Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös perhematkalla huvipuistossa :(

Vierailija
23.07.2021 |

Miehen käytös huvipuistossa harmittaa. Olimme reissussa 4-vuotiaan ja 6kk vauvan kanssa.

Menin esimerkiksi vessaan ja jätin laukkuni ja vaunut miehen vahdittavaksi. Vessassa meni pari minuuttia. Kun tulin pois, oli mies ja lapset kadonneet. Menen eka toiseen suuntaan, sitten toiseen. Puhelin on laukussa, joka jäi miehen vahdittavaksi. Lopulta vartin kuljeskelun jälkeen mies löytyy. Sanoi, että ajatteli että voinhan soittaa hänelle. Paitsi että en voi, kun puhelin oli laukussa.

Sitten jonotan esikoisen kanssa hattaraa. Jono on pitkä ja mieheni sanoo käyvänsä katsomassa vähän aukioloaikoja. Meillä kestää jonkun aikaa esikoisen kanssa, kun ensin pitää käyttää esikoinen vessassa jne ja jonossa menee aikaa. Soitan miehelle, että missä hän on, niin hän olikin jo mennyt sea lifeen ja kerennyt kiertää siellä jo jonkun verran. Vaikka meidän piti mennä sinne yhdessä!

Lopulta sanoin miehelle että erikoista hänen käytös, niin mies syyttää minua riidan haastamisesta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette aikuiset ihmiset saa sovittua, että hei älä mee mihinkään odota mua? Mikä estää sua ja isompaa lasta kiertämästä sealifea omaan tahtiin? Olette kyllä ihan ihmeellinen porukka, ei kommunikaatiota ja tarpeetonta uhriutumista. 

Sanoin kyllä, että odottakaa tässä mua käyn nopeasti vessassa! Ja oli silti mies, esikoinen ja vauva vaunuineen hävinneet! Ja ei mikään estänyt sealifen kiertämistä lopulta, mutta häviäminen ja itsekkyys harmittaa! Ap

Vierailija
22/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko esikoisella itkuntuhruiset silmät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan valittaisi jos mies ottaa vauvan mukaansa ja menee tekemään jotain ja saisin viettää vanhemman lapsen kanssa aikaa kaksistaan. Mikä ongelma?

Ehkä se ongelma, että aloittaja ei tiennyt että nyt on laatuaikaa toisen lapsen kanssa, mieshän oli tarkistamassa aikatauluja.

Vierailija
24/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jaksaa ihmiset pienestä vääntää riitaa. Mitä väliä? Ihan ymmärrettävää, ettei jäädä aikuista odottamaan vessan oven taa ja ihan hyvin voi luulla, että puhelin mukana vessassa. Ja miksi pitäisi taas odottaa sinua kuin joku hovimestari, omaishoitaja tai orja? Varmaan mies voi kävellä akvaariot uudelleen lasten ja sinun kanssa tai osaat kävellä ne itsekin.

Kasva aikuiseksi.

T. 20 v naimisissa ja 5 lasta ja osaan käydä itse vessassa ja kävellä itse lasten kanssa huvipuistpsda

Vierailija
25/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään nuorten käyttäytymistä....aikuiset taantunut teinin tasolle tässäkin.

Vierailija
26/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selkeästi häpeää vaimonsa kanssa olemista. En elättelisi yhteistä tulevaisuutta tuon kanssa.

Vierailija
27/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinäjoelta? Hankkikaa nyt ihmeessä vielä pari lasta lisää sekä parit puudelit siihen päälle. Onni sen kun lisääntyy........

Vierailija
28/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pysyisitte kotona ja antaisitte muille ihmisille mahdollisuuden miellyttävään huvipuistovierailuun.

Vierailija
29/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Olet nyt tehnyt hormonipäissäsi kärpäsestä härkäsen. Se on ihan ok vauvavuonna. Fiilis menee hyvin suurella todennäköisyydellä ohi piakkoin.

Vierailija
30/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että sinä ja lapsi vietätte elämästänne paljon aikaa vessassa. Onko diureetit käytössä?

Vierailija
31/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin mies harrastaa tätä, erossa oli paukauttanut työkaverille että häpeää tämän rumaa ja lihavaa ulkonäköä. Eron jälkeen uikutti itsensä takaisin suhteeseen, työkaveri asetti ehdoksi toisen lapsen ja naimisiin menon. Näin tapahtui, mutta ei mies siitä mihinkään muuttunut. Edelleen menee omia menojaan ja välttelee julkisilla paikoilla ja seurassa puolisoaan. Semmonen kultakimpale sitten. 

Vierailija
32/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä oli ongelma? Oliko se Sea Life siis jossain muualla kuin siellä huvipuistossa?

Vierailija
33/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miksi muun perheen pitää seistä tönöttää vessan edessä, k6nyksi käy vessassa. Ihan normaalia, että lähtee lasten kiertelemään - miksi ette puhu asioista?

Ja kieltäytyikö mies tulemasta uudestaan Sea Lifeen? Jos ei kieltäytynyt niin missä ongelma? Oliko kyseessä sinun halusi kokea se yhdessä juuri samalla sekunnilla? Ymmärrän toki ärsytyksen, jos mies ei halunnut lähteä sinne uudestaan.

Vierailija
34/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten mies raivostui ihan täysillä ja huusi kuin kapitulantti alokkaille? Ja lapset itkivät kauhuissaan? 

Kertomuksesi paljastuu provoksi jo siinä vaiheessa, kun sanoit käyväsi vessassa ja kestää vain pari minuuttia.

Vierailija
35/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä miesten käytöstä olla huomioimatta kumppania.

Sama juttu, kun miehen pitää kadulla kävellä 10 metriä kumppaniaan edellä.

Naiselle parisuhde on ”me”, mutta miehelle on vain ”minä”.

Vierailija
36/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tuollaisen tyypin, joka juoksee edellä välittämättä siitä, mitä muut haluaisivat tehdä tai minne muut haluaisivat mennä. Vanhapoika on ja todella itsekästä ja rasittavaa seuraa. Itse antaisin tuollaisen tyypin juosta, missä juoksee, ja menisin omia menojani. Ymmärrän, että teillä nuo lapset vaikeuttavat tilannetta. Toisaalta eiköhän isäkin niitä osaa vahtia. Jos kerran on sovittu, että toiset odottavat vessassa käynnin ajan, niin kyllä pitäisi sopimuksista pitää kiinni. Pitää olla vähän pösilö, että lähtee sitten haahuilemaan ympäriinsä.

Vierailija
37/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että ei ole ollut sinuun tyytyväinen lähiaikoina.

Varmaan riitoja muuta kotona, kireä tunnelma?

Vierailija
38/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mä olen nainen ja kävelen kadulla sen 3-5m ennen miestä tai muuta perhettä. Turkissa lomamatkalla ne kauppiaat huuteli mulle että hey boss! Just niin, mä oon pomo ja määrään mihin mennään.

Vierailija
39/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vaan käskyttämään sitä miestä enemmän. Miksi sallit tollaisen sooloilun?

Vierailija
40/42 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, miksi muun perheen pitää seistä tönöttää vessan edessä, k6nyksi käy vessassa. Ihan normaalia, että lähtee lasten kiertelemään - miksi ette puhu asioista?

Ja kieltäytyikö mies tulemasta uudestaan Sea Lifeen? Jos ei kieltäytynyt niin missä ongelma? Oliko kyseessä sinun halusi kokea se yhdessä juuri samalla sekunnilla? Ymmärrän toki ärsytyksen, jos mies ei halunnut lähteä sinne uudestaan.

Varmaan ongelma on, että sitä hätääntyy, kun kaikki tavarat katoavat. Erityisesti kännykän häviäminen on nykypäivänä tiukka paikka.

Mutta muutenhan asia on just noin. Mielipaha on vain eskaloitunut turhan päitten väärinkäsitysten takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän