Toukokuun vauvasta haaveilevat <3
Tulisiko joku jo kanssani haaveilemaan toukokuun vauvasta? Olen 28-vuotias, mies muutaman vuoden vanhempi ja esikoisesta haaveillaan.
Sain maanantaina keskenmenon rv7+0 ja nyt alkaa olla vuoto loppumaan päin (toivottavasti). Kokemus oli todella rankka ja suru on tietenkin kova, mutta haluamme yrittää heti uudestaan. En tietenkään tiedä palautuuko kierto heti normaaliksi, mutta toivotaan. Keskiviikkona ultrattiin ja kaikki raskausmateriaali oli ilmeisesti jo poistunut. Lääkäri sanoi, että kohdun limakalvo oli enää 5mm eli vuotaisi enää vähän.
Tilasin juuri Briteistä raskaustestejä, jotka toivottavasti saapuvat pian, että saan varmistettua, että raskaushormoni on laskenut.
Viimeksi tärppäsi ekasta eli toiveet on korkealla!!
Kommentit (368)
Elowena: jännää, meillä on viime menkat alkaneet samana päivänä, josko saadaan myös piinailla samoihin aikoihin? Mulla olis nyt kp 21/26-28 huomenna. Sormet jo syyhyää tekemään testiä liian aikaisin, millä ihmeellä saisin odotettua edes kp 28? Viimeaikoina menkat ovat kyllä alkaneet kp26 kohdalla.. Huhhuh, jännää!! :) Plussatuulia, tule kertomaan miten kävi!
Kiitos tsepimpistä Kaziska! Odotellaan rauhassa ja katsotaan mitä loppuviikosta käy. Ovia-sovellus laskeskeli, että kk pitäisi alkaa ensi maanantaina, jos ne alkaa. Ihan hullua, kun nyt tuntuu että tulee seurailtua joka ikistä oiretta ja vatsanväännettä.
Tein äsken r-testin ja positiivistahan se näytti. Kaavinnan jäljiltä kp11, joten ovista lienee turha odotella ainakaan tähän kiertoon. Äh, odotellaan.. Mun lempiharrastushan tää tietämättömänä odottelu onkin. :/
Aika monella alkaa olla jännät paikat. Plussia toivottelen teille! :)
kerkesin jo IPA86 innostua sun puolesta ja hätäsesti jo peukutinkin, kunnes tajusin että täähän ei ollu hyvä juttu :(
Täällä päin on tänään aamun ollu lievää vihlontaa alavatsalla. Jotenkin kuitenkin kaikki sellaset fiilikset on kadonnu että nyt olis tärpänny, ihan varma olen että ne menkat sieltä tulee...
Ja tietty facebookkiin satelee tuttujen ultrakuvia ja vauvauutisia :D mitenkäs muutenkaan.
Tein aamulla testin, 2h pissaamatta, tulos nega. Pidetään jännityksessä, mulla on ollut aina säännölliset menkat, eli jos niitä ei kuulu niin testaan varmaan perjantaina.
Se testi oli apteekin raskaustesti? Eli ei vissiin kovin herkkä..
Tsemppiä Ipa86! Ei yhtään kiva tilanne :(
Huh Huh nyt jännittää. Kp 27/27 ja vielä ei oo vuotoa tullu vaikka joka vessa käynnillä jännitys on kova että näkeekö punasta. Huomenna teen testin jos ei kuukautiset ala. Oireista sen verran että välillä on sellanen olo et "yököttää" tai rinnat on turvonnu ja kipeet mutta välillä alavatsasta "kuukautismaista" oloa, luulen et osa ainakin noista on kuviteltuja mutta ota nyt selvää että mitkä :D. Tänään käyn ostaa testin. Jännittää niin että kädetkin hikoo ja vatta kiertää.
Plussatuulia kaikille teille!
Nyt ollaan jännän äärellä..Eilen päivällä tuli vielä aavistus tuhrua pyyhittäessä, illalla kirkasta limaa jonka seassa vähän rusehtavaa jotaki..
Mua on väsyttäny viime aikoina aivan järkyttävästi, tosin osa menee varmasti flunssanki piikkiin. Eilen illalla huimasi pari kertaa niin että jouduin lattialle kyykistyä. Kävin sitten aamulla hakemassa testin ja kauhean pissahädän kans kotiin :D apteekin oman testin. Minuutin jälkeen ei näkyny vielä mitään, mut kolmen min kuluttua ihan haalea plussa.
Nyt kp 26/28..toivottavasti en testannut liian aikaisin. Kovasti ihmettelen jos nyt tärppää, kun peittoa heilutettu tasan yks kerta kp 10 ja ovis oli kp11 tai 12 jo yllättäen.
No vielä en julista itseäni plussanneeksi. Täytyy testata huomenna tai torstaina uudestaan :)
IPA86: mullakin r-testi näytti plussaa vielä tossa vaiheessa (tosin lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen), vaikka viiva olikin haalukka. Kuitenkin 11.kp tyhjennyksen jälkeen tein ovistestin, joka hymyili. Ohje sanoi, et jos on ollu juuri raskaana, testi ei ole luotettava, ja keskustelupalstat puhui samaa. Ajattelin, et testi ei toiminu, vaikka juurikin ovis-tyyppisten kipujen takia alkujaan testasin.
Sit tein kuitenkin ovistestin paria päivää myöh. uudestaan, eikä enää hymyillyt, vaikka r-testi yhä haamuili. Sama seuraavana päivänä. Lopulta mun ovishan sit "varmistui" jälkitarkastuksessa. Ovis näyttää siis tulleen, vaikka kropassa oli vielä r-hormonia.
Itse kyllä siis ton tilaisuuden missasin, koska halusin odottaa jälkitarkastuksen (pelkäsin tulehdusta ihan hulluna). No ensi kierrossa siis hyödynnetään kunnolla. Nyt otan rauhallisemmin enkä testaa koko ajan, noihinhan jää ihan koukkuun :) Odotan siis tällä kertaa innolla tätiä kylään - varmaan koskaan ei ole ollut näin toivottu vieras, ja ensi kierrossa suljen oven kokonaan, jos tulee koputtelemaan.
Tsemppiä kaikille, toivon Paljon paljon plussia teille kaikille, jännittäviä hetkiä on monilla edessä! Iiiikks!
Ankinen: tuu kertomaan meille sitten! Peukut pystyssä sun puolesta!
No huh huh, mikä määrä piinailijoita! Ihan hullut ajat edessä tällä palstalla! Nyt niitä plussia ropsauttelemaan! Mulla itselläni on nyt pelkkää odottamista, joten jännäilen muiden mukana!
Ipa86: tsempit, ei ole mielekäs tilanne. Onneksi Louise82 valoi vähän toivoa!
Ankinen: uudelleen vaan parin päivän päästä, jos menkat ei ala! Olikos sulla tietoa ovulaation ajankohdasta? Jos se olikin vähän myöhemmin ja siksi toinen viiva ei vielä piirry testiin? Ja 2h pissaamatta on melko vähän, jos se näyte ei riittänyt? Vielä on toivoa!
Annhaa: Huh, sullakin menossa viimeinen kiertopäivä! Toivotaan, että menkat ei ala vaan testi näyttää toivotun tuloksen! Tuu sit heti kertomaan meille! Minkä testin ajattelit muuten ostaa?
Tuulianniina: Huuuuuiiiii, haamu! Ja sitä haamuahan ei tule, jos ei ole raskaushormonia! Nyt vaan sitten odotetaan viivan vahvistumista! Kylläpä teillä on käynyt mieletön mäihä, kerrasta paksuksi! ;) Milloin meinasit testata uudelleen?
LISTA PÄIVITETTY 26.8.
Haaveilija86 52/49-56
Anndikke kp30/33 yk3
Miisu kp30/?? Yk13
Sane kp30/25-30 yk1 km jk
Ankinen kp29/28 yk1
Annhaa kp27/27? ya 7/2013
Neppisnei kp27/25-28 yk5
Johannanora91 kp27/28 yk3
Zaron kp27/26-28 yk14
Hope2015 kp26/27-31
Kuumeilija91 kp26/31 yk3
Louise82 kp26/24-27
Tuulianniina kp26/28 yk 3
Nanna Ida kp 26/28-32 yk 3
Mimmutti kp26/28 yk1
Nemor kp25/23-28 yk5
Nienor kp25/
Lauraiidavi kp23/28-30
Niiskuneiti Kp23/27-28 yk4?
Orchid87 kp 22/26-28 yk3
Elowena kp21/28-31 yk1
Kaziska kp20/25-29 yk2
Tiuku89 kp20/27-30 yk3
Eliine87 kp18/30 yk2
Cias kp17/29 yk9
Lina87 kp16/27-29 yk2
Toivetta täynnä kp16/30-32 yk12
Dimou kp12/34-38(?) yk2
Ipa86 kp11/40 yk8
Heikkulin kp7/23-30 yk2
Kukkaistyttö88 kp6/32(?) yk7, km jälkeen yk3
Legolatar kp 5/32 yk 4
Saffelson kp4/26-29 yk17
Exile kp3/30 yk6
Nanna
Mikka
PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri
Onpa ärsyttävää, kun itsellä kierto vasta alussa, haluan jo piinailla teidän kanssa! On täällä "onneksi" muutama muukin, jolla kiertopäiviä vasta vähän takana. Ei jaksa enää odottaa!!! Peukut on pystyssä teille kaikille!
Kukkaistyttö88 kp6/32(?) yk7, km jälkeen yk3
Täällä testattu haalea plussa apteekin omalla. Tein myös digin johon piirtyi raskaana 1-2. Vähän epätodellinen olo, mutta raskaana tässä taidetaan olla.
Odottelin vain n. Minuutin testitulosta, sit heitin roskiin.. (En ajatellut että vois haamukin tulla myöhemmin.. :) )
Ajattelin kokeilla cb:n testillä seuraavaksi jos ei tätiä näy.
Nyt oon jotenkin ajatellut että mitäs jos ei ookkaan tärpänny, kun kaksi ekaa tuli heti.. Et mitä fiiliksiä sitten, no sen näkee..
onnea Neppishei!
Tein kans hätääsenä jo 24.pv apteekin testin, negahan sieltä tuli... myöhemmin uudestaan jos ei ala menkkoja näkymään :) jotenki silti varma olo :D noh saas nähä!
Onnea Neppisnei!! Sinä oot mua päivän edellä :)
Pakko se on koko loppuviikko testata joka aamu ja ens viikolla vielä viikkonäytön kans! Ääh..kuiteski sitä vielä tipahtaa. Mut on mulla se tunne, et jos menkat ei torstaihin mennessä ala ja testi edelleen plussa niin pakko se on uskoa et raskaana ollaan. Niin jännää niin jännää! Odotetaan plussasadetta! :)
Teitä piinailijoita onkin tosi paljon :) ja neppisnei, onnea!!
Täällä vasta menkat lopuillaan, joten jos loppuviikosta pääsis taas takaisin hommiin :) Ihmeen kauan menkat kestää, yleensä ohi jo kp5, mutta vielä edelleen valuu :(
Heissan kaikille !!
Täällä olisi kanssa yksi haaveilija. Vieläkö joukkoon mahtuu? Olen tätä teidän ketjua lukenut, mutta en ole vielä itse uskaltanut kirjoitella. Olen 25 vuotias ja mies parivuotta vanhempi. Päätettiin nyt jättää ehkäisy (hormonaalinen jätetty jo helmi- maaliskuun vaihteessa), jotta jos lapsi tulee on tervetullut. Meillä on jo ennestään yksi, kohta kolmevuotias poika, joten tässä olisi siis haaveissa toinen lapsi nyt. Nyt sitten kp 32/32 ja yk. 1. Huomenna testailen jos ei mitään ala kuulua.
Wauuuu! Mahtavaa Neppisnei! Onnea, onnea, onnea tuhannesti! Mä lisäsin sut jo plussanneisiin, kun viikkonäytöllinenkin antoi oikean tuloksen. Onhan ok? Oon vaan niin innoissani! Mites Tuulianniina?
Ankinen: sulla on siis vasta 10 päivää ovulaatiosta, joten ei mikään kiire vielä uuden testin kanssa. Jännittävää!
Mymmeli89 lisätty listalle uutena.
Mites muut jännäilijät? Fiiliksiä? Milloin meinaatte tehdä testejä?
LISTA PÄIVITETTY 26.8.
Haaveilija86 kp52/49-56
Mymmeli89 kp32/32 yk1
Anndikke kp30/33 yk3
Miisu kp30/?? Yk13
Sane kp30/25-30 yk1 km jk
Ankinen kp29/28 yk1
Annhaa kp27/27? ya 7/2013
Johannanora91 kp27/28 yk3
Zaron kp27/26-28 yk14
Hope2015 kp26/27-31
Kuumeilija91 kp26/31 yk3
Louise82 kp26/24-27
Tuulianniina kp26/28 yk 3
Nanna Ida kp 26/28-32 yk 3
Mimmutti kp26/28 yk1
Nemor kp25/23-28 yk5
Nienor kp25/
Lauraiidavi kp23/28-30
Niiskuneiti Kp23/27-28 yk4?
Orchid87 kp 22/26-28 yk3
Elowena kp21/28-31 yk1
Kaziska kp20/25-29 yk2
Tiuku89 kp20/27-30 yk3
Eliine87 kp18/30 yk2
Cias kp17/29 yk9
Lina87 kp16/27-29 yk2
Toivetta täynnä kp16/30-32 yk12
Dimou kp12/34-38(?) yk2
Ipa86 kp11/40 yk8
Heikkulin kp7/23-30 yk2
Kukkaistyttö88 kp6/32(?) yk7, km jk yk3
Legolatar kp 5/32 yk 4
Saffelson kp4/26-29 yk17
Exile kp3/30 yk6
Nanna
Mikka
PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei
Hui ku useammalla on piinapäivät käsillä! Tsempit kaikille, toivotaan paljon plussia!!
Itellä luultavasti ovis on nyt aikasemmin ku koskaan aikasemmin, tänään sain aamupäivällä kaks samanvahvuista viivaa, nyt illalla oli jo haalentunu. Pitää huomenna tehä vielä testi ja jos se on taas haalea, niin päättelen sen olleen nyt. Eli näin ollen se olis kaks päivää etuajassa, oireetkin hieman viittais siihen.. ei haittaa oikeastaan ollenkaan :D onneksi eilen tuli touhuiltua ja huomisaamuna varmasti vielä. ;) limojahan on tullu jo monta päivää ja tänään vielä extra paljon ja koko illan on vasemmalta puolelta alamahaa jomotellu.. mietin vaan että onko tämä kaikki greippimehun ja gelee royalen ansiota tai toisen niistä vai mikähän tää nyt on.. Nyt on kova luotto siihen että just tämä kierto ois se oikea :) toivottavasti ei tule suurinta pettymystä! :O
Toivetta tännä kp 15/30-32 yk 12