Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kaivoi raparperit pois - valehteli ja nyt tulossa ero:(

Raparperinalla äidinkasvimaalla
23.07.2021 |

Todella pettynyt mieheeni. Olen ihmetellyt, mitä tapahtui tuuhealle vanhanajan raparperilleni. Lapsemme paljasti, että isä on "ajanut ruohonleikkurilla sen yli". Olimme pari viikkoa lomalla ja huomasin lomalta tullessa. Naapuritkin ihmetelleet; kaikki sitä mieltä, että varkaita on käynyt, kuulema sitäkin tapahtuu.

Nyt sitten lopulta myönsi päivien väsytyksen jälkeen. Haukkui, ettei koskaan käytä niitä vaikka teen ihanat piirakat ja raparperimehut.

Olen syvästi loukkaantunut. Pahinta on valehtelu. Vanhan tutun kirvesmiehen mukaan "kuka muuntelee totuutta niin se on milli täällä päässä, mutta on metri toisessa päässä"...

Nyt mies sanoi, että tulee ero.

Miten toimisit? Olen todella loukkaantunut ja aloin itkeä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä kirvesmies on tarinan sankari 💓

Vierailija
62/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään puhunut tästä muutamille tutuille, esim. torilla käydessä.

Hulluinta on, että moni ajattelee, että ne on joku naapuri käynyt pois kaivamassa...

Ymmärrän kyllä, että annan meistä ihan idiootin kuvan...sanon vain suoraan, kun harmittaa ja tämä otti niin paljon aivoon, että halusin nähdä, mitä muut naiset sanovat. En samassa ajassa pysty millään wa-viestillä tavoittamaan omia kavereita tätä määrää ja en halua heille haukkua miestäni, kun esim. ystävättärien puolisot ovat usein puolisoni kavereita. Jos tämä pariskuntien kesken otettaisiin esille, niin kyllähän tämä olisi sellaista miehet vs. naiset kuittailua eli miehet naureskelisivat oman mieheni kanssa ja naiset pyörittelisivät silmiään ja tarjoaisivat mulle raparperin tainta omasta penkistään...

Mä mietin, että mun mies on sovinisti...? Hän ei oo akateeminen ja mä oon. Voisko se tulla esiin näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis n:o 62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme