Olisin odottanut erilaisia vieraita Rennyn kihlajaisiin
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on samalta paikkakunnalta kuin tämä Johanna, ja sain kuulla, että Johanna on sanonut, ettei ole ”tyhmä” ja aikoo nyt hyödyntää tämän mahdollisuuden, kun sellaisen on saanut :) Go girl!!
Tavallaan ymmärrän. Itse miettinyt joskus samaa kun on ollut järkyttävä määrä fyrkkaa tarjolla miehen puolesta ja sikäli helppo loppuelämä. Mies oli vain 10 vuotta minua vanhempi.
Välillä mietin, teinkö tyhmästi jättäessäni miehen.
Eksä on tosi varakas, mutta en ole eropäätöstä katunut päivääkään. Kyllä se henkinen hyvinvointi menee rahan edelle kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin odottanut teatteriväeltä näyttävämpää heittäytymistä 20-luvun teemaan. Visuaalista ilotulitusta, kun teema oli niin herkku. Ainoastaan Renny itse näytti katsoneen Great Gatsby -leffan. Renny oli huomioinut pukunsa, auton ja juhlapaikan kivasti. Visuaalisuus olisi ollut helppoa toteuttaa näille, kun kaikki näyttelijät tuntee puvustamoja, pukuvuokraamoja, kampaajia ja meikkaajia pilvin pimein.
Meidän firman saman teemaisissa pikkujouluissa muutama vuosi sitten oli osallistujilla upeammat vaatteet sekä juhlapaikka sisustettu pieteetillä 😁
Johanna mölähtelee kummallisesti instassaan.Miksi ei voi puhua normaalisti!