Postista tuli kirje,että Postista on noudettavissa kirjattu kirje?
Mitään en ole tilannut,enkä odota mitään kirjettä tai pakettia? mikä se voisi olla? :D
Kommentit (79)
Ja lisäyksenä,ei ole lasta huostaanotettu tai mitään muutakaan! :D
-ap
No mitä siinä ilmoituksessa lukee lähettäjän kohdalla?
Olet jättänyt maksamatta jonkun maksu, lainan tai vakuutuksen. Joku ottanut sun nimellä pikaluoyon, joka maksamatta.
Jännää!! Sun on pakko kertoa meille sitten mikä se oli, muuten pökrätään uteliaisuudesta!
Uus simkortti jos olet vaihetnaut operaattoria tai tvn maksukanavien katselukortti
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 13:16"]
No mitä siinä ilmoituksessa lukee lähettäjän kohdalla?
[/quote]
Ei lue muuta kuin minun nimi ja osoite ja että Teille on saapunut kirjattu kirje.
Mullekin tuli tänään postin ilmoitus kirjatusta kirjeestä, lähettäjän kohdalla lukee Laos
Vähän virallisempaa kautta lähetettyjä pippelikuvia veikkaisin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 14:57"]
Oli pakko käydä nyt siellä postissa,olin voittanut jostain mielipidekyselystä iPad Minin?! :D outoa ettei ilmoitusta tullut spostitse/viestillä!
Problem solved siis ;-)
-ap
Joku siis ihan oikeasti voittaakin noista kaikenmaailman arvonnoista jotain! No tuli tämäkin arvoitus selvitettyä :)
En usko
Olet vain kateellinen. Kamalaa miten monesta kommentista paistaa läpi kateus. Varsinkin kun jollakin ihmisellä on jotain ilon aihetta.
Niin olenkin helvetin kateellinen, alle satasen peruspuhelimella nettaillessani ja moniin arvontoihin osallistuneena, mutta siltikään en usko.
Ai et usko, että AP voitti sellaisen vai, että ylipäänsä joku voittaa? En ymmärrä miksi ei voittaisi, koska nuo ovat mitättömiä summia kyselyn järjestäjälle ja olisivat varmasti valmiita maksamaan paljon enemmänkin, että ihmiset vastaisivat heidän kyselyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea ap tässä. Joku hullu oli lähettäny spermaiset pikkarit ja anaalitapin.. Häröö:(
Soitin ko.paikkaan ja vakuuttivat ettei mitään velvoitteita/maksuja ole eikä tule,onneksi :-) -ap
Ex työnantaja halusi allekirjoituksen lappuun, jolla voi palkata tilalleni työntekijän määräaikaa nopeammin. En hakenut kirjattua kirjettä, koska arvasin mistä on kyse.
Meidän pihalle tuli ilmoitus kirjattu kirje.läjettäjänä pelkkä NL.en hakenut kun en tiedä mikä mokoma on, mitään ei ole odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pihalle tuli ilmoitus kirjattu kirje.läjettäjänä pelkkä NL.en hakenut kun en tiedä mikä mokoma on, mitään ei ole odotettu.
Neuvostoliitto kutsuu kaikkia vanhoja kommunisteja takaisin avukseen. Pakkaa reppuun ulkoiluvaatteet ja ilmoittaudu pietarintoimistolla. Tiedossa on retki jonnekin ukrainan tienoille...
Vuokrankorotus? Mun entinen va lähetti vuokrankorotus ilmoituksen aina kirjattuna kirjeenä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 12:46"]Avioeroilmoitus
Hei tota mun pitikin kysyä täältä tänään. Eli tuleeko ilmoitus avioerosta millä tavalla, jos toinen puoliso on laittanut hakemuksen toiselle kertomatta? Siis sen ihan ekan vaiheen?
Tietenkin tulee kirjallisena ilmoituksena, että toinen on hakenut avioeroa.
Todennäköisesti kirjattuna kirjeenä, jotta jää todiste siitä, että ilmoitus on vastaanotettu.
Hakijahan se maksaa nuo ilmoituskulut, ja avierohakemuksen kirjaamiseen oikeuden tietoihin.
Ei se avioeron hakeminen mitään kokonaan ilmaista ole.
Minulle tuli ilmoitus kaukaisen sukulaisen perinnöstä.
Käyn hakemassa sen vasta illalla,mutta aloin miettimään että mitäköhän olisi odotettavissa :-D Omakotitalossa asun joten ei voi olla häätöä,avioerohakemus ei voi olla,mitään en ole töppäillyt enkä ole mitään erikoista tilannette nähnyt (todistajaksi oikeuteen tms...) joten en todellakaan tiedä mikä se voisi olla :-D