Onko mieheni homo, kun
hän haluaa, että ostetaan sellanen lantiolle sidottava dildo, jolla voisin joskus " nussia" häntä??
Kommentit (15)
mutta ilmeisestikin jotain kipinää pitäisi makuukammariin keksiä ja ukkosi on valmis " uhrautumaan" , että jotain tapahtuisi.
Älä suostu mihinkään sairaisiin ja pervoihin juttuihin vastentahtoisesti vain ko. pervoa miellyttääksesi.
Tai katso häntä silmiin kun rakastelette.
Edes joskus. Vaikka poikabändit pyörisikin päällimmäisenä mielessä.
Nyt haluaisi vaan kokeilla tuollaista. Sitä vois kyllä kokeilla sittenkin, kun ja jos joskus löydetään seuraksemme kolmas nainen.
Mä haluaisin olla se toinen nainen. En ole koskaan kokeillut, mutta todellakin haluaisin joskus rakastella naisen kanssa.
Itsellä on jonkinverran kokemuksia naisen kanssa rakastelusta, ja täytyy kyllä sanoa, että PALJON parempaa kuin miesten kanssa. 13
Tai jos viesteillään illemmalla lisää, nyt pitää valitettavasti poistua.
Itsellä on jonkinverran kokemuksia naisen kanssa rakastelusta, ja täytyy kyllä sanoa, että PALJON parempaa kuin miesten kanssa. 13
Se on ihan normaalia ja sitäpaitsi suht yleistä, että miehet haluaa moista. Seksipalstalla oli muuten just kans juttua tästä. Miesten g-piste on siellä anaalin puolella ja se nyt vaan tunttu hyvältä kun sinne kosketellaan. Eihän naistakaan sanota heti lesboksi vaik se haluais suuseksiä mieheltään (niin, eikös lesbot tosiaan nuole toisiaan, hui).
Sun miehes vaan ilmeisesti luottaa suhun tosi paljon kun ei nolostele halujaan. Samoin hällä on varmaan hyvä itsetunto kun ei anna minkään homofobian rajoittaa itseään vaan uskaltaa myöntää mistä tykkää.
Eli oonko mä sit homo? Oon ajatellut, että olis eri kiihottavaa hoidella miestä :)
on tuonut värikästä muutosta seksielämäämme. Ja sellainen hankittiin miehen toivomuksesta =))
Kohta taidan mennä yksikseni sitä sovittelemaan....