Miehen käytös perhematkalla huvipuistossa :(
Miehen käytös huvipuistossa harmittaa. Olimme reissussa 4-vuotiaan ja 6kk vauvan kanssa.
Menin esimerkiksi vessaan ja jätin laukkuni ja vaunut miehen vahdittavaksi. Vessassa meni pari minuuttia. Kun tulin pois, oli mies ja lapset kadonneet. Menen eka toiseen suuntaan, sitten toiseen. Puhelin on laukussa, joka jäi miehen vahdittavaksi. Lopulta vartin kuljeskelun jälkeen mies löytyy. Sanoi, että ajatteli että voinhan soittaa hänelle. Paitsi että en voi, kun puhelin oli laukussa.
Sitten jonotan esikoisen kanssa hattaraa. Jono on pitkä ja mieheni sanoo käyvänsä katsomassa vähän aukioloaikoja. Meillä kestää jonkun aikaa esikoisen kanssa, kun ensin pitää käyttää esikoinen vessassa jne ja jonossa menee aikaa. Soitan miehelle, että missä hän on, niin hän olikin jo mennyt sea lifeen ja kerennyt kiertää siellä jo jonkun verran. Vaikka meidän piti mennä sinne yhdessä!
Lopulta sanoin miehelle että erikoista hänen käytös, niin mies syyttää minua riidan haastamisesta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä miesten käytöstä olla huomioimatta kumppania.
Sama juttu, kun miehen pitää kadulla kävellä 10 metriä kumppaniaan edellä.
Naiselle parisuhde on ”me”, mutta miehelle on vain ”minä”.
Mua ärsyttää niin suunnattomasti tämä tapa miehelläni. Siis missä ikinä me kävelläänkin niin kävelee edellä minua ja lastani just sen 10 m. Mitään ei voi kävelyn aikana keskustella tai ylipäänsä ottaa kontaktia :(
Kävelittekö erityisen hitaasti vai miten tuo onnistui?