Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin matkan kymmenelle, nyt neljä ei lähdekään :O

Vierailija
01.08.2014 |

Vuosi sitten päätettiin kymmenen hengen porukalla lähteä yhden yön reissulle Helsinkiin. Olen nyt varannut ja maksanut matkat ja majoituksen, varannut ruokailut, jne. Pari kuukautta sitten tarkastin kaikilta, että ovat lähdössä.

Kaksi viikkoa sitten kaksi ihmistä perui tulonsa, se oli vielä ok, koska en ollut maksanut mitään. Nyt, kun laitoin tilinumeroni muille ja pyysin maksamaan reissun, niin ensin ei neljästä tyypistä kuulunut mitään. Nyt tuli viesti, että jooooo, ei pääsekään lähtemään, kun tuli sitä ja tätä.

Laitoin, ettei voi enää perua. Maksettava on ainakin. Mitä mä nyt teen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä teet? Laitat viestin että matka on maksettava, tulee mukaan tai ei.

Vierailija
2/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät niiltä rahat pois. Jos ei ala kuulua niitä rahoja, jakakaa muun porukan kesken vahingot ja perikää jälkikäteen. Saattaa ol ystävyys koetuksella, jos eivät hoida velkojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tosiaan ne maksamaan. Törkeetä toimintaa kavereiltas.

Vierailija
4/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He tietysti maksavat osuutensa joka tapauksessa. Saattaa se lähtöhalujin löytyä siitä sitten uudelleen. :)

Vierailija
5/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miks aina pitää ruveta siirtelemään rahoja sinne tänne. Paljon helpompi, kun kaikki maksaa omansa.

Vierailija
6/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä yritin ehdottaa sekä matkan että majoituksen varauksen yhteydessä, että kaikki maksaisi erikseen, mutta ei kun halusivat kaiken yhdelle laskulle. Mä en enää ikinä järjestä MITÄÄN. :(

Vierailija
7/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt vain varaudutte siihen, että heiltä ei saa rahoja ajoissa. Maksakaa jengillä kaikki pois, pitäkää kiva reissu ja kiitelkää toisianne hyvästä seurasta. Iloinen yllätys, jos reissusta luopuneet maksavat matkan ajoissa, mutta joka tapauksessa pistät sitten laskun menemään vaikka jälkikäteen. Juuri palstalla oli puhe ns. kirjatusta kirjeestä, niin vaikka sitten sellaisena lähetätä ihan oikeat laskut.

Vierailija
8/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat itse ja otat opiksesi, että koskaan ei kannata järjestää isommalle porukalle yhtään mitään ennenkuin on etukäteen kerännyt rahat.

Vierailija
9/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyseessä yhden yön matka Helsinkiin? Ja vuoden olet jo suunnitellut ja varaillut sitä? :D

Vierailija
10/10 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä. Itsekin olen pari kertaa ollut mukana järkkäämässä kavereiden kanssa yhteistä reissua, ja suunnitteluvaiheessa on ollut muka paljon tosi innostuneita lähtijöitä. Sitten kun pitäisi lyödä asiat lukkoon ja tulee maksun aika, niin aletaan perumaan ja tulee viestejä "ei mul ookaan rahaa". MIKSI HELVETISSÄ OLET SITTEN LÄHDÖSSÄ ALUN PERINKÄÄN, JOS SULLA EI OLE RAHAA? Voiko jollekin tulle yllätyksenä, että reissaaminen maksaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan