Ne äidit, jotka ei imetä ei välitä lapsestaan!
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:04"]
Ei se haittaa, vaikka muiden mielestä en välittäisikään lapsestani. Minusta on kiva, jos joku saa avullani itselleen paremman olon ja tuntee itsensä paremmaksi. En edes kokeillut imettämistä.
[/quote]
Ei musta ainakaan tunnu paremmalta sun takia, päin vastoin tuntuu kurjalta ettet välittänyt.
Ja mielestäni välitystä ja rakkautta voi mitata teolla, mitä kaikkea olet valmis tekemään toisen vuoksi? Sanat ovat helinää ja suhinaa vain teolla on merkitystä!
[/quote] Juuri näin. Sinun mielestäsi en välitä :) Minustahan et varsinaisesti tiedä mitään.
[/quote]
Tiedän sinusta sen ettet välitä vaikka muut ajattelisivat ettet välitä vauvastasi. Ja sen ettet edes yrittänyt imettää joka on mielestäni typerää, lapsellista ja itsekästä, kertoo että välität itsestäsi enemmän. ( Ja älä nyt vaan sano et sul ei oo rintoi tai nännei, vauva oli keskonen, käytit lääkkeitä jne. ) annoit viestissäsi kuvan että et huviksesi edes yrittänyt, hällävällii...
[/quote] Et tiedä. Et tiedä teoistani, et lapsestani, et mistään. Et lapseni ikää, et kotimaatamme, kulttuuria, tilannetta eli et edelleenkään mitään. Huvista en ole kirjoittanut mitään, sanoinpahan vaan, että en imettänyt enkä sitä edes yrittänyt. Välittämättömyys on sinun tulkintasi, itsehän tiedän tominnastani enemmän :)
Ei se haittaa, vaikka muiden mielestä en välittäisikään lapsestani. Minusta on kiva, jos joku saa avullani itselleen paremman olon ja tuntee itsensä paremmaksi. En edes kokeillut imettämistä.
[/quote]
Ei musta ainakaan tunnu paremmalta sun takia, päin vastoin tuntuu kurjalta ettet välittänyt.
Ja mielestäni välitystä ja rakkautta voi mitata teolla, mitä kaikkea olet valmis tekemään toisen vuoksi? Sanat ovat helinää ja suhinaa vain teolla on merkitystä!
[/quote] Juuri näin. Sinun mielestäsi en välitä :) Minustahan et varsinaisesti tiedä mitään.
[/quote]
Tiedän sinusta sen ettet välitä vaikka muut ajattelisivat ettet välitä vauvastasi. Ja sen ettet edes yrittänyt imettää joka on mielestäni typerää, lapsellista ja itsekästä, kertoo että välität itsestäsi enemmän. ( Ja älä nyt vaan sano et sul ei oo rintoi tai nännei, vauva oli keskonen, käytit lääkkeitä jne. ) annoit viestissäsi kuvan että et huviksesi edes yrittänyt, hällävällii...
[/quote]
Rikkinäinen lapsuudenperhe? Kotibäkivaltaa? Koulukiusaamista? Yksinäisyys? Mikä on saanut mielesi noin kovin rumaksi? Traumatisoitunut ainakin pahasti olet.
Suosittelen terapiaa, nyt elämäsi ei ole arvokasta.
kotibäkivaltaa? käy koulusi loppuun ja tee vasta sitten lapsia, mämmikoura
Imetyksestä saa jotain seksuaalista nautintoa, josta tunnettua häpeää voi lievittää sillä, että siirretään syyllosyys imettämättömille, seksuaalisuuttaan muuten harjoittaville naisille.
Taustalla vahva projisointi, normaali erilainen toiminta ei aiheita näin vahvaa vastakkainadettelua. Tyyliin jokerien ja hifkin kannattajat.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:56"]
[/quote]
ei kiinnostanut väitöskirjan tekoon alkaa, mutta ei se kai keskeyttämistä ole? Surkimus.
Imetyksestä saa jotain seksuaalista nautintoa, josta tunnettua häpeää voi lievittää sillä, että siirretään syyllosyys imettämättömille, seksuaalisuuttaan muuten harjoittaville naisille.
Taustalla vahva projisointi, normaali erilainen toiminta ei aiheita näin vahvaa vastakkainadettelua. Tyyliin jokerien ja hifkin kannattajat.
[/quote]
näin on! Imetys on ällöttävää ja joku roikkutissi vielä kuvittelee, että toiset haluavat katsella tätä mahlanvalutusta julkisesti?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Et tiedä. Et tiedä teoistani, et lapsestani, et mistään. Et lapseni ikää, et kotimaatamme, kulttuuria, tilannetta eli et edelleenkään mitään. Huvista en ole kirjoittanut mitään, sanoinpahan vaan, että en imettänyt enkä sitä edes yrittänyt. Välittämättömyys on sinun tulkintasi, itsehän tiedän tominnastani enemmän :)
[/quote]
En tiedä en! Sen tiedän mitä kerroit ja minun tulkintani todella on välinpitämöttömyys tai ennenminkin itsekkyys. Sinä sait itse päättää miten halusit viestisi tulkittavan ja minä tulkitsin niin kuin se oli tulkittavissa niillä tiedoilla jotka minulle annoit.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En tiedä en! Sen tiedän mitä kerroit ja minun tulkintani todella on välinpitämöttömyys tai ennenminkin itsekkyys. Sinä sait itse päättää miten halusit viestisi tulkittavan ja minä tulkitsin niin kuin se oli tulkittavissa niillä tiedoilla jotka minulle annoit.
[/quote] Juu, se on sinun tulkintasi :) Saat pitää sen.
No tuliko ap:lle nyt parempi mieli?
Mua pelottaa etten pysty imettää. Tai siis ettei maito riitä pojalle. Parhaani kyllä teen, mutta en nää mitää pahaa korvikkeissakaan, tulevat hyvänä kakkosena. Yks tuttu ei halunnut imettää koska ei pitänyt siitä oman maitonsa hajusta. Se oli minusta vähän typerä syy laittaa lapsi korvikkeille.
[/quote]
Me tehtiin se muuten kuin kädellä, mämmikouralla. :D Huvittaa ajatella teidän hedelmöittymishetkeä.. Vaikka eihän siinä tarvita kuin ruisku ellei miehesi normaalisti pysty kanssasi. Vai mihin viittasit tuolla mämmikouralla?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 16:04"]
Kyllä näin on!
[/quote]
ÄLÄPÄ SYYLLISTÄ ÄITEJÄ!!! On äitejä, jotka EIVÄT VOI IMETTÄÄ oman sairauden takia, lääkkeiden, joita on PAKKO syödä, tai rintojen vaurion/sairauden takia, tai siksi, etteivät ole vauvan kanssa päivittäin, kun jompi kumpi on sairaalassa ja pitkä matka välissä! Törkeää syyllistää jo ennestään syyllisyyttä kärsiviä äitejä, jotka kyllä imettäisivät, mutta eivät vaan voi! Itse en syyllistä ketään, sillä ei kaikilta onnistu, vaikka kuinka yrittävät.
Itse en pystynyt imettämään kivun takia ja sain kuulla siitä syyllistystä. Kaikkea kokeilin, koska olisin halunnut imettää, mutta nännini ovat aina olleet todella herkät (sormen päällä hipaisu tuntuu hiekkapaperilla raapaisulle) ja imetys oli täysin ylivoimaista. Tuntui kuin olisi ollut ottamassa nännilävistystä.
Olen kai siis täysin epäonnistunut mamma :)
Mahlatissien suurin saavutus on siis imetys?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:13"]Itse en pystynyt imettämään kivun takia ja sain kuulla siitä syyllistystä. Kaikkea kokeilin, koska olisin halunnut imettää, mutta nännini ovat aina olleet todella herkät (sormen päällä hipaisu tuntuu hiekkapaperilla raapaisulle) ja imetys oli täysin ylivoimaista. Tuntui kuin olisi ollut ottamassa nännilävistystä.
[/quote]
Etkä ole. Ei näistä fanaatikoista täällä kannata välittää. Täällä on säännöllisesti näitä alotuksia missä syyllistetään äitejä millon mistäkin. Jotkut vaan saa jotain kiksejä toisten äitien syyllistämisestä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:36"]Mitäpä jos teille, imetysfanaatikot, käykin niin, että ette jostain syystä pysty imettämään? Oletteko silloin huonoja äitejä ettekä välitä lapsistanne? Muistakaa sitten soimata itseänne oikein kunnolla.
Ihan oikeasti, aivan naurettavaa aikuisilta ihmisiltä tuollainen mustavalkoinen maailmankatsomus.
[/quote]
Enpä usko että nämä on edes aikuisia.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 23:13"]
Itse en pystynyt imettämään kivun takia ja sain kuulla siitä syyllistystä. Kaikkea kokeilin, koska olisin halunnut imettää, mutta nännini ovat aina olleet todella herkät (sormen päällä hipaisu tuntuu hiekkapaperilla raapaisulle) ja imetys oli täysin ylivoimaista. Tuntui kuin olisi ollut ottamassa nännilävistystä.
[/quote]
Joo siltä se imetys saattaa valitettavasti aluksi tuntua, kipu katoaa yleensä parissa viikossa. Kyllä siinä kyynel jos toinenkin tulee tirautettua, mutta mitäpä en tekisi pikkusein puolesta.
Joka ikiseen imetysfanaatikon ketjuun olen heittänyt tämän olellisen kysymyksen, johon ei ole vastausta tullut.
MIKSI se teidän mieltä painaa, jos joku ei imetä? Millä tavalla se on teiltä pois?
Pelkäättekö että tulevasta miniästä/vävystä oikein huokuu se että häntä ei ole 20vuotta sitten imetetty? :))
Keskittykää oikeesti niihin omiin lapsiinne.
Tiesittekö muuten että Hitleriäkin imetettiin?:)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:40"]Niin etta mun olisi pitanyt tartuttaa HIV lapseeni, muuten en rakasta hanta?
[/quote]
no sinun nyt ei olis koko lastakaan pitänyt tehdä! :D
Taitaa imetysfanaatikot saada rintaruokinnasta jotain perverssiä mielihyvää ja siksi keuhkoavat.
Aina kun sen imetyksen onnistuminen ei edes ole äidistä ja maidon tulemisesta kiinni.