Toukokuun vauvasta haaveilevat <3
Tulisiko joku jo kanssani haaveilemaan toukokuun vauvasta? Olen 28-vuotias, mies muutaman vuoden vanhempi ja esikoisesta haaveillaan.
Sain maanantaina keskenmenon rv7+0 ja nyt alkaa olla vuoto loppumaan päin (toivottavasti). Kokemus oli todella rankka ja suru on tietenkin kova, mutta haluamme yrittää heti uudestaan. En tietenkään tiedä palautuuko kierto heti normaaliksi, mutta toivotaan. Keskiviikkona ultrattiin ja kaikki raskausmateriaali oli ilmeisesti jo poistunut. Lääkäri sanoi, että kohdun limakalvo oli enää 5mm eli vuotaisi enää vähän.
Tilasin juuri Briteistä raskaustestejä, jotka toivottavasti saapuvat pian, että saan varmistettua, että raskaushormoni on laskenut.
Viimeksi tärppäsi ekasta eli toiveet on korkealla!!
Kommentit (368)
ORCHID87: Kiinnittymisvuotoa minäkin epäilen, kun näin aikaisin? Toivotaan niin!
SANE: Voi harmi :( Tää on se meidän kierto sitten! Pitäisiköhän munkin vaan suosiolla mennä jo kesäkuisiin, kun kierto vasta ihan alussa, muut täällä jo piinailee...
ENNINKERI: Tervetuloa meidän piinailijoiden joukkoon :)
ONNEA PLUSSANNEILLE!
Naiset, help! Mulla alkoi menkat oudosti, pelkkää tuhrua pari päivää, sitten loppui kokonaan, sitten hanat auki kaksi päivää, loppui kokonaan, tänään yhtäkkiä tuhrua!?! Onko tämä vaan nyt vieläkin oireita pilleiden lopettamisesta / keskenmenon jälkeen? Onhan siitäkin jo aikaa...
Kukkaistyttö88 kp7/32(?) yk7, km jk yk3
SANE: minä oon ainaki jo varmistunut sun seuraksi kesäkuisiin. Laskuri antoi saman lasketun ajan ennusteenkin kun sulle! Seuraava kuukausi on meidän! :)
Heips!
Täällä ei tätiä ainakaan vielä näy. Eilen testasin sen haamuplussan ja hitokseen ku olin tyhmä ku en ostanut eilen kahta testiä, että ois tällekin aamulle riittänyt! Netistä tilasin testejä, mut ne kai tulee vasta tänään tai huomenna. Tässä pissaa pidättelenkin päiväpostin tuloon saakka :D
Eilen illalla vihlasi pari kertaa alapäästä ja nyt on tissit tullu kipeeksi. Saapa nähdä :)
Orchid87: mulla alkoi myös kp21 tuhruvuoto, ekana päivänä tuli housuihin saakka ja sitten kahtena seuraavana vaan pyyhittäessä. Toivon sen olleen kiinnittymistä! :) tsemppiä!
Voi kunpa olisikin kiinnittymisvuotoa.. Jään seurailemaan tilannetta :) Tänäänkin vielä tuli verituhrua paperiin, muttei kuitenkaan siteeseen asti. Mulla olisi se papa-koe, kai siihen voi silti mennä vaikka vähän verta vuotaakin?
taidan kans pidätellä pari tuntia ja testata, ollu jomotusta oikean munasarjan kohdalla jo parina päivänä.
ORCHID87: Mun mielestä voi mennä, vaikka vuotaisi, en ihan 100% varma kyllä ole!
Joko tehdään kesäkuun vauvasta haaveilijoille oma keskustelu :) Laskuri antaa mulla ihan toukoon loppuun, mutta ei ota huomioon pitkää kiertoa ja myöhäistä ovulaatiota.
Mitä laskuria muuten käytätte, linkkejä?
Kysyn vielä uudestaan:
Naiset, help! Mulla alkoi menkat oudosti, pelkkää tuhrua pari päivää, sitten loppui kokonaan, sitten hanat auki kaksi päivää, loppui kokonaan, tänään yhtäkkiä tuhrua!?! Onko tämä vaan nyt vieläkin oireita pilleiden lopettamisesta / keskenmenon jälkeen? Onhan siitäkin jo aikaa...
Täällä kans tiputtiin sit ryhmästä. Eilen kävin ostaa cb testin (käytän enää vaan niitä kun oon kyllästyny niihin viivojen ja haamujen tulkitsemiseen) ja kun pääsin kotiin niin tuli paperiin erittäin vähän verta. Viime yönä sitten aloinkin vuotaa kun seula enkä sit viittiny ees testiä tuhlata kun selvähän tää tilanne on. Paljon tsemppiä ja onnea muille! Toivottavasti ei tässä ryhmässä enää punasta nähdä!
Sane ja Exile: Mulle tuli kans 2.6 lasketuks ajaks jos tästä kierrosta raskautuisin :D
Pahoitteluni tädeistä, tää elämä on niin epäreilua..
Jäin tänään kotia töistä kun on ollut lämpöä ja muutenkin väsy. Vein lapset hoitoon aamulla ja menin sen jälkeen nukkumaan, heräsin 11.30 ! :D
sit mietin et oon nukkunu yli 3h ja cb:n testi odottelee, no, pissin purkkiin ja otin sekuntikellolla sit aikaa (ikinä en oo aiemmin) ja odottelin ja odottelin... Kauan siinä kesti mutta tulos raskaana 1-2. <3 :)
Ehkä tämä kaikki heikotus ja lämpöily johtuikin siitä. En muista et aiemmissa olisi lämpö noussut.
Haluaako joku tehdä uuden keskustelun kesäkuun vauvasta haaveilijoille? :) Mä en ole ikinä tehnyt mutta voin toki yrittää :D
Tsempit testaajille! Ja onpa jännittävää, kiinnitysvuodoista monella kokemuksia.
Nanna ida: tsemppiä odotteluun!
Kesäkuun alun naiset: voittehan pyöriä vaikka molemmissa ryhmissä, jos päätätte aloittaa jo kesäkuun ketjun? Mutta toki ymmärrämme, jos haluatte nimenne pois listoilta. Mulla on semmoinen kutina, että kesäkuu on teidän kuu!!!
Mitäs kuuluu Miisu, Haaveilija86 ja Mymmeli89? Ankinen: olikse niin, että meinaat malttaa odottaa huomiseen seuraavan testin tekemisen? Onko mitään kuulumisia tälle päivää?
LISTA PÄIVITETTY 27.8. Olenkohan tehnyt kirjaukset oikein? Korjatkaa!
Kirjasin tähdellä testailijat!
Haaveilija86 kp53/49-56
Mymmeli89 kp33/32 yk1
Anndikke kp31/33 yk3
Miisu kp31/?? Yk13
*Ankinen kp30/28 yk1
Johannanora91 kp28/28 yk3
Zaron kp28/26-28 yk14
Hope2015 kp27/27-31
Kuumeilija91 kp27/31 yk3
Louise82 kp27/24-27
*Tuulianniina kp27/28 yk 3
*Nanna Ida kp 27/28-32 yk 3
*Mimmutti kp27/28 yk1
Nemor kp26/23-28 yk5
Nienor kp26/
Lauraiidavi kp24/28-30
Niiskuneitii Kp24/27-28 yk4?
Orchid87 kp 23/26-28 yk3
Elowena kp22/28-31 yk1
Kaziska kp21/25-29 yk2
Tiuku89 kp21/27-30 yk3
Enninkeri kp20/27-32 ya 8/2013
Eliine87 kp19/30 yk2
Cias kp18/29 yk9
Lina87 kp17/27-29 yk2
Toivetta täynnä kp17/30-32 yk12
Dimou kp13/34-38(?) yk2
Ipa86 kp12/40 yk8
Heikkulin kp8/23-30 yk2
Legolatar kp6/32 yk 4
Saffelson kp5/26-29 yk17
Exile kp4/30 yk6
Sane kp2/25-30 yk2 km jk
Annhaa kp1/27? ya 7/2013
Nanna
Mikka
PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei
ANKINEN!!!! ONNEA MILJOONASTI, IHAN MAHTAVAA!!! Just mietinkin sua (kuten ed. viestiin kirjoitinkin) ja mietin, mitä kuuluu. Hihiii, mahtavaa! Lisäähän itsesi plussanneisiin!
Kiitos. :)
Selaan puhelimella niin ei oikein listan päivittely onnistu :(
KUKKAISTYTTÖ88; Jostakin palstoilta joskus kun luin niin muistaisin että jollakin oli juurikin ensin alkanut vuoto ja loppunut kuin seinään ja oli silti raskaana. En nyt voi varmaksi sanoa kun ittellä ei ole kokemusta mutta googlaamalla noita keskusteluja löytyy, äskenkin selasin yhden. Toivotan kovasti plussaonnea :)
Jes, ostin eilen noita pregcheck ovulaatiotestejä ja tein illalla ja nyt aamulla ja aamun testissä ehkä jopa hetken vahvempi viiva kuin eilisessä. Nyt vaan toivon että ei myöhästytty kun en oo noita liuskoja ennen käyttänyt ja kuitenkin jo sunnuntaina tuli limoja. Nyt siis tuskainen 2 viikkoo että saa testailla!
Plussaonnea kaikille jotka tänne vielä jäävät ja teille jotka kesäkuun puolelle siirrytte! :)
LISTA PÄIVITETTY 27.8. Olenkohan tehnyt kirjaukset oikein? Korjatkaa!
Kirjasin tähdellä testailijat!
Haaveilija86 kp53/49-56
Mymmeli89 kp33/32 yk1
Anndikke kp31/33 yk3
Miisu kp31/?? Yk13
Johannanora91 kp28/28 yk3
Zaron kp28/26-28 yk14
Hope2015 kp27/27-31
Kuumeilija91 kp27/31 yk3
Louise82 kp27/24-27
*Tuulianniina kp27/28 yk 3
*Nanna Ida kp 27/28-32 yk 3
*Mimmutti kp27/28 yk1
Nemor kp26/23-28 yk5
Nienor kp26/
Lauraiidavi kp24/28-30
Niiskuneitii Kp24/27-28 yk4?
Orchid87 kp 23/26-28 yk3
Elowena kp22/28-31 yk1
Kaziska kp21/25-29 yk2
Tiuku89 kp21/27-30 yk3
Enninkeri kp20/27-32 ya 8/2013
Eliine87 kp19/30 yk2
Cias kp18/29 yk9
Lina87 kp17/27-29 yk2
Toivetta täynnä kp17/30-32 yk12
Dimou kp13/34-38(?) yk2
Ipa86 kp12/40 yk8
Heikkulin kp8/23-30 yk2
Legolatar kp6/32 yk 4
Saffelson kp5/26-29 yk17
Exile kp4/30 yk6
Sane kp2/25-30 yk2 km jk
Annhaa kp1/27? ya 7/2013
Nanna
Mikka
PLUSSANNEET: Tepsuttelija, Jonsteri, Neppisnei, Ankinen
Mä joudun käyttää nettiä puhelimella, ni jos joku muu haluaa uuden ryhmän luoda. Roikun kyllä mielellään vielä tälläkin listalla ja seurailen muiden kuulumisia!
Isot onnittelut plussista ja kovasti tsemppiä jännäilijät!
mä käytin kaksplussan raskauslaskuria :)
Huimasti onnea plussanneille!! Aivan mahtavaa!
Pudonneille taas tsemppiä seuraavaan kiertoon. Itsellä on nyt sellanen fiilis, että liityn pudonneitten joukkoon kohta. Mulla on alkaa aina n. vuorokausi ennen kuukautisia päänsärky, ja eilen illalla se alko :/ vielä ei oo vuotoa näkynyt, mutta henkisesti oon yrittänyt siihen valmistautua. Ihan pieni toivon hiven jaksaa vielä lepatella takaraivossa, mutta kattoo nyt kuin käy.
Aattelin testata huomenaamuna, jos ei siihen mennessä ole tapahtunut mitään. Monilla muillakin on jännät paikat, koitetaan jaksaa odotella :)
Nienor kp 26/28 yk 6
MIKKA: Kiitos paljon. Jospa mä nyt vaan testaan halpistestillä tänään! Niitä, kun löytyy... Eiköhän se nega ole, mutta saa sitten mielenrauhan!
Täällä on kyllä niin kivasti keskustelua ja porukkaa, että jospa annetaan sen kesäkuun olla vielä, hengaan mielelläni täällä :) Tai siis saa toki sen perustaa, jos joku haluaa!
Päivät kuluu niin hitaasti... Tuntuu siltä, että täti on tulossa kylään. Oireet viittaa vahvasti siihen - kipuilua oikealla puolella ja tänään kovin itkuinen olo. Ruskehtavaa vuotoa on ollut hitusen koko alkuviikko. Eilen lämmöt 36.6 ja illalla 35.80 (jep normaalilämpö on melko alhainen). Ototellaan siis.