Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaaja, kerro tyypillisen päivän syömisesi

Vierailija
01.08.2014 |

Tässä omani: aamulla ei yleesä mitään tai musta kahvi ja pari kalkunaleikkeen siivua suoraan paketista. Lounas: normaali lounasravitolan lounas ilman perunaa, leipää ja jälkiruokaa. Salaattia otan reilusti ja oliiviöljyä päälle. Päivällinen: salaattia ja broilerin minuuttipihti tai tonnikalaa tai paistettua jauhelijaa jossa sipulia ja aurajuutostoa, lisänä raejuustoa tai keitettu kananmuna. Iltapalaksi rahkaa ja marjoa ja smoothie samoista aineista. jos tekee jotain naposteltaavaa vedän jääkaapista oltermannin siivuja tai leikkeleitä. Tähän aikaan vuodesta napsin myös hyvällä omallatunnolla pihapuista kirsikoita, karviaisia ja pensasmusstikoita. Mun ei tarvi kieltäytyä mistään, ei tee mieli mitään makeaa ja ne väsyttää aivan hirveästi. Juhlissa tms saatan kohteliaisuudesta syödä jotain muutakin, en halua tehdä asiasta numeroa, mutta jos pystyn ketään loukaamatta jättää ottamatta jotain tarjottavaa, niin jätän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän eiliset syömiset. Vaihtelua on paljon riippuen vuodenajoista. Käytän hyväksi kauden kasviksia ja kauppojen tarjouksia.

aamu: sipuli-herkkusienimunakas, kerma-kookosöljykahvi

päivä: kasvissosekeitto, juustoleipänen voilla ja metukalla, jälkkäriksi pala prosenttisuklaata

ilta: kesäkurpitsa-kukkakaali-jauhelihapaistos, pari tomaattia, kermavaahtoa marjoilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain hyväkarppaaja mutta tässä normipäivä:

- rasvaton marjasmoothei ja maitokahvi aamulla

- pari parapähkinää jos on

- lounaaksi joku ruokaisa salaatti, esim bresaolaa, parmesania ja rucolaa tai salaattia siemenillä ja pala kalaa/lihaa/kanaa, salaatinkastikkeena oliiviöljyä. Töissä lempijälkkäri marjarahka

- tarvittaessa pari parapähkinää

- illalla kotona normi kotiruokaa: munakasta, pataruokia, lihaa/kalaa/kanaa ja salaattia, ruokaisia salaatteja, keittoja

Ne missä fuskaan on jäätelö mitä rakastan ja sitä pitää saada vähän joka päivä, lauantaisin syön 1 croissantin enkä juhlissa kieltäydy kakuista tms herkuista ja kesällä haluan joskus paistettuja uusia perunoita. Ja lomilla syödään sitä mitä tarjolla on, Italiassa tietty pastaa tuli syötyä aina välillä, Aasiassa paljon riisiruokia.

Sanoisin että karppaan 80% mikä on juuri sopiva mun elimistölle.

Vierailija
4/4 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mukillinen kahvia jossa pari rkl kuohukermaa.

Lounaaksi esimerkiksi salaattia proteiinilla (broileri, lohi, leipäjuusto tms) ja oliiviöljyllä.

Päivälliseksi vaikka kasvis-broilerigratiinia, jauhelihakeittoa ilman perunoita, VHH-pitsaa (pohja kananmunista ja tuorejuustosta), munakasta, pinaattikeittoa... vaihtoehtoja riittää.

Illalla jos tarvii vielä jotain niin pähkinöitä, leikkeleitä ja juustoa, tai vaikka turkkilaista jogurttia marjoilla.

Juomana kivennäisvesi pitkin päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi