Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin odottanut erilaisia vieraita Rennyn kihlajaisiin

Vierailija
23.07.2021 |

Siellä oli Aku Hirviniemeä ym.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt -92 ja tuo Renny on aika never heard, en ole nähnyt yhtään hänen elokuvaansa tai tiedä hänestä oikein mitään.

Ton tytön puolesta tietty aika erikoinen valinta, mutta mitäpä se kenellekään muulle kuuluu?

Jos hän haluaa käyttää nuoruutensa noin, niin sitten hän haluaa ja on itse siitä vastuussa mihin aika kuluu…

Vierailija
22/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny on mennyt aika pahan näköseksi. Miten toi tyttö pystyy olemaan isoisänsä ikäsen ukon kanssa. Joo, saa elä luxuselämää, mutta eikö ole mitään itsekunnioitusta? Miten voi raha ja julkisuus olla jollekin noin tärkeää.

Ei kyllä ole oikeastaan isoisän ikäinen, sillä monet hankkivat lapsensa noin 30-vuotiaana.  Jos Renny olisi hankkinut lapsen 30-vuotiaana. Olisi tämä nyt ilmeisesti 32 ja JOhannakin on jo 27.  Harvemmin kukaan hankkii lasta 20-vuotiaana. 

'jo 27'

Mä olen 38 ja 27-vuotiaat on silmissäni vielä aika kakaroita.Mahdotonta ymmärtää kuinka joku +60v voi sekaantua sen ikäiseen tuntematta oloaan sysipervoksi...

Niin nykyäänhän yritetään nuoruutta venyttää tosi pitkälle, mutta kyllä kait jo yli 25-vuotiasta voi aikuisena pitää. Itse ainakin tunsin olevani tuon ikäisenä jo aikuinen.  Eihän teidän välillänne ole kuin 10 vuotta siis, jos verrataan 38 ja 27 vuotta.  Ihan samoin voi kyllä sanoa 27-vuotiaasta naisesta, miten hän viitsii itse sekaantua yli 60-vuotiaaseen. Hänhän ei ole pakko kelpuuttaa tuon ikäistä pappaa. Pitäisi  jo aikuisen 27-vuotiaan ymmärtää, mitä tekee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt -92 ja tuo Renny on aika never heard, en ole nähnyt yhtään hänen elokuvaansa tai tiedä hänestä oikein mitään.

Ton tytön puolesta tietty aika erikoinen valinta, mutta mitäpä se kenellekään muulle kuuluu?

Jos hän haluaa käyttää nuoruutensa noin, niin sitten hän haluaa ja on itse siitä vastuussa mihin aika kuluu…

Niin tämä 27-vuotias on nainen, eikä mikään  pikkutyttö. Ei tosiaan kuulu muille, jos hän itse haluaa vietää aikaansa ikäistään huomattavasti vanhemman isänsä ikäisen miehen kanssa. 

Vierailija
24/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ikäero on musta kyllä todella kuvottava. Mulla oli joskus nuorempana yksi ihan mukava sulho, joka oli varsin varakas. Olisi ollut tarjolla helppoa elämää mutta minusta kymmenen vuoden ikäero tuntui liian paljolta.

Sama juttu. Kun olin 27, minuun rakastui 42 v mies. Suutelin kerran, mut se tuntui niin oudolta ja väärältä, että siihen jäi.

Pappafiilit naiset tuntuu olevan oma fetissikuntansa, vähän kuin tyypit joiden mielestä Hai-saappaat on seksikkäät.

Vierailija
25/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny on mennyt aika pahan näköseksi. Miten toi tyttö pystyy olemaan isoisänsä ikäsen ukon kanssa. Joo, saa elä luxuselämää, mutta eikö ole mitään itsekunnioitusta? Miten voi raha ja julkisuus olla jollekin noin tärkeää.

Pistää kyllä miettimään. Ehkä tuolla tytöllä on sitten ollut edellisessä elämässään niin kurjaa, että kurttuisen vanhan miehen raha sytyttää? Toivottavasti Renny pysyy terveenä. Tuossa iässä voi jo tapahtua yhtä ja toista.

Likka on vauhdilla menossa naimisiin. Ajaa kuin käärmettä pyssyyn. On jo Harlin-sukuniminenkin - ennen kihlausta! Ehtii,ehtii.

Vierailija
26/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Renny olisi Lauri, putkimies Korsosta, niin olisiko tätä morsianta kiinnostanut? 😆

Vierailija
27/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi ikäero on musta kyllä todella kuvottava. Mulla oli joskus nuorempana yksi ihan mukava sulho, joka oli varsin varakas. Olisi ollut tarjolla helppoa elämää mutta minusta kymmenen vuoden ikäero tuntui liian paljolta.

Sama juttu. Kun olin 27, minuun rakastui 42 v mies. Suutelin kerran, mut se tuntui niin oudolta ja väärältä, että siihen jäi.

Pappafiilit naiset tuntuu olevan oma fetissikuntansa, vähän kuin tyypit joiden mielestä Hai-saappaat on seksikkäät.

No kaikki eivät ajattele ja tunne samalla tavalla. Voihan se olla, että joillekin ei ulkonäkö ei juuri merkitse mitään, vaan raha tai sitten todellinen rakkaus. Jotkut ihmiset tykkäävät hengailla paljon itseään vanehmpien ihmisten kanssa, eikä aina syy ole edes raha.

Vierailija
28/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Renny olisi Lauri, putkimies Korsosta, niin olisiko tätä morsianta kiinnostanut? 😆

Ei. Ja jos Lauri olisikin Lauri Tilkanen, niin tolla naisella ei olisi ikinä ollut mitään mahiksia :D

Eli jokaiselle jotain ja oman ikäluokan komeaa taitelijamiestä toi nainen ei saisi..

Vierailija
29/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Likka nai palan Hollywoodia nyt.

Vierailija
30/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vois se ex-missi tulla tunnustamaan julkisuuteen, miksi pakeni kiiruusti Hollywoodista Rennyn luota piirakoita leipomasta.

Vierailija
31/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin alkuun (mielessäni) vähän ihmettelin tätä pariskuntaa, nimenomaan ikäeron vuoksi. Mutta alkaa jo tuntua pahalta heidän puolesta tämä haukkuminen, tosi rumasti puhutaan esim. ulkonäöstä ja spekuloidaan kaikenlaista. Usein vingutaan että vain naisia kritisoidaan jos seurustelee nuoremman miehen kanssa, ja muistutetaan että miehille vastaava kyllä sallittaisiin. No tässä tapauksessa ei ainakaan näytä siltä että vanhempi mies+nuorempi nainen parisuhde olisi mitenkään yleisesti hyväksyttyä.

Vierailija
32/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistää kyllä miettimään. Ehkä tuolla tytöllä on sitten ollut edellisessä elämässään niin kurjaa, että kurttuisen vanhan miehen raha sytyttää? Toivottavasti Renny pysyy terveenä. Tuossa iässä voi jo tapahtua yhtä ja toista.

Likka on vauhdilla menossa naimisiin. Ajaa kuin käärmettä pyssyyn. On jo Harlin-sukuniminenkin - ennen kihlausta! Ehtii,ehtii.

Vähän tietysti ihmetyttää, miksi tällä naisella ja Rennyllä on niin kiire naimisiin. Toki naisella on parhaat lapsentekovuodet menossa ja lehden mukaan haluaa monta lasta eli ehkä sen takia on kiire.  Toki lapsen olisi voinut tehdä ilman naimisiinmenoakin.

Vierailija
33/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuolla melkein koko Suomen kerma.

Vierailija
34/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin alkuun (mielessäni) vähän ihmettelin tätä pariskuntaa, nimenomaan ikäeron vuoksi. Mutta alkaa jo tuntua pahalta heidän puolesta tämä haukkuminen, tosi rumasti puhutaan esim. ulkonäöstä ja spekuloidaan kaikenlaista. Usein vingutaan että vain naisia kritisoidaan jos seurustelee nuoremman miehen kanssa, ja muistutetaan että miehille vastaava kyllä sallittaisiin. No tässä tapauksessa ei ainakaan näytä siltä että vanhempi mies+nuorempi nainen parisuhde olisi mitenkään yleisesti hyväksyttyä.

Niin, onko tämä oikeasti keneltäkään pois, jos Renny nai nuorehkon naisen, jos kerran molemmat tätä haluvat. On ihan Rennyn asia, mihin rahansa laittaa ja kenen kanssa viettää aikaansa. 

Vierailija
35/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä luottaisi Rennyyn, jos/vaikka olisin nuori nainen. Jotenkin sillä on ollut niin monta heilaa elämänsä aikana ja moni on sitten lähtenyt pois, vaikka ilmeisesti rahaakin on ollut. 

Vierailija
36/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuolla melkein koko Suomen kerma.

Muttei yhtään kaveria miehen kotipaikkakunnilta Hollywoodista ja Kiinasta. Riihimäen suuri poika kutsuu kihlajaisiinsa riihimäkeläiset. Mutta jotenkin symppistä, että itseironiaa riittää Great Gatsby -teemassa.

Vierailija
37/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita Tainola on aina kirjoittanut lämpimästi Renny Harlinista.

Vierailija
38/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tietysti ihmetyttää, miksi tällä naisella ja Rennyllä on niin kiire naimisiin. Toki naisella on parhaat lapsentekovuodet menossa ja lehden mukaan haluaa monta lasta eli ehkä sen takia on kiire.  Toki lapsen olisi voinut tehdä ilman naimisiinmenoakin.

Vihjataanko täällä esiavioillisen seksin mahdollisuutta, vai?

Vierailija
39/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pari on selvästi hyvin rakastuneita.Ihanaa,onnea heille!

Vierailija
40/103 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny on kuin joku Unelmien häät-morsio, ihan tohkeissaan. Joka naisensa kanssa sama "no nyt on SE oikee!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan