Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini ei hyväksy mieheni edellisen liiton lapsia.

Vierailija
01.08.2014 |

Miehellä siis kaksi liittoa ennen minua joista yhteensä 5 lasta. Ekasta liitosta lapset jo täysi-ikäisiä mutta tokasta alle kouluikäisiä lapsia 2 kappaletta. Toin äitini katsomaan vuokra-asuntoamme jossa pienempien lasten kädenjäljet taulussa seinällä ja hän hermostui siitä. Haluaisi että ne poistetaan. Mitä sinä tekisit?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hän elättää kaikki lapset?

Vierailija
22/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma tyttäreni ottaisi sarjasiittäjän, niin olisihan siinä jonkin verran sulattelemista. Ymmärrän siis ap:n äitiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies rikas vaan ihan tavallinen duunari. Aikuiset lapset elättävät jo itse istensä ja näistä kahdesta alle kouluikäisestä maksaa yhteensä 600€/kk elatusmaksuja.

Vierailija
24/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten luulee että perImää pitää jatkaa hulluna?

Vierailija
25/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:07"]

Miksi sitten luulee että perImää pitää jatkaa hulluna?

[/quote]

Pitää lapsista ja minäkin halsin ihan oman lapsen vaikka tykkään kyllä olla äitipuolikin.

Vierailija
26/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:04"]

Miehellä siis kaksi liittoa ennen minua joista yhteensä 5 lasta. Ekasta liitosta lapset jo täysi-ikäisiä mutta tokasta alle kouluikäisiä lapsia 2 kappaletta. Toin äitini katsomaan vuokra-asuntoamme jossa pienempien lasten kädenjäljet taulussa seinällä ja hän hermostui siitä. Haluaisi että ne poistetaan. Mitä sinä tekisit?

[/quote] Muista että kaikki lapset ovat Sinun lapsia, ei äitisi lapsia. Sitäpaitsi edellisen liittosi lapset ovat täysin syyttömiä olemassa oloonsa, joten pyydä äitiäsi korjaamaan omaa asennettaan. / vilivallaton

Vierailija
27/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka av:lla on mahdotonta myöntää, niin ehkä äidilläkin on pointtinsa ja etäisyys antaa viileyttä tarkastella asioita realistisesti. Oikeasti viisi lasta on paljon ja kaksi vielä pientäkin. Mikä on sinun paikkasi tässä kuviossa? Tehdä lisää lapsia? Mä en oikein näe tuota miestä kovin hyvänä diilinä sulle. Ongelmia tulee...

Vierailija
28/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:19"]

Vaikka av:lla on mahdotonta myöntää, niin ehkä äidilläkin on pointtinsa ja etäisyys antaa viileyttä tarkastella asioita realistisesti. Oikeasti viisi lasta on paljon ja kaksi vielä pientäkin. Mikä on sinun paikkasi tässä kuviossa? Tehdä lisää lapsia? Mä en oikein näe tuota miestä kovin hyvänä diilinä sulle. Ongelmia tulee...

[/quote]

Ei me tämän yhden yhteisen lapsen jälkeen enää mitään lapsia tehdä sitten ne on tehty. Jaa hyvät välit mulla on näihin kahteen alle kouluikäiseen lapseen. Touhutaan kaikenlaista yhdessä.

Vierailija
29/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kolmas vakava suhde miehelle? Miksi ajattelet, että tällä kertaa kaikki tulisi toimimaan?

Vierailija
30/30 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äitinä olisin myös todella huolissani, jos lapseni alkaisi tehdä lapsia ihmisen kanssa, jolla niitä on jo viisi. Äitisi tuntee sinut ja todennäköisesti tietää senkin, mitä tuosta seuraa, kunhan olet pudottanut nuo pinkit silmälasit kasvoiltasi.

Voi, miten hyvin ymmärrän äitiäsi. Hän ei pysty sanomaan suoraan, että jätä se ukko, koska kilahdat, joten hän käyttää kiertoilmauksia liittyen valokuviin.