Postista tuli kirje,että Postista on noudettavissa kirjattu kirje?
Mitään en ole tilannut,enkä odota mitään kirjettä tai pakettia? mikä se voisi olla? :D
Kommentit (79)
Käytetyt kalsarit tuntemattomalta ihailijalta?
Oikea ap tässä. Joku hullu oli lähettäny spermaiset pikkarit ja anaalitapin.. Häröö:(
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:03"]
Katsohan, ettei siinä ole jotain oheisvelvoitetta, sellainenkin on liikenteessä eräässä mielipidekyselyssä.
[/quote]
Soitin ko.paikkaan ja vakuuttivat ettei mitään velvoitteita/maksuja ole eikä tule,onneksi :-) -ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 14:57"]
Oli pakko käydä nyt siellä postissa,olin voittanut jostain mielipidekyselystä iPad Minin?! :D outoa ettei ilmoitusta tullut spostitse/viestillä!
Problem solved siis ;-)
-ap
[/quote]
Joku siis ihan oikeasti voittaakin noista kaikenmaailman arvonnoista jotain! No tuli tämäkin arvoitus selvitettyä :)
[/quote]En usko
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:02"]
Oli pakko käydä nyt siellä postissa,olin voittanut jostain mielipidekyselystä iPad Minin?! :D outoa ettei ilmoitusta tullut spostitse/viestillä!
Problem solved siis ;-)
-ap
[/quote]
Joku siis ihan oikeasti voittaakin noista kaikenmaailman arvonnoista jotain! No tuli tämäkin arvoitus selvitettyä :)
[/quote]En usko
[/quote]
Olet vain kateellinen. Kamalaa miten monesta kommentista paistaa läpi kateus. Varsinkin kun jollakin ihmisellä on jotain ilon aihetta.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:03"]
Katsohan, ettei siinä ole jotain oheisvelvoitetta, sellainenkin on liikenteessä eräässä mielipidekyselyssä.
[/quote]
Soitin ko.paikkaan ja vakuuttivat ettei mitään velvoitteita/maksuja ole eikä tule,onneksi :-) -ap
[/quote]
Toihan oli kiva yllätys! Mukava tosiaan, että noita palkintojakin jaetaan!
Kerropa mikä firma muka tuollaisia lähettää mielipidekyselyn palkinnoksi! En usko.
Siis näin pitkä ketju mitättömästä asiasta. Hakee sen kirjeen postista, eikä täällä arvuuttele. En ole lukenut ketjua, kun tuntuu jotenkin hölmöltä pohdiskelulta.
Ap itse juttelee itsensä kanssa ja pitää omaa show' taan. Joku mytomaniapotilas, ihan kuin Tuksu.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:02"]
Problem solved siis ;-)
-ap
[/quote]
[/quote]En usko
[/quote]
Olet vain kateellinen. Kamalaa miten monesta kommentista paistaa läpi kateus. Varsinkin kun jollakin ihmisellä on jotain ilon aihetta.
[/quote]Niin olenkin helvetin kateellinen, alle satasen peruspuhelimella nettaillessani ja moniin arvontoihin osallistuneena, mutta siltikään en usko.
Ei helvetti mä repesin tuolle ajatukselle, että joku lähettäisi kirjattuna kirjeenä spermaiset pikkarit.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:30"]
Ei helvetti mä repesin tuolle ajatukselle, että joku lähettäisi kirjattuna kirjeenä spermaiset pikkarit.
[/quote]entä jonkun mainitsemia "ilkeitä viestejä naapurilta"?
En ole ap enkä muutenkaan kommentoinut vielä tähän ketjuun, mutta omalla alallani on aika säännöllisesti ammattiin liittyviä mielipidekyselyitä, jossa palkontona on juuri esim. Ipadeja ja vastaavia hyviä palkintoja. Eihän sellaisiin vastaamisia erityisesti paina mieleen. Valitettavasti oma tähänastinen paras palkintoni on ollut "vain" 50 euron Amazon-lahjakortti - ihan kiva tosin sekin.
Onnea ap:lle!
jos asianajotoimisto on saanut tehtäväkseen vaikka jäljittää kaikki tietyn firman osakkeenomistajat yhtiöjärjestelyjen takia, niin osakkaat saavat kirjattuna kirjeenä tiedon mitä onkaan tekeillä.
Todistajaksi oikeuteen, haaste, perintö...