni

Ap

Mä luin aamu-unenpöpperössä, että miehen haravan päältä 😀

Vierailija
44/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jää ilman raparperipiirakka ja -mehua. Älä leivo hänelle mitään muutakaan. Jospa hän sitten huomaisi, kuinka ison virheen teki.

Vierailija
45/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kertoi, että olisi nähnyt isän ajavan siitä ruohonleikkurilla ja ensin siis oli ilmeisesti jo kaivettu ne. En tiedä miten, mutta jotakin kovaa soraa tms maa-ainesta on sinne muhevan mustan mullan tilalle laitettu.

Mieheni on aiemmin tehnyt sellaista, että on kaivanut juuri istuttamiani pensaita ylös. Esim. uusi hieno Hortensia, ei muka menestynyt. Etupihalla lumet putoavat pensaiden päälle, joten ne piti poistaa. Ihme askeettista, on vain talo ja nurmikko, pari pensasta.

Hänen luonteensa on - tekee itse päätökset, ei kysy. Esim. vanhoja lasten leluja (joilla tunnearvo) on myynyt ja antanut kysymättä. Anoppi on ihan samanlainen. Kunhan vaan on siistiä. Voi että vihaan noita kahta...sellainen äiti, sellainen poika

Ap

Anna miehen hoitaa se piha äläkä tee enää itse mitään ulkona.

Mutta kieltämättä erikoista. Mies vihaa raparperia!

Vierailija
46/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Anna miehen hoitaa se piha äläkä tee enää itse mitään ulkona.

Mutta kieltämättä erikoista. Mies vihaa raparperia!

Mäkin vihaan kalaa (kalastamista, perkaamista ja valmistamista) mutta ei mulle silti tulis mieleenkään, että olisi jotenkin kohtuullista, että tyhjennän vajasta kaikki kalastusvermeet kaatopaikalle...

Mutta mies kalastelkoon ja puuhatkoon ne kalat syömäkuntoon ihan keskenänsä.

Ja ne kalastusvälineet vievät takuulla enemmän tilaa kuin yksi raparperipuska, ja näyttävät epäsiistemmiltä (ja haisevatkin joskus)

Vierailija
47/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi raparperipuska ja mullat ja ravinteet ja kerro hänelle, että tässä sulle tämän vuoden isänpäivälahja, olepa hyvä ja käypä kaivamaan. 🤷

Vierailija
48/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoituhan nyt. Raparperi kyllä kasvaa. Nyt olisi syytä keskustella erittäin vakavasti suhteestanne. Tuo raparperi-juttu on jäävuoren huippu, tai tekijä, joka katkaisi kamelin selän. Olet vihaine, kun miehesi on piittaamaton sinulle tärkeistä asioista. Toisin sanoen, kävelee kylmästi ja itsekkäästi ylitsesi, henkisesti siis. Varaa aika perheneuvojalta tai perheterapeutilta, tms. Avioero on iso juttu, taustalla on sinulla nyt suuremmat tunteet kuin pilattu kasvi. Tärkeää olisi saada keskustelu aikaiseksi suhteenne tilasta.

Kiitos sinulle, olet niin oikeassa! Hän pakenee sen taakse, että on vaan niin hölmö äijä ettei tajua… ei hän ihan niin tyhmä voi olla vaikkei ehkä penaalin terävin kynä olekaan…naureskelee ja velmuilee lapsille takana päin kuinka äiti siellä nyt taas vouhottaa…2-3 krt/vuosi tulee paha riita. Muuten ei oikeastaan riidellä.

Raparperi siis ei kasva nyt, olisikin Stihlillä vedetty vaan…on kaivettu juurineen ja hiekkaa tilalla!!!

No en itsekään nyt eroon kallistuisi. Juttelin äsken miehen temperamenttisen ex-vaimon kanssa (hänkin oli ihan järkyttynyt että saa ukko laittaa uudet ja äkkiä)…heillä ei ole yhteisiä lapsia, mutta olivat 15 v yhdessä. Meillä on 3 lasta.

Ap

Vierailija
49/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen: miltäpä miehestäsi tuntuisi, jos toimisit kuin hän toimii? Heität järjestyksen ja siisteyden nimissä jonkun hänelle tärkeän jutun kylmästi pois? Kohautat olkapäitä, ja sanot että se sotki paikkoja.

No, ehkä tämmöinen kosto ei ole rakentavaa. Miehesi on kyllä ilkeä. Ja typerä, kaavoihin kangistunut sovinnainen äidinkasvattama jäykkis...

Sä oot niin oikeassa. Mieti, mies on 40 + ja hän jemmaa teini-ikäisenä ”tyttöystävältä” saamaansa Snoopy-pehmolelua ym vastaavaa pölyistä roinaa ja niitä on monta säkkiä muistoina ja mihinkään ei saa koskea. Kyllä on sellainen pullasorsa. Kännykässä lukee ”Äippä” kun se soi… ei suinkaan minä vaan anoppi (anoppi on 60+ kotirouva, joka tekee kaiken paremmin)

Tämä ei ole provo!!! Oikeasti, tämä foorumi on ainoa, josta voi saada tällaiseen tukea. Ihania ja hauskoja kommentteja, parhaat naurut joistakin!

Ap

Vierailija
50/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain haveilla raparpereistä? Kyllä ne sieltä vielä uudelleen kasvaa, jos ruohonleikkurilla on yli ajettu...

Vierailija
51/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oliko lapsellakin itkuntuhruiset silmät?

Lapset ei itkeneet kun taas homma käännettiin niin että äiti nyt taas stressaa jotain… naureskelivat pihalla.. keskimmäinen poika 7 v joka yleensä puolustaa minua selitti asiantuntevasti minulle kuinka ne raparperit häiritsee kun ajetaan päältä ajettavalla ruohonleikkurilla. Toki pojan mielestä ei olis saanut ilman lupaa niitä kaivaa vaan olis pitänyt äidille uusi paikka niille keksiä…

Vierailija
52/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä puutarhassa kasvoi! Miehesi on Iivana Julma.

Vierailija
53/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juma mikä ääliö ukko 🐡 Kuulostaa aikamoiselta jämäukolta.

Vierailija
54/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista sadismia mielestäni. Tunnen vähän vataavasti käyttäytyviä. Ovat sitten olevinaan ihmeissään, kun huudan ja raivoan.

Vierailija
55/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlaista sadismia mielestäni. Tunnen vähän vataavasti käyttäytyviä. Ovat sitten olevinaan ihmeissään, kun huudan ja raivoan.

Siis kiusaa toista ja sitten tekee hänestä syntipukin tai naurun aiheen.

Vierailija
56/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣 Anteeksi, erosimme koska raparperi, onneksi eron syytä ei nykymaailmassa tarvitse enää selittää minnekkään.

Kehoitan kuitenkin keksimään jonkin valheen eroon johtaneista tapahtumista tuttavillenne, ettette vaikuta ihan idiooteilta. 🤭

Vierailija
57/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa ettei mulla ole edes miestä ja löysin raparperit istutettuna etupihalle, kun ennen olleet talon seinustalla. Ei mitään tietoa asiasta, kuka sen on tehnyt.

Vierailija
58/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen: miltäpä miehestäsi tuntuisi, jos toimisit kuin hän toimii? Heität järjestyksen ja siisteyden nimissä jonkun hänelle tärkeän jutun kylmästi pois? Kohautat olkapäitä, ja sanot että se sotki paikkoja.

No, ehkä tämmöinen kosto ei ole rakentavaa. Miehesi on kyllä ilkeä. Ja typerä, kaavoihin kangistunut sovinnainen äidinkasvattama jäykkis...

Sä oot niin oikeassa. Mieti, mies on 40 + ja hän jemmaa teini-ikäisenä ”tyttöystävältä” saamaansa Snoopy-pehmolelua ym vastaavaa pölyistä roinaa ja niitä on monta säkkiä muistoina ja mihinkään ei saa koskea. Kyllä on sellainen pullasorsa. Kännykässä lukee ”Äippä” kun se soi… ei suinkaan minä vaan anoppi (anoppi on 60+ kotirouva, joka tekee kaiken paremmin)

Tämä ei ole provo!!! Oikeasti, tämä foorumi on ainoa, josta voi saada tällaiseen tukea. Ihania ja hauskoja kommentteja, parhaat naurut joistakin!

Ap

Ihan näyttää vakka taas kantensa valinneen. Tämä naisten tyhmyys tulla haukkumaan läheisiään tänne tuntemattomille on kyllä jotain mitä en käsitä. Kirjoita nyt vielä miehen nimi tänne.

Vierailija
59/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos yhteen raparperiin kaatuu suhde, niin ehkä parempi näin.

Entä jos ne on aidosti hyvin tärkeitä? Ja just jos on valehdellut siitä että tietäis niiden poiskaivamisesta mitään. Kyllä mä ainakin syvästi loukkaantuisin, jos multa veis jotain tärkeetä pois ja sitten vaan valehtelis että ei tietäis asiasta.

En nyt erosta tiedä kyllä jos ei muuta ois tehnyt...

Vierailija
60/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos yhteen raparperiin kaatuu suhde, niin ehkä parempi näin.

Entä jos ne on aidosti hyvin tärkeitä? Ja just jos on valehdellut siitä että tietäis niiden poiskaivamisesta mitään. Kyllä mä ainakin syvästi loukkaantuisin, jos multa veis jotain tärkeetä pois ja sitten vaan valehtelis että ei tietäis asiasta.

En nyt erosta tiedä kyllä jos ei muuta ois tehnyt...

Parempi erota ellei suhteessa voi kertoa totuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän