Äitini ei hyväksy mieheni edellisen liiton lapsia.
Miehellä siis kaksi liittoa ennen minua joista yhteensä 5 lasta. Ekasta liitosta lapset jo täysi-ikäisiä mutta tokasta alle kouluikäisiä lapsia 2 kappaletta. Toin äitini katsomaan vuokra-asuntoamme jossa pienempien lasten kädenjäljet taulussa seinällä ja hän hermostui siitä. Haluaisi että ne poistetaan. Mitä sinä tekisit?
Kommentit (30)
Jos oma tyttäreni ottaisi sarjasiittäjän, niin olisihan siinä jonkin verran sulattelemista. Ymmärrän siis ap:n äitiäkin.
Ei ole mies rikas vaan ihan tavallinen duunari. Aikuiset lapset elättävät jo itse istensä ja näistä kahdesta alle kouluikäisestä maksaa yhteensä 600€/kk elatusmaksuja.
Miksi sitten luulee että perImää pitää jatkaa hulluna?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:07"]
Miksi sitten luulee että perImää pitää jatkaa hulluna?
[/quote]
Pitää lapsista ja minäkin halsin ihan oman lapsen vaikka tykkään kyllä olla äitipuolikin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 10:04"]
Miehellä siis kaksi liittoa ennen minua joista yhteensä 5 lasta. Ekasta liitosta lapset jo täysi-ikäisiä mutta tokasta alle kouluikäisiä lapsia 2 kappaletta. Toin äitini katsomaan vuokra-asuntoamme jossa pienempien lasten kädenjäljet taulussa seinällä ja hän hermostui siitä. Haluaisi että ne poistetaan. Mitä sinä tekisit?
[/quote] Muista että kaikki lapset ovat Sinun lapsia, ei äitisi lapsia. Sitäpaitsi edellisen liittosi lapset ovat täysin syyttömiä olemassa oloonsa, joten pyydä äitiäsi korjaamaan omaa asennettaan. / vilivallaton
Vaikka av:lla on mahdotonta myöntää, niin ehkä äidilläkin on pointtinsa ja etäisyys antaa viileyttä tarkastella asioita realistisesti. Oikeasti viisi lasta on paljon ja kaksi vielä pientäkin. Mikä on sinun paikkasi tässä kuviossa? Tehdä lisää lapsia? Mä en oikein näe tuota miestä kovin hyvänä diilinä sulle. Ongelmia tulee...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 11:19"]
Vaikka av:lla on mahdotonta myöntää, niin ehkä äidilläkin on pointtinsa ja etäisyys antaa viileyttä tarkastella asioita realistisesti. Oikeasti viisi lasta on paljon ja kaksi vielä pientäkin. Mikä on sinun paikkasi tässä kuviossa? Tehdä lisää lapsia? Mä en oikein näe tuota miestä kovin hyvänä diilinä sulle. Ongelmia tulee...
[/quote]
Ei me tämän yhden yhteisen lapsen jälkeen enää mitään lapsia tehdä sitten ne on tehty. Jaa hyvät välit mulla on näihin kahteen alle kouluikäiseen lapseen. Touhutaan kaikenlaista yhdessä.
Vähintään kolmas vakava suhde miehelle? Miksi ajattelet, että tällä kertaa kaikki tulisi toimimaan?
Minä äitinä olisin myös todella huolissani, jos lapseni alkaisi tehdä lapsia ihmisen kanssa, jolla niitä on jo viisi. Äitisi tuntee sinut ja todennäköisesti tietää senkin, mitä tuosta seuraa, kunhan olet pudottanut nuo pinkit silmälasit kasvoiltasi.
Voi, miten hyvin ymmärrän äitiäsi. Hän ei pysty sanomaan suoraan, että jätä se ukko, koska kilahdat, joten hän käyttää kiertoilmauksia liittyen valokuviin.
Millä hän elättää kaikki lapset?