Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni isä pitää toidia lapsiaan enemmän luonaan!

Vierailija
01.08.2014 |

Musta Tää on tosi epäreilua!! Miehellä on lapsia kahden eri naisen kanssa ja nyt kävi ilmi, että pitää toisia lapsia luonaan enemmän kuin meidän lasta.

Mulla kuohahti heti sappi lapsen puolesta, nimittäin sillä on usein tosi kova ikävä isäänsä.

Meistä kumpikin, lapsen isä ja minä (myönnän auliisti) ollaan oltu ilkeitä toisillemme, mutta viime aikoina en ole enää jaksanut provosoida/provosoitua. Mies ei taas näytä pääsevän entisistä riidoista yli ja kostaa Sen.

Soitin jo lastenvalvojalle, mutta Se ei vastannut.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmaan toisenlainen soppari tapaamisista kuin teidän lapsen osalta. Siitähän on erittäin turhaa suuttua.

Vierailija
2/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti. Epäreilua lapsen kannalta. Ja olenkin suuttunut lapsen puolesta! Lapsen iskä aina sanoo rakastavansa kovasti lastaan, mutta tässä sen näkee käytännössä! Ja siis tapaa aika vähän tätä meidän Yht. lasta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
4/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, millainen soppari teillä on?

Vierailija
5/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman naisen kanssa tehdyt lapset ovat vanhempia? Ikäkin saattaa vaikuttaa, nuorempia lapsia suositellaan tapaamaan lyhyemmillä väleillä.

Vierailija
6/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:49"]Huono provo

[/quote]

Mä en sano enää mitään... *synkkänä*

ap

Vierailija
7/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit onnellinen, että saat itse olla lapsesi kanssa. En ymmärrä joitakin eronneita äitejä. Ihan kuin lapsen seurasta tulisi rasite eron jälkeen. Kauheaa mitä teette lapsillenne.

Vierailija
8/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:50"]Kumman naisen kanssa tehdyt lapset ovat vanhempia? Ikäkin saattaa vaikuttaa, nuorempia lapsia suositellaan tapaamaan lyhyemmillä väleillä.

[/quote]

Meillä on vaan sopimus, että sovitaan suullisesti (koska miehellä niin vaihtelevat työajat). Eli joka kerta joudun päivystämään esim hakuaikaa, mies ilmoittaa sen pe-aamuisin. Minunkin elämä pyörii siten miehen ympärillä vieläkin! Ja jos mulle ei kävisi, niin sitten lapsi olisi sen viikonlopun mulla. Tämä lapsi on miehen pesueen nuorin, ikäeroa seitsemisen vuotta.

Vierailija
9/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:51"]Olisit onnellinen, että saat itse olla lapsesi kanssa. En ymmärrä joitakin eronneita äitejä. Ihan kuin lapsen seurasta tulisi rasite eron jälkeen. Kauheaa mitä teette lapsillenne.

[/quote]

Olen todella onnellinen, varsinkin aina kun lapsi itkee ikävää iskän luo ja haluaa tehdä kaikenlaista iskän kaa.

ap

Vierailija
10/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni isä halusi erota, kun lapsemme oli kaksi ja muutti toiseen kaupunkiin töihin. Ehti näkemään lasta kerran tai pari kertaa kuussa.

Mies meni myöhemmin toisen naisen kanssa naimisiin ja he saivat yhteisen lapsen. Tämäkään liitto ei kestänyt (ilmeisesti pikkulapsiaikaa) ja erosivat yhteisen lapsensa ollessa kolme. Tämän lapsen kohdalla mies vaati yhteishuoltajuutta ja 50/50-luonapitoa ja sai sen. On todella omistautunut ja hyvä isä tälle lapselle. Esikoisensa tapaa edelleen kerran kuussa.

Vierailija
11/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lastenvalvojalle ja sopikaa selkeämpi tapaamisrytmi. Lapselle parempi että tapaamiset ovat säännölliset ja ennustettavissa.

Vierailija
12/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:56"]Esikoiseni isä halusi erota, kun lapsemme oli kaksi ja muutti toiseen kaupunkiin töihin. Ehti näkemään lasta kerran tai pari kertaa kuussa.

Mies meni myöhemmin toisen naisen kanssa naimisiin ja he saivat yhteisen lapsen. Tämäkään liitto ei kestänyt (ilmeisesti pikkulapsiaikaa) ja erosivat yhteisen lapsensa ollessa kolme. Tämän lapsen kohdalla mies vaati yhteishuoltajuutta ja 50/50-luonapitoa ja sai sen. On todella omistautunut ja hyvä isä tälle lapselle. Esikoisensa tapaa edelleen kerran kuussa.

[/quote]

Onko mies ikinä selittänyt, miksi näin? Mulla ei mee jakeluun moinen :o

ap

Vierailija
13/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:56"]Menkää lastenvalvojalle ja sopikaa selkeämpi tapaamisrytmi. Lapselle parempi että tapaamiset ovat säännölliset ja ennustettavissa.

[/quote]

Ollaan käyty, mutta mies tietää että ei ole pakko suostua mihinkään jos ei haluu, joten haluaa pitää Tän "helppona".

ap

Vierailija
14/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:56"]Esikoiseni isä halusi erota, kun lapsemme oli kaksi ja muutti toiseen kaupunkiin töihin. Ehti näkemään lasta kerran tai pari kertaa kuussa.

[/quote]

Onko mies ikinä selittänyt, miksi näin? Mulla ei mee jakeluun moinen :o

ap

[/quote]

Ei ole. Ei millään tavalla. Tähän nuorempaan lapseen on vain kiinteämpi ja lämpimämpi suhde. Saattaisi olla esikoiseenkin, jos mies ei olisi heti eron jälkeen muuttanut toiseen kaupunkiin.

Vierailija
15/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan ottaa mielellään niitä vanhempia lapsia luokseen, jos ovat niin paljon vanhempia jo. Ei tarvitse kytätä jatkuvasti lasten perään, kun osaavat olla omatoimisia.

Vierailija
16/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä lapsia pitää tehdä jokaisen vastaantulijan kanssa?

Vierailija
17/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lapsen miehelle, jolla oli jo perhe? Ehkä ne alkuperäiset lapset vain ovat tärkeämpiä.

Vierailija
18/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:51"]Olisit onnellinen, että saat itse olla lapsesi kanssa. En ymmärrä joitakin eronneita äitejä. Ihan kuin lapsen seurasta tulisi rasite eron jälkeen. Kauheaa mitä teette lapsillenne.

[/quote]

Olen todella onnellinen, varsinkin aina kun lapsi itkee ikävää iskän luo ja haluaa tehdä kaikenlaista iskän kaa.

ap

[/quote]

Ei lapsi osaa kaivata poissaolevaa, jos siitä ei tee numeroa. Isovanhempi, veli tai joku muu vastaava touhuamaan pojan kanssa poikien juttuja. 
Lapselle riitttä kyllä yksi kyllin hyvä vanhempi, eikä sinulla ole oikeutta määritellä sitä isyyttä.

Vierailija
19/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lapsen miehelle, jolla oli jo perhe? Ehkä ne alkuperäiset lapset vain ovat tärkeämpiä.

Vierailija
20/24 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko onnellinen, jos olisitkin kuullut, että tuo mies tapaa vähemmän niitä ensimmäisiä lapsiaan kuin teidän lasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi