Atlantalainen sairaala valmistautuu vastaanottamaan Ebolapotilaan!
USAssa kuohuu juuri nyt!!! Sairaala Atlantassa, USAssa valmistautuu juuri nyt ottamaan vastaan amerikkalaisen Ebolapotilaan!!!
koituuko tämä Ebolavirus miljoonien ihmisten tuhoksi? Luonto on aina hoitanut ongelmat tavallaan. Maailma on reilusti ylikansoitettu, ehkä luonto hoitaa tämän ongelman Ebolan avulla nyt.
Kommentit (8)
Ihan älytöntä. Aikamoisen riskin ottavat. Ja sairaan ihmisen kuljetus ja kaikki on tosi rankkaa. Eikö olisi kannattanut lähettää hoitajat Afrikkaan.
Mun puolestani sais hoitaakin tuota ylikansoittumista.
En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa, kun luin jonkun dokumentin jaksoselostusta, jossa voivoteltiin kuinka Japanin nyt käy kun väestö ikääntyy eikä kukaan tee enää lapsia ja maailmanloppu tulee kun maan väkiluku pieneneee jatkuvasti.
Niin mites se maailmanloppu nyt sitten tulikaan? Sillä että väännetään planeetta täyteen ihmisiä, sellaisia määriä mitä maapallo ei kykene "ylläpitämään", saastutetaan kaikki, käytetään kaikki luonnonvarat ja tapetaan eläimet ja kasvit sukupuuttoon.
Vai sillä, että rajoitetaan väestönkasvua ja sopeudutaan pienenpään väkimäärään.
Joku vois viedä tuon Ebolan vaikka Kiinaan.
JA tasapuolisuuden nimissä, tervetuloa Suomeenkin. Vahvimmat selviävät. Mä häivyn mökille ja voin olla siellä vaikka pari vuotta. Ei haittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:37"]
Tottakai, että saavat viruksen omiin pakastimiinsa.
[/quote]
USA:lla on jo ebolaa mielin määrin pakastimissaan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:41"]
Muttei välttämättä tätä kantaa.
[/quote]
Eiköhän se olisi ollut saatavissa ihan näytteenäkin.
Kuten joku viisas aikoinaan totesi: Se on menoa nyt!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:38"]
Mun puolestani sais hoitaakin tuota ylikansoittumista.
En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa, kun luin jonkun dokumentin jaksoselostusta, jossa voivoteltiin kuinka Japanin nyt käy kun väestö ikääntyy eikä kukaan tee enää lapsia ja maailmanloppu tulee kun maan väkiluku pieneneee jatkuvasti.
Niin mites se maailmanloppu nyt sitten tulikaan? Sillä että väännetään planeetta täyteen ihmisiä, sellaisia määriä mitä maapallo ei kykene "ylläpitämään", saastutetaan kaikki, käytetään kaikki luonnonvarat ja tapetaan eläimet ja kasvit sukupuuttoon.
Vai sillä, että rajoitetaan väestönkasvua ja sopeudutaan pienenpään väkimäärään.
Joku vois viedä tuon Ebolan vaikka Kiinaan.
JA tasapuolisuuden nimissä, tervetuloa Suomeenkin. Vahvimmat selviävät. Mä häivyn mökille ja voin olla siellä vaikka pari vuotta. Ei haittaa.
[/quote]
Hah! Kauheeta julistusta sulta ja sitten pakenet mökille pariksi vuodeksi.. Huh huh kuinka tekopyhää vuodatusta.
Tottakai, että saavat viruksen omiin pakastimiinsa.