Mielestäni Ruotsin kuningassuku ei ole sopiva edustamaan Ruotsia
Katsokaa nyt tätäkin kuvaa. Edustaako se muka jotenkin nykyisen Ruotsin asukkaita?
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/55e6ea69-1732-4ea1-afb7-6953a…
Kommentit (21)
Kysyt: ” edustaako MUKA jotenkin Ruotsin asukkaita😮?
No miltä Heidän mielestäsi PITÄISI näyttää?
Kalle kuninkaalla kruunu päässä vai?
Kerro nyt mielipiteesi!!
rikollinen kuninkaana ja brasilialainen vaimo ja idioottityttäret ja idioottipoika. . eli melko edustava
Varmaan voit tehdä jonkun reklamaation ruotsin kansalaisena valtiopäiville.
Vierailija kirjoitti:
8 alle 9-vuotiasta, on siinä vilinää ja vilskettä sukumökillä!
Kaikilta löytyy Omat talot Öölannista
Lähellä isin ja äidin Linnaa Sollideniä 👑
Mikä luuseri sä ap oot.
Tuo kuningas suki peritityy kaukaa menneisyydestä, vuosisatojen takaa.
Mitään kuningassukuja ei synny tuosta noin vaan, aivan itseksekseen.
Kukaan ei voi koskaan viimeisten vuosisatojen aikana itse päättä; Että kas, mepä ollaankin yhtä-äkkiä noin vaan kuningas suku ja hallitaaan tätä ja muitakin valtakuntia.
Myös yhteiskuntajärjestys kaikkineen päättää sen itse sen itse, onko heillä muodollisena hallitsija kuningas ja muina yhteiskunnan päättäjinä eduskunta, senaaatti, edustajainhuone, pääminsisteri vai mikä.
Ap:n aloitus osoittaa sen, miten tyhmä ja tietämätön hän on maailaman menosta ja yhteiskunnan järjestelmistä.
Se osoittaa en taatun asian, kuinka typeriä ovat tällä palstalla kirjottaivat ihmset ovat.
Miten noi tollot ovat läpäisseet edes peruskoulun, jossa kuitenkin jo historian perustiedot edellyttävät sen, että tiedetään ja tunnetaan jo Pohjoismaiden ja Suomen historian alkeelliset tiedot.
Onhan tuo aika saksalaisjuurista poppoota, mutta millonkas kuninkaalliset olisi kotoisin hallitsemastaan maasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä luuseri sä ap oot.
Tuo kuningas suki peritityy kaukaa menneisyydestä, vuosisatojen takaa.
Mitään kuningassukuja ei synny tuosta noin vaan, aivan itseksekseen.
Kukaan ei voi koskaan viimeisten vuosisatojen aikana itse päättä; Että kas, mepä ollaankin yhtä-äkkiä noin vaan kuningas suku ja hallitaaan tätä ja muitakin valtakuntia.
Myös yhteiskuntajärjestys kaikkineen päättää sen itse sen itse, onko heillä muodollisena hallitsija kuningas ja muina yhteiskunnan päättäjinä eduskunta, senaaatti, edustajainhuone, pääminsisteri vai mikä.
Ap:n aloitus osoittaa sen, miten tyhmä ja tietämätön hän on maailaman menosta ja yhteiskunnan järjestelmistä.
Se osoittaa en taatun asian, kuinka typeriä ovat tällä palstalla kirjottaivat ihmset ovat.
Miten noi tollot ovat läpäisseet edes peruskoulun, jossa kuitenkin jo historian perustiedot edellyttävät sen, että tiedetään ja tunnetaan jo Pohjoismaiden ja Suomen historian alkeelliset tiedot.
Bernadotten suku on kyllä nostettu valtaan Napoleonin toimesta, Napoleon valitsi kuninkaan hommaan aatelittomasta taustasta tulleen lankomiehensä.
Mielestäni Suomen kansa on häpeäksi tälle tuhansien järvien ja kauniiden maisemien maalle. Tässä maassa kuuluisi asua kauniimpi, fiksumpi, älykkäämpi, osaavampi ja kunnianhimoisempi kansa, että se istuu yks yhteen maisemaan ja ympäröivään luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 alle 9-vuotiasta, on siinä vilinää ja vilskettä sukumökillä!
Kaikilta löytyy Omat talot Öölannista
Lähellä isin ja äidin Linnaa Sollideniä 👑
Madeleinen ja Carl Philipin perheet asuvat samassa talossa Sollidenin alueella. Victorialla ja Danielilla on oma, vuonna 2013 valmistunut kesähuvilansa. Kuningas Kaarle Kustaa ja kuningatar Silvia asuvat Sollidenin linnassa kesällä Sollidenissa ollessaan.
Neil on joku arabi kristitty ja onhan ne outoja ....mutta hyvin työnsä hoitaa ja lapsia hoitaa sekä auttaa muita. Mitä niistä mehän ollaan kuninkaallisia Jumalan puolesta. Kaikki.
Ei kai Saksasta ole kuin yksi vaan Ranskasta ja Espanjasta Italiasta Kreikasta ...hyvin paljon espanjalaista ranskalaista tyyliä ja nimiä . On niillä Ranskassa huvilansa sen takia sieltä myös muotia. Koittakaa ymmärtää että Euroopassa on pitkät kuningas historiat. Kreikka on ollut myös kuningaskuntaa. Mitä ne Saksan prinsessat oli aikanaan myös.Ranskan historia.
Monta kuningasta asui myös Viipurin linnassa ja rakensi sitä kuten tiedätte Viipuri on kristittyjen kaupunki ne jotka siellä nyt ovat ovat varkaita .
Jumala on kunkku kirjoitti:
Neil on joku arabi kristitty ja onhan ne outoja ....mutta hyvin työnsä hoitaa ja lapsia hoitaa sekä auttaa muita. Mitä niistä mehän ollaan kuninkaallisia Jumalan puolesta. Kaikki.
😮 Neil on arabi kristitty? MiTÄH??
Ihan aiheen vierestä. Kuvissa aina Victoria ja Daniel ovat etäisiä. Nytkin on erotettu toisistaan. No kuvaaja asetellut ihmisiä. Mutta tekeekö Victoria aina töitä prinsessana ja tulevana kuningattarena? Daniel näyttää lähinnä palkolliselta lasten tekijältä.... Tuleeko kenelläkään muulle tämmöistä mieleen vai olenko itse tulkitsemassa ihan väärin...
Kaikki Euroopan kuningas suvut ovat sukua toisilleen, ja alunperin pelkkiä roistoja.
Hyvin edustaa, miten niin mielestäsi ei edusta?