Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle kuuluu ampiaispesän hävittäminen?

Vierailija
01.08.2014 |

Asumme korkeassa vuokratalossa ja ylimmässä kerroksessa (8. Kerros) ja ikkunamme ulkopuolella on varmastikin katonrajassa ampiaispesä. Tänään löytynyt kotoa yht joku 20 ampparia, joten täytyykö meidän hävittää pesä vai vuokranantajan?

Olen hieman allerginen pistoille, joten ajatus ampiaispesästä ikkunan yläpuolella ei ole mieleinen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elli Epätoivoinen kirjoitti:

Meillä vuokra-asunnon katossa räystäässä ampiaispesä, joka häiritsee paljon minua: hikoilen, eikä tuulettaa voi kuin yömyöhällä, sit tulee valvottuakin. Niitä on tullut yölläkin sisään. Taloyhtiöön soitin; eivät tee mitään asialle! Mitä teen?

Laittaisin ikkunaan hyönteisverkon.

Kenen kuuluu maksaa se verkko? (Perisuomalainen kysymys.)

Vastaan mututuntumalla, korjatkaa jos olen väärässä. Jos asut omistamassasi asunnossa, maksat itse. Jos asut vuokralla, eikä asunnossa entuudestaan ole sellaista, vuokranantajalla ei myöskään ole velvollisuutta hommata sellaista, eli siinä tapauksessa hommaat halutessasi itse. Jos asut vuokralla ja asunnon hyönteisverkko on hajonnut, yhteys vuokranantajaan (tai jos kyse on kerrostaloasunnosta, niin ehkä huoltoyhtiöön?).

Miksi laitetaan alapeukkua ilman että vastataan kommentiin korjaamalla vääriksi osoittautuneet mututuntumat? Alapeukut itsessään eivät paljoa auta ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme